• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Nala heeft mijn aarzeling opgemerkt en ik glimlach naar haar. De grijns op haar gezicht siert haar, ik heb haar niet meer verdrietig gezien ofzo. Gelukkig. Ze stelt dan iets anders voor waar ik om moet lachen.
    'Kom je überhaupt wel bij mijn haar nu ik sta?' Vraag ik met een scheef lachje aan haar. 'Ik was het zelf wel schat.'
    En ik doe wat shampoo op mijn hand en was dan mijn haar. Ik voel een soort bobbel-achtig iets en besef me dan dat daar het gat zat in mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh doet echt heel erg lief tegen me nu en dat waardeer ik. Hij drukt een kus op mijn kruin. 'Ik bied het toch zelf aan,' zeg ik met een glimlach tegen hem. 'Dus inderdaad, het hoeft niet, maar het mag wel.' Ik lig dicht tegen hem aan en ik voel me warm en geborgen. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan. Dus daarom biecht ik maar gelijk de leugen van zojuist op. 'Ik ben iets langer buiten geweest dan maar even. Iets van.. Een half uur ofzo?'


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even kort en kijk haar aan. 'Het mag inderdaad, zou het zeker biet erg vinden.' zeg ik dan met een lichte grijns. Als ze dan zegt dat ze ook van mij houdt verschijnt er een brede glimlach rond mijn lippen. Maar dan frons ik even van wat ze erna zegt. 'Waarom?' mompel ik dan twijfelend. 'Je moet niet zo lang buiten blijven, dadelijk word je nog ziek.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder, terwijl ik hem vasthield. Dat was eigenlijk wel een goede vraag....
    "Straks gaan we eens testen of ik tot bij je haar kan." grijnsde ik. "Want nu wil ik het weten."
    Ik sloot mijn ogen en genoot glimlachend van ons gewoon samenzijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vindt mijn voorstel dus toch wel leuk, ach ja, hij zal het toch wel vergeten. Josh is vrolijk, tenminste, totdat ik vertel dat ik eigenlijk langer ben buiten geweest. Ik zie de frons en bijt op mijn lip. 'Maar ik ben niet ziek?' Probeer ik dan als eerst en glimlach eventjes naar hem. Ik denk even snel na. Ik kan niet aan hem vertellen dat ik met Marcell heb gepraat buiten... Dat zou Marcell niet waarderen en trouwens, Josh zou het toch niet begrijpen. 'Ik moest even nadenken,' houd ik het dan in het midden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ik heb een feetje dus kan laat reageren..]

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik open de kast en voor ik al spullen heb gepakt staat Mario in de kamer en schrik, ik dacht even dat hij een bewaker was. Ik zucht opgelucht en gris snel een paar warme kleren uit de kast. Ik trek dan mijn kleren uit tot mijn ondergoed, Mario had me toch al naakt gezien. Ik trek dan snel de dikke broek, trui, laarzen en jas aan. Ik gooi mijn eigen kleren ergens neer en kijk dan naar Mario. Ik wil de kast dichtdoen, maar zie dan nog een muts en handschoenen liggen en pak die snel, met het koude weer en sneeuw wel handig. Ik sluit dan de kast en draai me weer naar Mario. 'Let's go.' mompel ik dan zacht.

