• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Coming]

    {woohoow, thanx ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze doet gewoon twee dingen. Ze trekt me af en haar tong gaat tegelijkertijd langs het topje van mijn stijve. Ik slik een keer en kreun. Mijn handen strelen door haar haren. Gewoon om iets te doen te hebben. Haar andere hand streelt over mijn bovenbeen en ik kreun weer.
    'Ik kom bijna,' fluister ik tegen haar en kreun weer.
    Ik moet me nu echt even inhouden om niet klaar te komen, zodat ze zich kan terugtrekken als ze wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik bleef gewoon doorgaan. Mijn hand bleef stilliggen op zijn bovenbeen, omdat ik me volledig concentreerde op het pijpen en aftrekken.
    Ik ging nu op mijn snelste en wachtte tot hij zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nala is such a bad girl! Ow my gawshie.
    Eindelijk ff online.. K heb het deze week zo druk met hw en internet valt steeds uit, dus ik kan weinig online.. ;(
    En ik moet nu weer zo ongeveer gaan.
    Xx

    Ooeeejaaa... MARCELL GAAT NALA LEREN VECHTEN HIIYAAA XD Misschien :P]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:11 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Nala is such a bad girl! Ow my gawshie.
    Eindelijk ff online.. K heb het deze week zo druk met hw en internet valt steeds uit, dus ik kan weinig online.. ;(
    En ik moet nu weer zo ongeveer gaan.
    Xx

    Ooeeejaaa... MARCELL GAAT NALA LEREN VECHTEN HIIYAAA XD Misschien :P]

    {aw ok
    als je eens online bent, zal ik haar laten zoeken naar Marcell, maar aangezien je het toch zo druk hebt, laat ik het nog ff liggen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hihi, haayyy Nowwii ^^ jammer dat je zo weinig online bent :\ maar gezellig dat je toch even een reactie geeft :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ze stopt niet, wat een prachtmeid. Ze gaat nu echt moordend snel en daarom kom ik ook al heel snel klaar. Mijn ademhaling gaat zwaar en gejaagd. Dit soort genot zou verboden moeten worden, zo intens kan het zijn. Natuurlijk wil ik het niet verboden hebben! Maar je snapt wat ik bedoel.
    'D-dank je,' zeg ik met een kleine hapering in mijn stem. Dat was zo geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik slikte zijn goedje door en likte zijn lengte proper.
    "Graag gedaan, schat." glimlachte ik en drukte een kus op zijn lippen. "Ik hou van je." zei ik zacht en stond toen op om zijn kleren op te pakken. Ik legde ze op zijn schoot.
    "Dat lukt zelf?" vroeg ik voor de zekerheid, terwijl ik mijn short aantrok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik reageer als ik thuis ben (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik slikte zijn goedje door en likte zijn lengte proper.
    "Graag gedaan, schat." glimlachte ik en drukte een kus op zijn lippen. "Ik hou van je." zei ik zacht en stond toen op om zijn kleren op te pakken. Ik legde ze op zijn schoot.
    "Dat lukt zelf?" vroeg ik voor de zekerheid, terwijl ik mijn short aantrok.


    Sam Jason Night
    Ze likt me nog schoon en zegt een 'graag gedaan schat' ik vraag me af of ze het echt graag gedaan heeft of het meer als een handeling zag zodat ik niet meer opgewonden was. Ze zegt zacht dat ze van me houdt.
    'Ik hou ook van jou,' meen ik.
    Ze legt dan kleren op mijn schoot en vraagt me of dat zal lukken. Ik knik. Ik pak als eerst het shirt wat ik gewoon makkelijk aan kan trekken. Dan nu de boxer. Ik doe eerst gewoon mijn voeten erin en trek hem zo ver mogelijk op. Dan steun ik met mijn onderarmen op de leuning en duw mezelf iets omhoog zodat ik mijn boxer verder aan kan trekken. Nu alleen nog de broek. Ik doe gewoon weer hetzelfde als met mijn boxer dus ik ben al snel helemaal aankleedt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik trek dan ook mijn shirt aan en zie dat hij ook al klaar is. Hmm, best snel.
    Ik loop op hem af en nestel me opnieuw voorzichtig op zijn schoot. Ik sloeg mijn armen stevig om zijn middel en legde mijn gezicht tegen zijn schouder. Ik had gewoon echt zin in een knuffel. Een warme, stevige, liefdevolle knuffel....


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ze gaat met haar vingertoppen over mijn sixpack en ik grinnik. 'Do you like it,' fluister ik in haar oor met een hees randje. Dat deed ik expres, maar ook omdat ik al best opgewonden begon te raken. Ik grijns en schuif mijn handen naar haar rug waar ik haar bh makkelijk los knip. ik gooi hem ergens in de schacht, maar wel zo dat we niet heel moeilijk zouden moeten zoeken. Ik druk kusjes op haar borsten en geef een speels likje over haar tepel, voordat ik afzak naar haar navel en daar even een kus druk. Dan ga ik weer naar haar lippen en druk mijn lippen stevig tegen de hare. Ze zit ingesloten tussen mijn benen en armen, die heb ik inmiddels naast haar hoofd gezet. Ik grijns even en laat mijn tong de hare vinden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het spijt meeee.. Ik probeer echt zoveel mogelijk on te komen, maar k heb t gwn ontzettend druk met school :(
    ByeBye!
    X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Het spijt meeee.. Ik probeer echt zoveel mogelijk on te komen, maar k heb t gwn ontzettend druk met school :(
    ByeBye!
    X]

    {is niet erg, snap ik ;)
    en bye <3}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik trek dan ook mijn shirt aan en zie dat hij ook al klaar is. Hmm, best snel.
    Ik loop op hem af en nestel me opnieuw voorzichtig op zijn schoot. Ik sloeg mijn armen stevig om zijn middel en legde mijn gezicht tegen zijn schouder. Ik had gewoon echt zin in een knuffel. Een warme, stevige, liefdevolle knuffel....


    Sam Jason Night
    Ik ben eerder klaar zelfs met aankleden dan Nala, maar dat komt waarschijnlijk doordat ze wilde letten op mij of ik het wel zelf kon. Ze komt dan weer op mijn schoot zitten maar dit keer geen opgewonden gevoelens van mijn kant. Haar huid is lekker warm van de douche en ik sla mijn armen om haar heen. Ik leun met mijn hoofd tegen dat van haar en voor even is alles perfect sereen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.