• Ik ben net jarig geweest, sinds een week geleden.
    En ik had dus gespaard voor een nieuw mobieltje, want m'n oude (die ik al 3 jaar had) is stuk!
    Ik vond dus Blackberry curve 8520 heel mooi, en vriendinnen van me hadden die ook al en er waren een paar die er tevreden over waren. Maar nou zei mijn zus al dat die niet goed was. En andere mensen ook, dat hij na een jaar vastloopt, sloom internet. Dan vind ik het dus zonde om al mijn geld daar aan te besteden. Mijn vraag dus..

    Wie weet een echte GOEDE mobiel met wifi! en zonder abbo!

    Nokia C3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    iPhone. (:


    your eyes are like stars in the night.

    samsung chat, een vriendin van mij heeft die,


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HTC Wildfire


    dream, dare, fly!

    Ik heb nu ruim een haljfaar mijn Samsung Star, met internet. Ik vind het een prima ding en ik heb er gaan prblemen mee, ik raad hem zeker aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    iPhone, of zo'n Galaxy telefoon (?)


    As travars

    Samsung Galaxy (ik heb een Galaxy Ace, maar er zijn volgens mij verschillende), ik heb 'm zelf en ik heb er nog nooit klachten mee gehad. Laat je weten welke je uiteindelijk hebt genomen? :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:00 ]


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Samsung Galaxy (ik heb een Galaxy Ace, maar er zijn volgens mij verschillende), ik heb 'm zelf en ik heb er nog nooit klachten mee gehad. Laat je weten welke je uiteindelijk hebt genomen? :3

    Ja ik zal nog wel doorgeven welke in neem (A)

    Samsung Text (met Wifi). :)
    Die heb ik zelf & ben er best tevreden over. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    samsung chat die heb ik zelf en ben er erg tevreden over.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    HTC wildfire
    Of HTC Trophy 7

    Nokia E5
    Sneller internet dan een BB.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Poseidon schreef:
    iPhone. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.



    Deze heb ik gekocht (A)