• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics,
    zo komt reactie wel moet eerst douchen]

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [begint gelijk nieuwe plot?}

    Stephanie Rosanna Swift.

    Met lichte bewegingen kwam ik langzaam mijn bed uit, waarna ik een stapeltje kleren pakte en me omkleedde, om vervolgens weer naar beneden te lopen. Het ontbijt sloeg ik over zoals altijd, mijn haren werden netjes gekamd en gekruld voor de spiegel en een lichte laag make-up bedekte de oneffenheden om mijn gezicht.
    Ik was nu, vijf jaar later, een redelijk bekende zangeres geworden. Het hielp ook een beetje dat ik hier en daar mijn contacten had in Engeland met vijf beroemde jongens, maar toch.
    Ik pakte mijn mobiel en keek of ik een berichtje had, maar helaas... Niks. Ik logde nog even in op Twitter en retweette een aantal berichtjes, waarna ik zelf een tweet plaatste.
    'Drukke dag in de studio vandaag. Later misschien eens even langs bij @Elena_xx en @Miss_Sienna'

    (Twitternamen heb ik eventjes uit mijn mouw geschud...)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 18:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [begint gelijk nieuwe plot?}


    (Ja, anders loopt alles weer door elkaar.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik werd wakker door een klein straaltje zon dat op mijn huid scheen en ik open langzaam mijn ogen waardoor de zon daarin schijnt en ik ze weer gauw slijt. Ik draai me om en klim uit bed. Mijn gordijn was niet helemaal goed dicht waardoor de zon naar binnen scheen. Ik doe het gordijn helemaal open en geniet dit keer wel van het zonnetje. Ik loop naar de kast en pak daar wat kleren uit. Vervolgens loop ik de badkamer in en zet de kraan vast aan. Ondertussen poets ik gauw mijn tanden. Daarna kijk ik of het water goed is en stap en dan onder. Ik geniet van de warme stralen over mijn huid en begin me daarna te wassen. Al snel ben ik klaar en stap onder de douche vandaan. Ik droog me af en kijk daarna even naar mijn haar. Ik loop de badkamer rustig uit en pak mijn mobiel erbij. Ik kijk wat naar twitter waar ik echt duizenden memotions heb. Ik besluit er gauw een paar te antwoorden. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en kijk even om me heen.

    Sienna Amelia Lakes.

    Zoals altijd was ik al voor de wekker wakker. Ik had mijn kleding al aangetrokken, mijn haren een halfuurtje goed gekruld en daarna de tijd genomen voor mijn make-up. En natuurlijk een bad van te voren... Ja, ik had altijd alle tijd nodig.
    Ik hoorde dat mijn mobiel een geluid maakte en pakte hem in mijn handen, waarna ik mijn schouders ophaalde. Dat moest Stephanie zelf weten... Ik had het niet zo goed met haar. En Elena eigenlijk ook niet, maar het zou wel aan mij liggen...
    Mijn baan op dit moment? Een eigen kledingzaak bijhouden. Redelijk saai, maar ik moest toch wat... Ik besloot ook om gelijk Liam te sms'en, zoals elke dag.
    'Is Mr. Payne al wakker? xx' stuurde ik, waarna ik de laatste wenkbrauwhaartjes wegplukte en met een vijl in mijn handen naar mijn auto liep.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 23:48 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik maak rustig een broodje klaar en leg die op een bordje. Ik loop naar de bank toe en ga der op zitten. Ik doe de tv aan en net op dat moment hoor ik mijn mobiel vanuit mijn broekzak. Waarschijnlijk Sienna zoals we elke dag deden. 'Is Mr. Payne al wakker? xx' lees ik en grinnik even. 'Jep, al een tijdje. