• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ok, het was totaal verboden om te blozen nadat hij dat gezegd had, maar natuurlijk had ik er geen controle over.
    "Jawel, hoor... Nja, zonder de rondingen dan." grijnsde ik en porde even plagend in zijn buik. Al had ik het waarschijnlijk meer gevoeld dan hij. Man, ik had weer wat nieuws geleerd vandaag. Sixpacks zijn hard en pijnlijk om in te porren.


    Sam
    Ze bloost weer en ik grijns lichtjes. Point proved. Ze zegt dan dat ik ook een mooi lichaam heb. Maar dan zonder de rondingen. Ik lach en kijk haar aan.
    'Kidding me right?' Zeg ik lachend tegen haar en druk een kus op haar lippen.
    Ik hang nog steeds boven haar. Ze port me plagend in mijn buik en ik kijk haar met een scheve lach aan.
    'Dat voelde ik amper Nala, en zou ik nu mijn shirt terug mogen?' Glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou, ik voelde het wel en..." ik hield mijn hoofd schuin, terwijl ik deed of ik nadacht.
    "Nee!" grijnsde ik en bleef zijn shirt vasthouden. "My precious!" zei ik grinnikend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze zegt dat zij het wel voelde en doet dan alsof ze nadenkt waardoor ik eigenlijk het antwoord al weet. Natuurlijk een nee. Ik zucht een keer.
    'Dan moet het maar op de andere manier...' Zeg ik dan en kijk haar heel even aan.
    Een kleine grijns verschijnt op mijn lippen. En dan begin ik haar vanuit het niets te kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Oh, oh, die grijns voorspelde niet veel goeds. En inderdaad, hij begon me te kietelen!
    Uit reflex klemde ik mijn hand net steviger om zijn shirt, terwijl ik lachend zijn handen probeerde af te weren. Een beetje later besefte ik dat hij misschien op zou houden als ik zijn shirt los liet en deed dat dan ook snel. Nog steeds lachend en proberend zijn handen te ontwijken.
    "Genade, please." wist ik er tussen de lach door uit te gooien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    In plaats van het shirt los te laten grijpt ze het alleen maar steviger vast... Dat was niet mijn bedoeling. Maar ik blijf haar gewoon net zo lang doorkietelen en haar laten lachen totdat ze het shirt los laat. Ze vraagt om genade en ik lach.
    'Nee,' grinnik ik en blijf haar door kietelen. 'Wat krijg ik ervoor terug?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik had ondertussen al buikpijn van het lachen en probeerde zijn handen vast te grijpen, zodat hij niet meer bij mijn zij kon. Even lukte het. Lang genoeg voor mij om te zeggen: "Alles wat je maar wilt, als je maar ophoudt!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik grinnik en stop met kietelen. Ik druk een kus op haar lippen en pak mijn shirt dan. Ik trek die aan en kijk dan weer naar Nala.
    'Alles wat ik wil?' Vraag ik met een scheef lachje. 'Aangezien ik al zowat een hele dag zonder shirt leef...' Begin ik.
    Maar ik maak maar een grapje. Natuurlijk hoeft ze dat niet te doen, haar shirt uit.. Ik denk na over iets beters.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik trek mijn wenkbrauwen al op, maar glimlach opgelucht als ik zie dat hij een grapje maakt.
    Ik laat hem rustig nadenken, terwijl ik op adem kom. Pff, dat was nog eens een goede training geweest voor míjn sixpack. Mijn buikspieren waren duidelijk zo'n aanval niet gewend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik trek mijn wenkbrauwen al op, maar glimlach opgelucht als ik zie dat hij een grapje maakt.
    Ik laat hem rustig nadenken, terwijl ik op adem kom. Pff, dat was nog eens een goede training geweest voor míjn sixpack. Mijn buikspieren waren duidelijk zo'n aanval niet gewend.

    {Sam?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Coming]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Coming]

    {perfect ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik zie de opgeluchte glimlach op haar gezicht.
    'Nala, dat zal ik niet van je vragen, je zou je er ongemakkelijk bij voelen,' zeg ik dan tegen haar en streel met mijn hand over haar wang.
    Haar ademhaling is nog niet helemaal rustig.
    'Ik hoef er niets voor terug,' zeg ik tegen haar met een glimlach. 'Je hebt me al mijn shirt terug gegeven.'
    Dan bedenk ik me dat ik me eigenlijk wil douchen.
    'Ik ga denk ik even douchen. Zou een rolstoel tegen water kunnen denk je..?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hmm, ik denk het, maar het zou sowieso heel lomp zijn." zei ik en begon toen te grijnzen.
    "Misschien moet er iemand mee om je te helpen."
    Ik leunde op mijn onderarmen op het bed, terwijl ik hem grijnzend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hallo! Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd.. XD Maar ik reageer zo met Charly! Maar hoe gaat alles tussen Nala en Sam en wat is er allemaal gebeurt, heb het allemaal niet meer zo gevolgd..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [het is echt te grappig tussen nala en Sam. Reageer zo met Ian.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne