• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wil je het vertellen?
    Ik moet wel zo afsluiten, maar ik beloof je dat ik het morgen zal lezen, of misschien zelfs eerder]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja hoor. Ik wil het wel vertellen, het zijn alleen meerdere dingen. Ik wordt er heel gek van. Vandaag zouden we naar twilight gaan, maar ik mocht niet van mijn moeder. Ik was van plan mijn moeder nog over te gaan halen, ga ik zitten en pak mijn boeken. Komt een ander meisje en die zegt zo tegen mijn beste vriendin; Ja, je mag blijven eten. Ik zit zo van wtf? Wij zouden toch samen gaan eten en naar de film. Nou niet dus. Oké, legde ik me bij neer. De hele les heeft ze zitten zeuren. Word haar lipgloss afgepakt (omg wat erg) geeft ze iedereen de schuld behalve zichzelf.

    Ze geeft gewoon altijd iedereen de schuld behalve zich zelf, ze kan mensen heel erg afkraken, ze behandelt me soms als oudvuil en negeert me soms samen met dat andere meisje. Verder is ze echt verwend aan het worden en ik word er gewoon helemaal gek van. Alsof ik er niet meer toedoe. En.... Argh... Ze heeft altijd dubbele afspraken. Ook had ze een keer met mij afgesproken, had ze ook afgesproken met haar, inmiddels, ex- vriendje. Ik kende haar hele vriendje niet, ze kende hem via whatsapp en alles. Nou ja... Ik word er gewoon gek van hoe ze af en toe tegn me doet en vandaag dan weer. Echt ziek irritant. En ze snapt zelf niet wat ze fout doen. Want iedereen om haar heen doet alles fout, maar zij niet. Iedereen vindt haar perfect, nou ja, de jongens en ze begint dat nu over te nemen. Yeah, gezellig. En ik weet dat ze mijn beste vriendin is en ik niet zo over haar hoor te praten, maar zij doet ook niet meer normaal tegen mij! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Twilight is zo zwaar geweldig.. :3

    Maar das echt balen Deems. Het maakt nu even niet uit dat het je beste vriendin is - soms ben je nu eenmaal boos op iemand, dan maakt het niet uit of het nu je moeder, je bff of een leraar is, dan voelt het gewoon goed om éven je hart te luchten en dan zeg je nu eenmaal geen aardige dingen. Dat herken ik wel..

    Mijn tip: Zeg het tegen haar. Als ze zich goed voelt; zeg gewoon eerlijk tegen haar hoe je je soms voelt. Misschien heeft ze helemaal niet door wat voor 'n effect het op jou heeft, en werkt het juist goed als je het haar vertelt. Natuurlijk wel tactisch en niet beschuldigend, want dat werkt weer in t nadeel. Het beste lijkt mij om haar gewoon even apart te nemen en gewoon eerlijk, niet beschuldigend of iets, te vertellen hoe je er tegenover staat.
    Anderzijds ken jij je beste vriendin beter als ik en kan ik alleen maar advies geven over hoe ik het zou doen, of hoe ik het zou willen, want ik vind het altijd beter als iemand het me -gwn op een aardige manier- vertelt als er iets is waar ik iets aan kan veranderen, zodat ik er ook iets mee kan doen en die persoon er niet mee rond blijft lopen.

    Ik weet niet of je vriendin ook zo is - maar ik weet wel dat ik er niet mee rond zou blijven lopen. Soms gaat het gewoon te ver of is het te veel. Ik hoop dat ik je kon helpen.. Succes nog!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha dank je, maar ze reageert meestal nogal pissig en geïrriteerd. Ik denk dat we gewoon heel erg beginnen te verschillen. Zij geeft meer om jongens en make- up, ik houd meer van schrijven en gezellig doen met vriendinnen. Dus tja... We zijn verschillend. En dat begin ik nu te merken. Maar het heeft zeker geholpen wat je zegt ^^ hahahaha :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lekker zo'n vriendin, maar ik heb het ook soms en dan zeg ik het ook -op een aardige manier- tegen mijn vrienden en zij doen er zelfde bij mij wat ik wel fijn vindt, zo kan iedereen er aan werken. Maar goed dat is weer mijn verhaaltje en hier is reactie Naomi!]

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik grinnik als hij in de lach schiet en hij drukt dan zijn lippen in mijn nek om het te dempen, wat me weer laat grinniken. 'Gek.' mompel ik dan zacht grijnzend, zodat niemand het zou horen. Als hij dan eindelijk toch is uitgelachen kijkt hij me aan en kietelt me expres even in mijn zij, waarna ik een sorrt spastische beweging maak en kort in de lach schiet. Als ik me zo beweeg hoor je dat in de schacht en mijn lach galmt er door heen en snel sla ik danmijn hand voor mijn mond. 'Oeps.' mompel ik dan zacht, maar grijns toch weer dan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan met een glimlach en voel dan zijn lippen weer kort op de mijne en dan voor ik het weet zit ik op Ian en ligt hij onder mij en ik grinnik even zacht. Ik voel dan weer zijn lippen op de mijne. Mijn benen staan aan weerszijde van Ian's lichaam en ik zit licht op hem en ik ben licht voorover gebogen zodat ik mijn lippen op de zijne kan houden en grijns even kort tegen zijn lippen. Dan voel ik zijn tanden speels in mijn onderlip en ik grijns en doe hetzelfde bij hem. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek, waar hij dan drie kusjes drukt en ik hem mijn ogen genietend gesoten. Dan kijk ik hem toch weer aan en hij speelt met een plukje haar en ik grinnik weer even zacht. 'Maar ook weer gevaarlijk, want je hoort alles en dan vinden ze ons wel makkelijk.' zeg ik dan grijnzend en zacht in zijn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel en kijk hem dan weer met een speelse blik aan. Dan voel ik weer zijn lippen in mijn nek en als hij een zuigzoen zet kreun ik zacht en laat dan ook mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn borst en buik plagerig met mijn vingertoppen en nagels terwijl ik hem nog steeds met de ondeugende blik aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik glimlach dan toch weer en druk dan zacht even kort mijn lippen tegen haar kruin en leg dan mijn hoofd weer in het kussen. 'Dat hoeft niet hoor, ik kan het nog wel even vol houden.' zeg ik dan met een scheve grijns en ga met een hand zacht door haar haar en trek haar weer goed tegen me aan, gewoon om haar goed warm te houden. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik glimlach naar haar en druk een kus op haar voorhoofd. Ze trekt de deken dan wel op, wat ik kan begrijpen, het is namelijk niet zomaar iets het naakt liggen. 'Gelukkig maar,' zeg ik met een scheef lachje.
    Ze komt dan dicht tegen me aan liggen, haar warme lichaam tegen dat van mij voelt goed, en ze drukt haar lippen op die van mij. Zachtjes kus ik haar terug en stop er liefde in.

    Nala
    Ik trok me na een tijd terug en legde mijn hoofd met een gelukzalige zucht tegen zijn schouder.
    "Ik hou van je." murmelde ik zachtjes. Mijn ogen waren gesloten en een brede glimlach zat om mijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder en murmelt zachtjes dat ze van me houdt. Ik zie haar ogen gesloten en de glimlach op haar gezicht. Haar lichaam is zo mooi dat ik elk stukje zou willen aanraken -wat ik natuurlijk niet doe- en willen zien. Willen voelen onder mijn vingertoppen. De goede keuze. Nala is de goede keuze. Ik vraag me af of de spiegel in de streetdancezaal gemaakt is, die ene die ik kapot geslagen heb. Mijn hand is weer gewoon goed. 'Ik hou ook van jou,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik bleef nog even gewoon liggen genieten, maar ging na een tijd toch rechtop zitten, zodat ik mijn kleren bij elkaar kon zoeken.
    Ik bloosde wel licht, omdat hij nu weer vol zicht op mijn naakte lichaam had, maar echt erg, vond ik het niet. Ik bedoel: hij had net toch alles gezien. Ik kleedde me weer aan en gooide zijn broek naar zijn hoofd.
    Een speelse grijns zat om mijn lippen, terwijl ik hem uitdagend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Na even gaat Nala recht opzitten en ik kan genieten van het uitzicht en laat mijn ogen over haar lichaam glijden. 'Je bent mooi,' zeg ik zacht tegen haar. Ik zie dat ze al licht bloost. Ze kleedt zich -jammer genoeg- aan en ik krijg dan ineens een broek voor mijn hoofd. Ik haal die van mijn hoofd en kijk haar aan. De speelse grijns en uitdagende blik laten me glimlachen. 'Dus je wilt het zo spelen?' Vraag ik haar met een grijns. 'Het is jammer dat je je kleren al aan hebt..' Ik trek mijn broek aan en reik dan naar mijn shirt en pak die erbij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde, maar bloosde ondertussen nog steeds een beetje door zijn opmerkingen.
    Ik nam, met nog steeds die speelse blik, zijn shirt vast, zodat hij het niet kon aantrekken zonder het uit mijn handen te trekken.
    "Hoe speel ik het dan?" vroeg ik grijnzend. Eigenlijk was het niet slim om hem zo uit te dagen. Hij kon namelijk tegen kietelen en ik niet...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Nala daagt me uit en ze heeft mijn shirt ook vast gepakt. Ze vraagt aan me hoe ze het dan speelt. Met een lachje schud ik mijn hoofd. 'Nala, Nala, Nala toch,' begin ik dan. Ik laat het shirt los en pak haar dan zachtjes bij haar polsen en trek haar onder me en hang boven haar. 'Ik ben hier tenminste niet degene die bloost,' grinnik ik. En druk een kusje in haar nek. 'Maar ik ben dan ook niet degene met prachtige rondingen en een mooi lichaam.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ok, het was totaal verboden om te blozen nadat hij dat gezegd had, maar natuurlijk had ik er geen controle over.
    "Jawel, hoor... Nja, zonder de rondingen dan." grijnsde ik en porde even plagend in zijn buik. Al had ik het waarschijnlijk meer gevoeld dan hij. Man, ik had weer wat nieuws geleerd vandaag. Sixpacks zijn hard en pijnlijk om in te porren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haahhaahaaha xD

    Ow, mooizo ^v^
    Dat had ik ook met een vriendin. Op de basisschool was ze echt mijn beste, ongeveer enige, vriendin, en toen zijn we helemaal uit elkaar gegroeid. Niet omdat de een meer om make-up zou geven of om jongens, of dat de een minder om paarden gaf dan de ander, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom. Gewoon niet meer leuk, was het toen. Nu zie ik haar elke week met paardrijden en dat is ook genoeg.. Soms msn, maar verder.. Neuhh.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ok, het was totaal verboden om te blozen nadat hij dat gezegd had, maar natuurlijk had ik er geen controle over.
    "Jawel, hoor... Nja, zonder de rondingen dan." grijnsde ik en porde even plagend in zijn buik. Al had ik het waarschijnlijk meer gevoeld dan hij. Man, ik had weer wat nieuws geleerd vandaag. Sixpacks zijn hard en pijnlijk om in te porren.


    {en ik kan het weten.
    Een vriend van me -ik weet eigenlijk niet of hij een sixpack heeft, want ik heb hem nog nooit in bloot bovenlichaam gezien, maar hij heeft in ieder geval staalharde buikspieren- toen ik hem wou porren, brak ik bijna mijn vinger xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”