• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {DIEP IN DE ZEEEEEEEEEE!
    god, de laatste tijd zit ik steeds met de meest random liedjes in mijn hoofd xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grijnsde naar hem en zeepte zijn hele lichaam in. Ik besloot hem nu even niet te plagen, al had ik er misschien wel zin in... Maar dit was gewoon niet echt het goede moment.
    "Ok, klaar! Nog even afspoelen en je bent vrij om te gaan." glimlachte ik. Ik zou me wel wassen, nadat hij weer in de rolstoel zat... We moesten echt niet overdrijven met dat rechtstaan.


    Sam Jason Night
    Ze zeept heel mijn lichaam in en ik kijk naar haar met een glimlach. Ik haat hulp, heel erg, maar ik houd me in om er iets over te zeggen. Ook omdat ik weet dat Nala me wil helpen en het niet fijn vindt als ik altijd zo koppig doe. En ik wil niet, zoals de vorige keer, er ruzie over hebben. Als ze zegt dat ze klaar is ga ik gewoon weer onder de straal staan. Ik sla mijn armen weer om Nala heen en druk een kus op haar lippen.
    'Dank je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Graag gedaan." glimlachte ik en beantwoorde zijn kus.
    "En nu weer die stoel in." zei ik vrolijk en ging opnieuw zo staan dat ik hem met 1 arm kon ondersteunen, zonder hem in de weg te lopen tijdens het stappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {So, can you feel the love tonight?!!!!! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {So, can you feel the love tonight?!!!!! xD}

    {So, can you answer with Sam, before tonight? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okeeeyy.. Ik ga toch voor de acoustische versie van Nobody's Perfect, Jessie J XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vindt mijn voorstel dus toch wel leuk, ach ja, hij zal het toch wel vergeten. Josh is vrolijk, tenminste, totdat ik vertel dat ik eigenlijk langer ben buiten geweest. Ik zie de frons en bijt op mijn lip. 'Maar ik ben niet ziek?' Probeer ik dan als eerst en glimlach eventjes naar hem. Ik denk even snel na. Ik kan niet aan hem vertellen dat ik met Marcell heb gepraat buiten... Dat zou Marcell niet waarderen en trouwens, Josh zou het toch niet begrijpen. 'Ik moest even nadenken,' houd ik het dan in het midden.


    Joshua Gayle
    'Hmm, gelukkig niet.' zeg ik dan en glimlach even en streel met mijn vingertoppen zacht over haar arm, Ik knik dan. 'Iedereen moet wel eens nadenken over alles, of wat dan ook. Iedereen heeft ook zijn moment alleen nodig.' zeg ik dan en glimlach er niet meerover doorgaan. 'Heb je het al warm.' vraag ik dan na een tijdje en glimlach en druk weer een kus op haar voorhoofd en kijk haar glimlachend aan. Toch wel bijzonder hoe Leslie in zo'n korte tijd zoveel voor me is gaan beteken.

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik neem glimlachend haar hand vast en ging weer tot bij de deur met haar.
    "Hier gaan we dan." fluisterde ik. Ik opende de deur en trok haar mee naar buiten. Er was niemand te zien, terwijl we voorovergebogen om het gebouw heen liepen. We kwamen weer bij mijn vertrouwde schuilplaats en ik trok haar daar mee naar binnen.
    "We doen alles in etappe's. We zorgen ervoor dat het ene stukje perfect slaagt, zonder al aan het volgende te denken, ok? Hierna moeten we naar daar."
    Ik wees naar het gebouw recht voor ons.


    Charlynn Williams
    Ik knik en glimlach even druk nog vluchtig een kusje op zijn lippen en volg hem dan stilletjes, voorovergebogen om het gebouw heen zodat niemand ons kan horen en zien, niet dat er iemand is, want op het eerste oog is er niemand te zien. Al snel kwamen we dan bij een schuilplaats en Mario trekt me mee naar binnen.
    Ik knik dan als hij het uitlegd en ik kijk dan waar hij naartoe wijst en knikt dan weer. 'Moet lukken.' mompel ik dan. Maar ik wee dat dit nog een hele opgave gaat worden.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes. 'Als ze ons vinden, wat een kleine kans is, heben we een voorsprong. Die gasten zijn te dom om te bedenken waar we zitten en overal galmt het. We kunnen ze makkelijk in de maling nemen.' Ik kijk haar met een glimlah aan. 'Dus maak je geen zorgen.' Ik grijns en druk een kus op haar volrhoofd. Ik bijt mijn kaken op elkaar als ze i mijn oorlel bijt. Ik trej haar dichter tegen me aan en heb haar handen op haar onderrug gelegd. Als ze me aankijkt zie ik die ondeugende blik die ze vaak heeft. Ik grinnik en druk mijn lippen op de hare. Iets ruwer dan normaal.