    Mario 'Alex'
    Ik neem glimlachend haar hand vast en ging weer tot bij de deur met haar.
    "Hier gaan we dan." fluisterde ik. Ik opende de deur en trok haar mee naar buiten. Er was niemand te zien, terwijl we voorovergebogen om het gebouw heen liepen. We kwamen weer bij mijn vertrouwde schuilplaats en ik trok haar daar mee naar binnen.
    "We doen alles in etappe's. We zorgen ervoor dat het ene stukje perfect slaagt, zonder al aan het volgende te denken, ok? Hierna moeten we naar daar."
    Ik wees naar het gebouw recht voor ons.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder en ik doe alles zo snel mogelijk. Haar warme naakte lichaam tegen dat van mij geeft me gewoon de kracht om te blijven staan en vooral niet op haar te leunen. Ik weet dat ze best wel wat kan hebben, maar toch leun ik liever niet op haar.
    'Ja hoor is goed,' stem ik dan in.
    Dat hoeft toch niet lang te duren, even kijken hoe hoog haar handen komen en klaar. Ik spoel mijn haren uit en druk dan een kus op Nala's kruin.
    'Klaar,' zeg ik tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde en liet hem met een arm los om die naar boven te reiken. Ik kon wel aan zijn haar, maar niet boven op zijn hoofd. Ik ging op mijn tippen staan en dan lukte het net. Ik liet mijn hand weer om zijn middel glijden en ging gewoon staan.
    "Nipt dus." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze grijnst en probeert het dan. Ik sla mijn armen weer om haar heen en ze komt er net aan als ze op haar tenen staat.
    'Ach, in principe is het toch niet nodig, want de enige keer dat je me zou hoeven helpen is als ik instort,' zeg ik glimlachend. 'En dan lig ik toch al op de grond dus kom je er makkelijk bij! En als je het nou echt een keer wil doen, til ik je op.'
    Als ik weer genoeg kracht er voor heb tenminste. Dat is ook nog in afwachting. Ik hoop snel weer een beetje te kunnen lopen zodat ik ook weer kan gaan dansen. Ik wil weer kunnen dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hmm, laten we hopen dat het nooit hoeft dan." zei ik glimlachend en keek weer naar hem op, wat best moeilijk was, want daardoor vielen de stralen recht in mijn gezicht. "Maar met dat laatste kan ik wel leven." glimlachte ik dan weer.
    "Ok... inzepen?" hoe moesten we dat nu weer gaan regelen? Nou, ik kon hem wel inzepen, maar dan had hij iets nodig om op te leunen. Hmm, de muur zou eventueel werken, maar die is koud... Ah, dan zet ik de warme straal er even op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Later komt dat wel Nala,' zeg ik dan tegen haar en strijk even met mijn hand over haar haren.
    Ik lach als ze allemaal water in haar gezicht krijgt.
    'Slimmie, je moet niet omhoog willen kijken, anders verzuip je straks nog.'
    Dan begint Nala over inzepen en ik knik. Ja.. Dat wordt dus leunen tegen een koude muur.
    'Ach joh, hoe koud kan die muur nou zijn?' Zeg ik tegen haar en kijk haar aan.
    Ik laat Nala los en ga dan een stapje naar achteren en leun dan met mijn rug tegen de muur. Gelijk trekt er een rilling door me heen.
    'Fack, dat is koud,' mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes. 'Als ze ons vinden, wat een kleine kans is, heben we een voorsprong. Die gasten zijn te dom om te bedenken waar we zitten en overal galmt het. We kunnen ze makkelijk in de maling nemen.' Ik kijk haar met een glimlah aan. 'Dus maak je geen zorgen.' Ik grijns en druk een kus op haar volrhoofd. Ik bijt mijn kaken op elkaar als ze i mijn oorlel bijt. Ik trej haar dichter tegen me aan en heb haar handen op haar onderrug gelegd. Als ze me aankijkt zie ik die ondeugende blik die ze vaak heeft. Ik grinnik en druk mijn lippen op de hare. Iets ruwer dan normaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Wacht." Ik trok hem even zachtjes terug naar voren en zette de sproeier op de muur. Na een tijd dacht ik wel dat het warm genoeg was en duwde hem met zachte hand terug tegen de muur aan.
    "Beter?" vroeg ik glimlachend en nam toen een washandje en zeep. Ik begon hem bij zijn schouders in te wrijven. "Want daar kan ik wel aan!" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Saaaaaaaaaaaam???? (flower)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze trekt me terug van de koude muur en ik moet even mijn evenwicht vinden. Nala doet iets en volgens mij maakt ze de muur warmer voor me. Ze duwt me dan weer zachtjes tegen de muur aan. Het is wel minder koud maar nog niet echt aangenaam warm.
    'Ja, zo is het beter, dank je,' zeg ik toch glimlachend.
    Dan begint ze mij in te zepen en ik kijk naar haar.
    'Ja inderdaad, daar wel,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde naar hem en zeepte zijn hele lichaam in. Ik besloot hem nu even niet te plagen, al had ik er misschien wel zin in... Maar dit was gewoon niet echt het goede moment.
    "Ok, klaar! Nog even afspoelen en je bent vrij om te gaan." glimlachte ik. Ik zou me wel wassen, nadat hij weer in de rolstoel zat... We moesten echt niet overdrijven met dat rechtstaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”