• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ehm.. Teehee, dat mag Femke zeggen :Y)

    Want dan reageer ik wel met Sam ondertussen (A)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    'Dus je noemt me nu lomp en je insinueert dat je me weer naakt wil zien?' Vraag ik dan op mijn beurt met een grijns. Ik kom voorzichtig van het bed af en ga in de rolstoel zitten.
    'En het is niet lomp, het is een mannending,' knipoog ik naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Hallo! Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd.. XD Maar ik reageer zo met Charly! Maar hoe gaat alles tussen Nala en Sam en wat is er allemaal gebeurt, heb het allemaal niet meer zo gevolgd..]

    {euhm ok...
    Nou het gaat heel goed tussen Nala en Sam.
    Nala begint echt open te bloeien en Sam likes that. :P
    Ze hebben dus... al wat geëxperimenteerd. xD
    euhm... voor de rest...
    niet veel gebeurd, dacht ik toch?

    tja, als ik wat vergeet, sorry, want ik ben slecht in samenvattingen. Jaimy geeft altijd de beste :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    'Dus je noemt me nu lomp en je insinueert dat je me weer naakt wil zien?' Vraag ik dan op mijn beurt met een grijns. Ik kom voorzichtig van het bed af en ga in de rolstoel zitten.
    'En het is niet lomp, het is een mannending,' knipoog ik naar haar.

    Nala
    "Nou ik bedoelde het zo niet echt. Ik wou je niet lomp noemen. Ik wou alleen... de situatie lomp noemen? Ik bedoelde dat het wat moeilijk zou gaan om met die rolstoel de douche in te wringen, maar als jij je meteen aangesproken voelt, is dat niet mijn fout!" grijnsde ik en sta op om naast hem te kunnen staan. Ik legde weer mijn handen alvast op de rolstoel en begon hem te duwen.
    "En op dat ander... tja, jij vond de nieuwe Nala zo leuk. Dan moet je er nu maar mee zien te leven ook." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {AS LONG AS YOU LOVE ME!
    ...
    waarom zit ik daarmee in mijn hoofd? o.O}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, Nala en Sam zijn idd genious om te lezen XD
    Eleadora en Julio zijn ik weet niet waar, bij een of andere deur en willen ontsnappen, en Marcell zit nog steeds in de schuilstal van de paarden :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga hier echt geen samenvatting van geven >_< en ik ben altijd de dupe! Jullie moeten maar eens gaan leren samenvatten :P]

    Sam
    Ik kijk haar aan, ze weet het wel mooi te verwoorden. 'Dan is de situatie ook een jongenssituatie,' maak ik er dan maar van. Ik moet toch iets zeggen? Ze staat op en rolt dan mijn rolstoel. Ze is echt uitdagend. 'De oude was ook leuk, anders was je nu niet de nieuwe,' breng ik er tegenin. 'En ga jij dan ook mee douchen?' Vraag ik haar dan met een lachje. 'Of verdwijnt de nieuwe sexy Nala dan weer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ze zal nooit echt verdwijnen." grijnsde ik. "En ik heb zo het gevoel al zeker de eerstkomende uren niet..." zei ik mysterieus.
    Nou, eigenlijk was het best duidelijk dat ik ermee bedoelde dat ik dus mee zou gaan douchen, maar ik vond het leuker om het nog zo... spannend te houden?
    Ik doe de deur van de ziekenzaal open en rol hem naar buiten.
    "Je haar zit in de war." zei ik grijnzend en begon het met een hand goed te leggen, terwijl ik met de ander de rolstoel verder duwde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {nou... er is niet precies naar een samenvatting gevraagd door Naomz dus...
    wat voor samenvatting?
    waar heb je het over? xD

    maw: geen samenvatting nodig ;)}

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ze zal nooit echt verdwijnen." grijnsde ik. "En ik heb zo het gevoel al zeker de eerstkomende uren niet..." zei ik mysterieus.
    Nou, eigenlijk was het best duidelijk dat ik ermee bedoelde dat ik dus mee zou gaan douchen, maar ik vond het leuker om het nog zo... spannend te houden?
    Ik doe de deur van de ziekenzaal open en rol hem naar buiten.
    "Je haar zit in de war." zei ik grijnzend en begon het met een hand goed te leggen, terwijl ik met de ander de rolstoel verder duwde.


    Sam
    De ziekenzaal is eigenlijk best groot.. Ik hoop dat ik hier snel weer vandaan kan. Nala grijnst dan dat ze nooit echt zal verdwijnen en ik weet gelijk bij haar volgende woorden wie ze bedoelt. De sexy Nala.
    'Dan ben ik benieuwd Miss,' zeg ik met een verleidelijke knipoog.
    Ze rolt de ziekenzaal uit en we zijn nu op de gang. De douches zijn niet zo heel ver weg. Dan gaat Nala ineens mijn haar goed doen. Ik haal haar hand weg.
    'Gekkie, ik ga toch zo douchen,' zeg ik dan.
    Alsof ik alleen ga douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik glimlach dan toch weer en druk dan zacht even kort mijn lippen tegen haar kruin en leg dan mijn hoofd weer in het kussen. 'Dat hoeft niet hoor, ik kan het nog wel even vol houden.' zeg ik dan met een scheve grijns en ga met een hand zacht door haar haar en trek haar weer goed tegen me aan, gewoon om haar goed warm te houden. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en glimlach.


    [Leslie??]