    Naomi Micheal
    IK grinnik even en knik dan. 'Dat is waar.' mompel ik dan zacht lachend. 'Ik maak me geen zorgen hoor,want ik heb jouw.' zeg ik dan en grijs even speels en voel dan kort zijn lippen op mijn voorhoofd en glimlach. Als ik dan in zijn oorlel bijt merk ik hoe zijn kaken op elkaar bijt en grijns ondeugend. Hij trekt me dan dichter tegen zich aan wat ik absoluut niet erg vind en voel zijn handen op mijn onderrug. Als hij me aankijkt ziet hij al snel mijn ondeugende blik en ik grijns. Ik voel dan al snel zijn lippen weer op de mijne, alleen nu wat ruwer en ik grijns even tegen zijn lippen aan en bijt dan speels, zacht in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik knik en glimlach even druk nog vluchtig een kusje op zijn lippen en volg hem dan stilletjes, voorovergebogen om het gebouw heen zodat niemand ons kan horen en zien, niet dat er iemand is, want op het eerste oog is er niemand te zien. Al snel kwamen we dan bij een schuilplaats en Mario trekt me mee naar binnen.
    Ik knik dan als hij het uitlegd en ik kijk dan waar hij naartoe wijst en knikt dan weer. 'Moet lukken.' mompel ik dan. Maar ik wee dat dit nog een hele opgave gaat worden.

    Mario 'Alex'
    "Gewoon snel en onbevreesd zijn... En als ze ons zien... dan probeer jij nog te rennen, ok? Beloof me dat je doet wat ik je zeg. Als ik zeg dat je je moet verstoppen, verstop je je. Als je moet rennen, dan doe je dat... Ik zal ze wel lang genoeg tegenhouden. Beloof het me, Charly, of we gaan nu meteen weer terug."
    Ik hield haar handen vast, terwijl ik haar serieus aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    IK bijt op mijn lip en sla even mijn ogen neer, maar kijk hem al snel weer aan en knik dan. 'Oke.' zeg ik dan zacht. Ik verstrengel even kort onze vingers en kijk hem ook aan. En al snel verandert mijn blik ook in serieus. Al zou het me wel veel moeite kosten, maar ik moet het doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik knikte, toen ik in haar ogen zag dat ze het meende.
    "Hier gaan we dan, gewoon dicht bij me blijven." zei ik zacht en richtte mijn blik op het gebouw. Ik haalde een laatste keer diep adem en begon toen te lopen, haar nog steeds aan haar hand meetrekkend. Het gebouw leek plots nog verder, en de afstand leek gewoon niet te verkleinen, maar ik bleef doorgaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik knik en richtte me net zoals Mario op het gebouw. Ik kijk even naar Mario en als hij begin te lopen kom ik er snel achteraan.
    Ik weet dat dit nog lang gaat duren, het is een behoorlijke afstand. Maar ik heb toch een redelijke conditie, maar of ik dit lang kan volhouden, met het weinige eten/drinken en slaap die we hier krijgen zijn we beide erg verzwakt. Maar het moet lukken het moet. Ik bijt mijn tanden strak op elkaar en loop nog een tandje harder.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Het leek of het niet dichterbij kwam. We konden evengoed ter plaatse blijven lopen.
    Tot we er plots toch waren. Ik schoot ergens in de schaduwen van het gebouw en trok Charly met me mee.
    "We zijn hier al. Het zal wel lukken." fluisterde ik hijgend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Uiteindelijk zijn we er toch en Mario schoot egens de schaduw in en trok mij mee en ik hijg en even werd het wazig voor mijn ogen en val bijna om, maar kan toch nog mijn evenwicht houden en adem even diep in en uit en open mijn ogen weer en zie weer scherp. Ik kijk hem aan en knik. 'Het gaat wel lukken.' mompel ik dan ook hijgend en kijk hem aan en bijt weer op mijn lip.

    [Laten we dadelijk ook iets gebeuren dat het ergens mis gaat of iets? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hmm, heb je ideeën? ;)}
    Mario Alex
    "Blijf hier, ik ben zo terug, even de camera onschadelijk maken." glimlachte ik en schoot in de schaduwen weg. Toen ik de hoek om was, keek ik naar de camera boven mijn hoofd. Ik was net uit beeld en op mijn tippen kon ik er net aan. Ik haalde de batterijen er gewoon uit. Plots hoorde ik iemand aankomen lopen. Het was duidelijk Charly niet. Vliegensvlug dook ik weg en bleef als versteend zitten. De benen passeerden me, richting Charly.
    Ik stak mijn hoofd uit de schuilplaats om te kijken of hij haar niet zag zitten of ging aanvallen of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tsja, ik doe wel dat hij haar ziet. XD]

    Charlynn Williams
    Ik knik en zie Mario weglopen en al snel is hij uit mijn zicht en zucht even en kom goed op adem. En glimlach dan. Hoe het er nu voor staat lijkt het ook nog allemaal te lukken. Ik zucht even opgelucht, maar hoor dan harde voetstappen en ben even helemaal stil en spits mijn oren. Zou het Mario zijn? Het klonk niet zo. Ik hou mijn adem in en hoor de voetstappen steeds dichterbij komen. Maar als ik dan Mario verwacht staat er een van de bewakers voor me en ik kijk angstig omhoog en hij keek me recht aan. Hij was een stuk groter dan mij wat me best wel beangstigde. Shit, busted. Ik kijk hem angstig aan en ik zie de man fronsen en dan zijn blik langs mijn kleren aan, wat duidelijk niet de danskleren zijn. Ik zie al snel dan zijn blik veranderen naar boos, woedend en zie hem naar me toe lopen en stap zelf achteruit, maar al snel voel ik een muur tegen mijn rug en de man blijft maar dichterbij komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp