• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik spoelde de shampoo uit mijn haren en draaide me toen naar hem om.
    "Niet doen." zei ik blozend, maar moest toch grijnzen. Ok, misschien meende ik mijn woorden niet echt, maar het was wel zo dat ik het bijhorende blozen niet leuk vond, dus...
    "Kijk maar de andere kant op!" gebood ik grijnzend, maar besefte toen mijn fout. De andere kant hingen overal spiegels, dus dan zag hij alles nog steeds.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze draait zich naar me toe en ik glimlach scheef. Ze zegt dan blozend dat ik het niet moet doen. 'Wat niet? Ik heb gewoon een erg mooi uitzicht,' zeg ik onschuldig lachend. Dan gebied ze me de ik de andere kant moet opkijken.
    'Sorry, de rolstoel kan niet makkelijk keren,' grijns ik lichtjes. 'Maar als je het echt ongemakkelijk vindt sluit ik wel mijn ogen.'
    Als ze dat echt wil, dan zal ik dat wel doen. Misschien moet ik het sowieso maar doen, ze ziet er best wel opwindend uit. En om dat nou weer te laten gebeuren, ik heb alleen maar een handdoek voor. Dus kijk ik maar snel een andere kant op en kan haar dan alsnog via de spiegels weer zien. Dus richt ik mijn blik op de grond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde licht. "Brave jongen." grinnikte ik.
    Mijn hand reikte opnieuw naar een washandje en ik deed er wat zeep op. Ik zeepte mezelf in en sprong snel weer onder de warme stralen, zodat de frisse lucht niet meer in contact stond met mijn warme huid. Uiteindelijk moest ik de douche toch uitzetten en ik rilde even, terwijl ik eruit stapte en snel een handdoek nam. Ik sloeg hem om mijn lichaam en bleef even staan, terwijl nog een rilling over mijn rug gleed. Ik keek naar mezelf in de spiegel en zag dat mijn lippen een beetje blauw waren. Gelukkig was ik dat gewend. Ik ging gewoon snel blauw zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    IK grinnik even en knik dan. 'Dat is waar.' mompel ik dan zacht lachend. 'Ik maak me geen zorgen hoor,want ik heb jouw.' zeg ik dan en grijs even speels en voel dan kort zijn lippen op mijn voorhoofd en glimlach. Als ik dan in zijn oorlel bijt merk ik hoe zijn kaken op elkaar bijt en grijns ondeugend. Hij trekt me dan dichter tegen zich aan wat ik absoluut niet erg vind en voel zijn handen op mijn onderrug. Als hij me aankijkt ziet hij al snel mijn ondeugende blik en ik grijns. Ik voel dan al snel zijn lippen weer op de mijne, alleen nu wat ruwer en ik grijns even tegen zijn lippen aan en bijt dan speels, zacht in zijn onderlip.


    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Tja, ik ben ook zo sterk,' lach ik en bijt nu ook speels op haar onderlip. Ik duw Naomi's handen boven haar hoofd en zet mijn benen aan weerzijdes van haar lichaam. Ik ga op haar benen zitten en trek lachend haar shirt uit. Dan druk ik kusjes op haar buik naar haar bh. ik lach even en kijk haar aan, voordat ik mijn lippen in haar nek duw en er speels lik, bijt en kusjes druk. Mijn handen hebben haar handen boven haar hoofd losgelaten en strelen nu haar zij. Ik laat mijn lippen weer afzakken naar beneden en druk kusjes op de stof van haar bh.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grijnsde licht. "Brave jongen." grinnikte ik.
    Mijn hand reikte opnieuw naar een washandje en ik deed er wat zeep op. Ik zeepte mezelf in en sprong snel weer onder de warme stralen, zodat de frisse lucht niet meer in contact stond met mijn warme huid. Uiteindelijk moest ik de douche toch uitzetten en ik rilde even, terwijl ik eruit stapte en snel een handdoek nam. Ik sloeg hem om mijn lichaam en bleef even staan, terwijl nog een rilling over mijn rug gleed. Ik keek naar mezelf in de spiegel en zag dat mijn lippen een beetje blauw waren. Gelukkig was ik dat gewend. Ik ging gewoon snel blauw zien.


