• Hi, we moeten voor Nederlands op een creatieve manier onze dagelijkse routine doen, maar ik heb dus geen idee hoe ik dit moet doen en ik heb nog 2 dagen. Ik hoop dat 1 van jullie me zou kunnen helpen :)

    Alvast bedankt
    x


    I want to feel your love

    Zou je wat meer info kunnen geven? Zoiets als, wat is nou precies de opdracht? En wat voor dagelijkse routine bedoelen ze? En als belangrijkste, wat wil je dat wij doen ^^

    Wel het maakt eigenlijk niet uit. Onze leerkracht vertelde dat we alles mochten doen maakt niet uit wat. Ik heb al van vriendinnen gehoord dat ze een spelbord hebben gemaakt of een grote klok. Maar ik zou dus neit weten wat ik zou moeten doen. En het moet gewoon van je hele dag zijn.


    I want to feel your love

    Ik zou persoonlijk zoiets maken, maar dan met de vraag 'moet ik uit bed komen?' X'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 14:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is een cool idee :D bedankt


    I want to feel your love

    Misschien kun je een soort Levensweg maken? Of een Monopolie? Je kan ook een collage maken waarmee je alles met plaatjes uitlegt en d.m.v. pijlen je de weg aangeeft en de eventuele opties (bijv. een plaatje van een scholier met een schooltas die fiets en dit is na scho, dan fiets iemand dus naar huis. Als je thuis bent ga je bijv. eerst tv kijken of huiswerk maken. Stel je voor dat als je direct HW maakt, dat is omdat je werkt, als je eerst tv kijkt, dan moet je niet werken. Uiteindelijk kom je na werk weer uit op het punt waar je gewoonlijkst zit. Snap je?)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife