• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat me op mijn bed vallen en ik grinnik. Ik kijk naar Jake. 'En nu ga je mij vertellen wat je daarstraks precies bedoelde,' zeg ik met een scheef geamuseerd glimlachje. Jake ligt op het bed van Damon, geen idee waar die twee zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hmm... even denken... neeh.' zeg ik en wiebel eens met mijn wenkbrauwen. Ik leg mijn armen achter mijn hoofd en mijn tattoo is weer zichtbaar. Hm ik vind hem wel goed gelukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie zijn tattoo en sta dan op. Ik ga op hem zitten. 'Dat is niet erg beleefd van je om het niet te zeggen,' zeg ik met een kleine grijs. Ik kijk hem aan. 'Dus vertel op Jakey, vertel het me. Of durf je het me soms ineens niet meer te vertellen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm, ik zal mijn best doen, maar kan niets beloven." grijnsde ik en probeerde opnieuw een kusje op haar lippen te drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik lach enkel en kijk haar nog even aan. 'Ik wil het je nog niet vertellen.' Ik weet eigenlijk nog niet wat ik kan doen, dat is de reden waarom ik het nog niet gezegd heb.

    Alexi
    Ik draai mijn hoofd weer. 'Geen kusjes van Alexi voor de valspeler.' zeg ik plagend en ontsnap uit zijn omhelzing. Ik loop naar de deur en trek er aan. 'Shit op slot.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is ook niet echt lief,' grinnik ik dan en kijk hem aan. 'Wanneer krijg ik het wel te horen?' Ik druk een kusje op zijn mondhoek. 'Want anders kan ik ook niets doen aan mijn onbeleefdheid hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je krijgt het te horen als ik weet wat ik moet doen.' grinnik ik zachtjes en druk een kus op haar lippen. 'En je moet volgende week aardig zijn.' zeg ik en leg mijn handen op haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach. 'Aha, dus dat is het. Je weet dus nog niets?' Vraag ik met een grinnik. 'Daarom vertel je me ook niets. Jakie is dus ideeloos.' Ik vind het leuk om Jake te pesten. 'En hoezo moet ik volgende week aardig zijn?' Vraag ik dan en druk nog een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik begon te grijnzen.
    "Inderdaad en zonder kusje gaat ze ook niet open." grinnikte ik en liet me via de muur op de grond zakken. Ik ging wat goed zitten en sloot mijn ogen. Ik vermoedde dat dit wel even kon duren, dus kon ik het me evengoed meteen makkelijk maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik trek een wenkbrauw op. Les is vergeetachting. 'Omdat er een lief klein blond meisje op bezoek komt genaamd Ailyn met haar tante?' grinnik ik en draai ons om zodat ik over haar hang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop naar het raam en open die. Hm hoe hoog zou het vanaf hier zijn? Ik leun iets voorover en slik dan. Hoog dus. Ik kijk naar Axton die met gesloten ogen op de grond zit en weer naar het raam. No way. Iets te hoog. Misschien als laatste optie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik. 'Ik dacht dat je misschien dat al had afgezegd. Aangezien je dat zei toen ik dingen vergat.' Dan draait Jake ons ineens om en ik kijk naar hem. Hij hangt boven me en ik bijt even op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga met school naar de musical van the lion king gaan kijken in Londen :) vlak voor pasen ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Had ik hier niet nog ergens wat dekens liggen?
    Ik keek in de doos naast me en vond een dik donsdeken. Glimlachend spreidde ik het open over de grond en ging erop liggen. Zo dat was al wat zachter. Een dunner en opgevouwen deken gebruikte ik als hoofdkussen.
    "Maak me wakker als je eindelijk beseft dat er geen andere uitweg is en je bereid bent me een kus te geven." grijnsde ik en sloot mijn ogen weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {niiiiiiice}


    “To live will be an awfully big adventure.”