• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze laat de rolstoel staan en loopt dan naar voren. Ze zet de douche aan en ik kijk naar haar. Ze doet dan achter me de deur op slot, ik hoor het geluid. Ze loopt dan op me af en trekt haar short uit. Ik zie het gelijk, Nala gaat uitdagend doen. Ook mijn shirt trekt ze uit en haar lippen vinden die van mij. Ik trek haar op mijn schoot en streel met mijn handen haar rug. Ik kus haar terug en proef de smaak van haar heerlijk zachte lippen. Mijn handen gaan dan naar haar bh-sluiting zodat ik haar bh kan openen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik liep een andere kamer in en stal daar dat warme kleren. Ik trok ze snel aan. Het voelde niet goed om nu te treuzelen. In een flits was ik terug bij Charly en keek haar afwachtend aan.
    Ik keek achter mijn rug om te zien of we nog niet gezien waren, maar gelukkig was er niemand te zien.


    [Ik heb een feetje dus kan laat reageren..]

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik open de kast en voor ik al spullen heb gepakt staat Mario in de kamer en schrik, ik dacht even dat hij een bewaker was. Ik zucht opgelucht en gris snel een paar warme kleren uit de kast. Ik trek dan mijn kleren uit tot mijn ondergoed, Mario had me toch al naakt gezien. Ik trek dan snel de dikke broek, trui, laarzen en jas aan. Ik gooi mijn eigen kleren ergens neer en kijk dan naar Mario. Ik wil de kast dichtdoen, maar zie dan nog een muts en handschoenen liggen en pak die snel, met het koude weer en sneeuw wel handig. Ik sluit dan de kast en draai me weer naar Mario. 'Let's go.' mompel ik dan zacht.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik liet mijn handen in zijn haren verdwijnen en kuste hem liefdevol verder.
    Ik werkte wat mee, zodat hij mijn bh makkelijk zou kunnen uitdoen en liet mijn handen toen over zijn borstkas glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze werkt mee en haar bh is dan al snel uit. Haar handen glijden over mijn borstkas en ik glimlach naar haar. Ik sta dan voorzichtig op en zet haar neer. Ik kijk even naar haar en begin dan mijn broek uit te trekken. Ik merk wel dat ik kan staan, maar niet lang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte en deed ook mijn broek en meteen ook mijn slip uit. Ik trok zijn boxer naar beneden en ging toen naast hem staan, met mijn arm om zijn middel geslagen.
    "Het is misschien niet veel, maar je kan op me steunen." zei ik zacht en wachtte tot hij zelf door zou lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte en deed ook mijn broek en meteen ook mijn slip uit. Ik trok zijn boxer naar beneden en ging toen naast hem staan, met mijn arm om zijn middel geslagen.
    "Het is misschien niet veel, maar je kan op me steunen." zei ik zacht en wachtte tot hij zelf door zou lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry was even Heroes aan t kijken :3 maar ben er weer! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ze gaat gelijk helemaal naakt en ik laat even mijn ogen over haar mooie lichaam glijden. Ze doet mijn boxer uit, misschien om me te helpen, misschien omdat ze er zelf leuk zou vinden. Ik vind het alleszins niet erg.
    'Dank je daarvoor,' zeg ik glimlachend.
    Ik steun amper op haar, maar toch een heel klein beetje en begin voorzichtig met stapjes te zetten richting de douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik besloot nu niet weer te gaan zeuren dat hij op me moest steunen. Hij voelde zelf wel hoeveel hij aan kon en ik had geen zin om weer te zeuren en ruzie te gaan maken. Rustig liep ik met hem naar de douche. Toen we bijna onder de stralen stonden, liet ik hem stilstaan. Ik voelde met mijn hand en merkte dat het water te koud was. Ik wou hem niet loslaten en moest daardoor half onder de stralen staan om het water wat warmer te zetten. Een rilling ging over mijn rug, maar het water werd al snel warmer.
    "Ok, sgoed nu." glimlachte ik dan, ten teken dat hij ook onder het water kon stappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Het valt me op dat ze er niets over zegt dat ik amper op haar steun. Ze voelt aan het water en ik wil eronder stappen als ze me doet stoppen. Ik zie hoe ze half onder de straal duikt, maar ze laat me niet los. Daarom gaat er allemaal water over haar heen en blijkbaar is het te koud. Want ik zie een rilling door haar heen trekken. Ik wil haar net naar me terug trekken van de kou vandaan als ze zegt dat het goed is. Ik stap dan voorzichtig onder het water en voel de warmte. Ik sla mijn armen om Nala heen voor een knuffel zodat ze warmer wordt. Ik ben een stuk langer dan zij. Het water zorgt ervoor dat ik kan ontspannen, mijn spieren zich ontspannen. Maar ik moet wel stevig blijven staan, ik merk dat het me energie kost.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sloeg mijn armen ook om zijn middel en hoopte dat hij genoeg op me steunde. Het voelde niet echt alsof hij op me leunde, maar ah, zolang hij niet door zijn benen zakte was het goed. Hij moest het zelf maar weten. Hij was wel oud genoeg.
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borstkas en genoot van het water en van zijn armen om me heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze slaat haar armen om mijn middel en ik druk een kus op haar kruin. Het voelt goed om even te ontspannen ofzo. Ze legt haar hoofd tegen mijn borstkas aan en ik druk nog een kusje op haar kruin.
    'Het voelt fijn om je hier zo bij me te hebben Nala,' zeg ik dan tegen haar met een glimlach.
    Goede keuze. Ik heb echt de goede keuze gemaakt, en dit is ook wat ik wil. Niet slechts een tweede keuze en afdankertje van Naomi. Maar een eerste keuze en de enige keuze van Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja." glimlachte ik. "Ik snap je helemaal." Ik drukte een kus op zijn schouder, omdat ik sowieso niet veel hoger kon en ook niet veel meer nodig had. Dit straalde al genoeg liefde uit. Gewoon het samenzijn.
    "Maar laten we niet meteen gaan overdrijven met dat rechtstaan." zei ik toen en glimlachte. "Kom, zeep en shampoo en dan terug die rolstoel in." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    'Dat komt goed uit. Vindt jij het ook fijn voelen om je zelf zo dicht bij je te hebben,' zeg ik met een scheef lachje. Dan zegt ze dat we niet moeten overdrijven met het recht staan.
    'Ayay Miss,' zeg ik dan en doe een salut.
    Ik rek me uit en pak er een shampoo fles bij. Oke, ik moet Nala gaan loslaten wil ik mezelf kunnen shampoo'en. Maar dan kan ik misschien vallen. Dat wordt tegen de koude muur aanleunen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde lachend mijn hoofd en zag toen zijn aarzeling.
    "Ik hou je wel vast." grijnsde ik en ging overdreven stevig staan, terwijl ik hem met mijn armen nog steeds om hem heen geslagen vast hield.
    "Of..." kwam er toen in mijn gedachten. "Jij houdt je aan mij vast en ik was je haar."

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 9:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”