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik grinnik als hij in de lach schiet en hij drukt dan zijn lippen in mijn nek om het te dempen, wat me weer laat grinniken. 'Gek.' mompel ik dan zacht grijnzend, zodat niemand het zou horen. Als hij dan eindelijk toch is uitgelachen kijkt hij me aan en kietelt me expres even in mijn zij, waarna ik een sorrt spastische beweging maak en kort in de lach schiet. Als ik me zo beweeg hoor je dat in de schacht en mijn lach galmt er door heen en snel sla ik danmijn hand voor mijn mond. 'Oeps.' mompel ik dan zacht, maar grijns toch weer dan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan met een glimlach en voel dan zijn lippen weer kort op de mijne en dan voor ik het weet zit ik op Ian en ligt hij onder mij en ik grinnik even zacht. Ik voel dan weer zijn lippen op de mijne. Mijn benen staan aan weerszijde van Ian's lichaam en ik zit licht op hem en ik ben licht voorover gebogen zodat ik mijn lippen op de zijne kan houden en grijns even kort tegen zijn lippen. Dan voel ik zijn tanden speels in mijn onderlip en ik grijns en doe hetzelfde bij hem. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek, waar hij dan drie kusjes drukt en ik hem mijn ogen genietend gesoten. Dan kijk ik hem toch weer aan en hij speelt met een plukje haar en ik grinnik weer even zacht. 'Maar ook weer gevaarlijk, want je hoort alles en dan vinden ze ons wel makkelijk.' zeg ik dan grijnzend en zacht in zijn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel en kijk hem dan weer met een speelse blik aan. Dan voel ik weer zijn lippen in mijn nek en als hij een zuigzoen zet kreun ik zacht en laat dan ook mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn borst en buik plagerig met mijn vingertoppen en nagels terwijl ik hem nog steeds met de ondeugende blik aankijk.


    [Ian??]

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik keek om iedere hoek en zorgde dat Charlynn altijd ergens vlak achter me liep, zodat ik als eerste met enig gevaar zou geconfronteerd worden.
    Het liep allemaal goed en al snel waren we vlakbij de deur naar buiten.
    Langzaam duwde ik de deur open, maar trok me toen terug.
    "We hebben iets warms nodig... dekens of extra kleren..."


    [Ik laat Charly Aireal kamer plunderen. XD]

    Charlynn "Charly Williams
    'Hmmm.' mompel ik twijfelend en kijk rond en pak dan Mario's hand stevig vast en sleur hem mee een gang in. 'Misschien ligt hier iets.' zeg ik dan en open een deur en merk al snel dat hier blijkbaar de slaapvertrekken zijn van de bewakers. 'Ik denk dat we hier wel snel wat kunnen vinden.' zeg ik dan en kijk Mario aan en grijns even. Ik loop dan kamer uit en loop een anderen binnen en merk al snel dat dit vrouwen kleren zijn. Ik open de kast en zie al snel allemaal kleren en dikke jassen liggen, bingo!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh doet echt heel erg lief tegen me nu en dat waardeer ik. Hij drukt een kus op mijn kruin. 'Ik bied het toch zelf aan,' zeg ik met een glimlach tegen hem. 'Dus inderdaad, het hoeft niet, maar het mag wel.' Ik lig dicht tegen hem aan en ik voel me warm en geborgen. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan. Dus daarom biecht ik maar gelijk de leugen van zojuist op. 'Ik ben iets langer buiten geweest dan maar even. Iets van.. Een half uur ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde even.
    "Ah schat, dat is toch geen excuus om er als een schooier bij te... rollen." grinnikte ik, op zogenaamd moederlijke toon.
    we kwamen aan bij de badkamer en opende de deur. daarna rolde ik de rolstoel naar binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala zegt dan dat het geen reden is om er als een schooier bij te rollen. Ik lach hartelijk.
    'Je weet het weer mooi te verwoorden Nala,' zeg ik tegen haar en draai mijn hoofd even in har richting maar kijk al snel weer voor me.
    We zijn bij de badkamer en ik wacht totdat Nala stil staat met de rolstoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn "Charly Williams
    'Hmmm.' mompel ik twijfelend en kijk rond en pak dan Mario's hand stevig vast en sleur hem mee een gang in. 'Misschien ligt hier iets.' zeg ik dan en open een deur en merk al snel dat hier blijkbaar de slaapvertrekken zijn van de bewakers. 'Ik denk dat we hier wel snel wat kunnen vinden.' zeg ik dan en kijk Mario aan en grijns even. Ik loop dan kamer uit en loop een anderen binnen en merk al snel dat dit vrouwen kleren zijn. Ik open de kast en zie al snel allemaal kleren en dikke jassen liggen, bingo!

    Mario 'Alex'
    Ik liep een andere kamer in en stal daar dat warme kleren. Ik trok ze snel aan. Het voelde niet goed om nu te treuzelen. In een flits was ik terug bij Charly en keek haar afwachtend aan.
    Ik keek achter mijn rug om te zien of we nog niet gezien waren, maar gelukkig was er niemand te zien.

    Nala
    "Altijd eh." grijnsde ik. Ik liet de rolstoel stil staan en liep naar de douche om het water alvast te laten lopen, zodat het warm kon worden. Ik ging de deur ook op slot gaan doen.
    Ik grijnsde naar hem, terwijl ik langzaam mijn shirt uit trok. Daarna liep ik op hem af en trok zijn shirt ook over zijn hoofd. Ik drukte mijn lippen op de zijne en grijnsde licht.


    “To live will be an awfully big adventure.”