    Sam
    Ik hoor haar brave jongen zeggen en slik een keer. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Af en toe kijk ik naar haar. Haar sterke rug, mooie tedere schouders, volle ronde billen. En dat had ik beter niet kunnen doen. Ik voel mezelf opgewonden worden en vloek een keer in mezelf. Maar wat wil je anders als je naar je naakte mooie vriendin staat te kijken terwijl ze doucht? Ze is klaar met douchen en god dank dat ze een handdoek om doet. Maar het kwaad is al geschied, ik heb een stijve. Fuck. Gelukkig verbergt de handdoek die zo ongeveer. Ik slik weer een keer en haal dan een hand door mijn haar zonder naar Nala te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Plots werd mijn aandacht weer getrokken naar de littekens op mijn armen.
    I'm a whore, fuck me Ik beet op mijn lip, terwijl ik naar mijn arm keek. Ik zag alleen het I'm a whore-stukje, omdat ik met mijn andere arm de handdoek vasthield. Plots keek ik weer in de spiegel en zo mezelf recht in mijn ogen. Het was niet waar. Ik ben geen hoer en zal dat nooit worden. Sterker nog. Niemand zal me nog aanraken tegen mijn zin.
    Iemand moest me leren vechten! Ja, dat moest ik doen! Ik zou leren vechten en dan zou niemand me nog lastigvallen. Maar wie kon me dat leren?
    Sam? Nee, hij zou zich nooit genoeg kunnen laten gaan. Te bang dat hij me pijn zou doen... Marcell... Marcell leek wel een goede keus.
    "Zou Aireal weten waar Marcell is?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik probeer me rustig te houden en niet naar haar te kijken. Ondanks dat ze een handdoek om heeft kan je de contouren zien. Ik zit hier een beetje gefrustreerd te zijn, en het is mijn eigen schuld. Waarom hebben jongens dit? Bij meisjes is het veel onduidelijker te zien of ze opgewonden zijn of niet. Nala vraagt iets aan me wat ik niet echt hoor. Ik kijk automatisch op naar haar en via de spiegel in haar ogen.
    'Sorry wat?' Vraag ik haar dan. Mijn stem is lichtelijk hees. Hopelijk weet ze het niet te koppelen aan opgewonden gevoelens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek hem via de spiegel aan en fronste mijn voorhoofd even bij zijn hese stem.
    Deed ie het nu expres of niet? Hij wist hoe sexy ik zijn hese stem vond en zijn sixpack en nu waren die allebei in de ruimte, om het zo maar te zeggen.
    "Of Aireal zou weten waar Marcell is." zei ik dan opnieuw en draaide me om. Ik leunde tegen de wasbakken, terwijl ik hem onderzoekend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze me aankijkt en die frons maakt het er niet beter op. Zou ze het doorhebben? Ik kuch een keertje en haal een hand door mijn haar. Ze zegt dan wat ze zei en ze kijkt me onderzoekend aan. Ik krab even aan mijn hoofd.
    'Eh geen idee,' zeg ik dan lichtelijk opgelaten. 'Misschien wel.'
    Ze leunt tegen de badkamer aan. God, waarom raak ik zo opgewonden? Ik hoop maar dat ze het niet in mijn ogen ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek hem onderzoekend aan. Zijn hese stem, de opgelaten toon, die blik in zijn ogen,...
    Mijn ogen bleven hem strak aankijken, maar zeker wist ik het niet. Er was maar 1 manier.
