• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ze gaat met haar vingertoppen over mijn sixpack en ik grinnik. 'Do you like it,' fluister ik in haar oor met een hees randje. Dat deed ik expres, maar ook omdat ik al best opgewonden begon te raken. Ik grijns en schuif mijn handen naar haar rug waar ik haar bh makkelijk los knip. ik gooi hem ergens in de schacht, maar wel zo dat we niet heel moeilijk zouden moeten zoeken. Ik druk kusjes op haar borsten en geef een speels likje over haar tepel, voordat ik afzak naar haar navel en daar even een kus druk. Dan ga ik weer naar haar lippen en druk mijn lippen stevig tegen de hare. Ze zit ingesloten tussen mijn benen en armen, die heb ik inmiddels naast haar hoofd gezet. Ik grijns even en laat mijn tong de hare vinden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Samantha :Y)
    Axton is op mijn schoot gaan zitten en zegt dat ik toch niet zo'n braaf jongetje ben. 'Dat klopt, ik ben een meisje,' zeg ik met een speelse knipoog. Mijn hand gaat over zijn gespierde borstkas.

    TROLLOLLOL!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Samantha :Y)
    Axton is op mijn schoot gaan zitten en zegt dat ik toch niet zo'n braaf jongetje ben. 'Dat klopt, ik ben een meisje,' zeg ik met een speelse knipoog. Mijn hand gaat over zijn gespierde borstkas.

    TROLLOLLOL!

    {damn, had het net zelf gezien en hoopte dat het niet op viel xD
    Grr, screw you Jaimz :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    {damn, had het net zelf gezien en hoopte dat het niet op viel xD
    Grr, screw you Jaimz :P}


    IM A NINJA! Niets ontsnapt aan mijn ogen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik draaide me op zijn schoot om, zodat ik in zijn oor kon fluisteren.
    "Blijkbaar is mijn jongetje toch niet zo braaf." grijnsde ik zacht en drukte een kus in zijn hals.
    "Dus 1 keer is niet genoeg voor jou?" vroeg ik weer in zijn oor, met opnieuw een grijns om mijn lippen.


    Sam
    Ze draait zich om en gaat daardoor met haar kont langs mijn erectie en ik kreun zachtjes weer. Ze fluistert in mijn oor en ik open mijn ogen en slik een keer. Mijn zwakke plek. Ze drukt haar lippen kort in mijn hals en ik grijp stevig mijn leuningen beet.
    'Je bent verschrikkelijk...' Mompel ik dan. 'Verschrikkelijk sexy.'
    Ik slik weer een keer en kan het niet laten om heel even naar haar mooie borsten te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik volgde zijn blik en moest weer glimlachen.
    "Nou, dat niet alleen. Ik ben ook vreselijk gul." grijnsde ik en drukte een kus op zijn oor.
    Mijn handen gingen langzaam naar zijn kruis, waar ik plagend over streek, terwijl ik zacht aan zijn oorlelletje zoog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze grijnst dat ze ook vreselijk gul is. Ik kijk afwachtend naar haar maar sluit mijn ogen met een zachte kreun als ze een kus op mijn oor drukt en dan langzaam over mijn kruis streelt. Ze zuigt dan aan mijn oorlelletje en mijn buik trekt even samen en ik slik een keer en kreun weer.
    'Als je me probeert gek te maken dan lukt je dat,' zeg ik tegen haar. Wat kan ik er aan doen dat ze me zal bevredigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde en schoof de handdoek aan de kant. Ik drukte mijn lippen in zijn hals, terwijl mijn hand zich om zijn lid sloot en ik hem begon af te trekken.
    "Echt moeilijk was het niet." zei ik dan nog op het gekmaken en drukte grijnzend mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar lippen gaan naar mijn hals en ik dank God dat ze er geen zuigzoen zet of iets dergelijks. Dat voelt namelijk ook altijd zo gekmakend. Mijn adem stokt even in mijn keel als ze me begint af te trekken. Ik kreun. Ze zegt dan dat het niet echt moeilijk was. Ik bedenk me dat ze me inderdaad heel makkelijk voor de bijl kan laten gaan. Ik slik een keer en zoen haar dan intens terug. Maar echt mijn aandacht kan ik er niet bijhouden. Haar handen vragen namelijk al mijn aandacht. Ik leg dan mijn hand op haar borst en begin die te masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik voelde zijn hand op mijn borst en genoot even van het gevoel, maar concentreerde me dan weer helemaal op het hem aftrekken. Ik had wel genoeg na deze morgen, voorlopig toch, dus wou ik nu niet te opgewonden worden.
    Ik dwaalde af met mijn lippen naar beneden en bleef hem aftrekken, terwijl mijn lippen zich om zijn lid sloten. Ik tikte zacht met mijn tong tegen zijn eikel en keek grijnzend naar hem op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Haar lippen verlaten de mijne en mijn hand valt stil op haar borst. Ik kan mijn gedachten er niet bij houden en straks dan deed ik haar pijn ofzo. Dus trek ik mijn hand terug. Er trekt een rilling door me heen als ik haar lippen rond mijn erectie voel.
    'O god,' fluister ik de ruimte in waarna ik kreun.
    Ik kijk naar Nala met een groot verlangen. Jongens denken vaak aan seks, dat is nou eenmaal zo. Dit is zo heerlijk gevoel. En ze doet het ook goed. Ik leg mijn handen op haar achterhoofd. Maar ik duw niet ofzo, want anders is dat onprettig voor haar.9


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Zijn kreun spoorde me aan om verder te doen. Ik begon hem wat sneller af te trekken en draaide met mijn tong om zijn eikel.
    Ik vond het fijn om te weten dat ik verantwoordelijk was voor zijn genot.
    Mijn vrije hand streelde zacht over zijn bovenbenen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Zijn kreun spoorde me aan om verder te doen. Ik begon hem wat sneller af te trekken en draaide met mijn tong om zijn eikel.
    Ik vond het fijn om te weten dat ik verantwoordelijk was voor zijn genot.
    Mijn vrije hand streelde zacht over zijn bovenbenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Krijg ik een reactie Jaimz???
    *pruillip, pruillip*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Coming]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.