    "Laten we ons maar aankleden." stelde ik glimlachend voor en wachtte op zijn reactie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze onderzoekend naar me kijkt en ik slik weer een keer. Ze stelt dan glimlachend voor om ons om te gaan kleden. Dan ziet ze geheid dat ik een stijve heb. Uit zenuwachtigheid haal ik weer een hand door mijn haar.
    'Misschien is het handig als jij je eerst omkleedt, dan kan je alvast naar Aireal zoeken. Dan kleed ik me daarna wel om,' zeg ik dan tegen haar.
    Hopelijk doet ze het, laat het haar geloven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ben je ook.' zeg ik grijnzend en laat mijn vingers kort onder zijn shirt glijden over de blokjes van zijn sixpack en kijk hem met een speelse grijns aan en laat ze er dan weer onderuit glijden en grinnik. Dan voel ik zijn tanden ook even kort in mijn onderlip en ik glimlach even en heb mijn ogen gesloten. Als hij dan zijn handen boven mijn hoofd vasthoud open ik mijn ogen weer en kijk hem aan en hij zet dan zijn benen aan weerszijden van mijn lichaam en gaat op mijn benen zitten en ik grijns even. Ik kon nu echt niks meer doen, hij zat op mijn benen en mijn armen had hij vast boven mijn hoofd en ik bijt even kort op mijn lip. Dan voor ik het weet is mijn shirtje uit en ligt ergens in de schacht en ik grinnik even. Dan voel ik zijn lippen op mijn buik en sluit mijn ogen en voel zijn lippen langzaam omhoog gaan naar mijn bh en als hij daar is open ik mijn ogen en zie hem lachen, wat mij automatisch hetzelfde laat doen. Hij drukt dan zijn lippen in mijn nek, waar hij speels bijt, likt en kusjes drukt en ik kreun soms zacht. Zijn handen hebben de mijne al losgelaten en strelen nu mijn zij en ik grijns even. Ik merk dan hoe hij zijn lippen weer laat afdwalen en nu kusjes drukt op de stof van mijn bh en kijk hem aan afwachtend en bijt op mijn lip.

    [Damn, ik had ook super lange reactie met Charly en Joshua, valt iPad uit ofja, internet of zoiets... Argggg. Deze had ik gelukkig nog gekopieerd, dus met de andere twee maar weer opnieuw beginnen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    En nog eens ontwijken ook... Nu was ik het zeker!
    "Goed hoor, schat." grijnsde ik en liet de handdoek los, zodat die op de grond viel. Ik nam mijn slipje en trok die langzaam aan. Toen deed ik mijn bh aan, maar nog niet toe. Ik ging op zijn schoot zitten.
    BINGO! Hij was dus opgewonden. Ik bleef neutraal kijken, terwijl ik deed alsof ik niets voelde.
    "Kan je me even helpen?" vroeg ik dan lief en wees over mijn schouder naar het slotje van mijn bh.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze grijnst naar me en ik kijk naar haar. Dan streelt ze mijn ogen met het aanzicht dat ze zo haar handdoek laat vallen. Mijn ogen glijden langs haar lichaam. Ik bijt op mijn lip om een gefrustreerd kreuntje in te houden. Zo gekmakend. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Ze doet alles heel langzaam en rustig. En dan komt ze ook nog op mijn schoot zitten. Ik kreun zachtjes en kijk naar haar. Ze vraagt of ik haar kan helpen. 'Ja hoor,' fluister ik. Mijn stem is een stuk heser geworden in vergelijking met daarnet. Mijn handen prutsen afwezig aan het slotje. En het duurt even voordat het me lukt. Mijn vingertoppen gaan over haar schouders en ik sluit even mijn ogen om mijn opgewondenheid in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik draaide me op zijn schoot om, zodat ik in zijn oor kon fluisteren.
    "Blijkbaar is mijn jongetje toch niet zo braaf." grijnsde ik zacht en drukte een kus in zijn hals.
    "Dus 1 keer is niet genoeg voor jou?" vroeg ik weer in zijn oor, met opnieuw een grijns om mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”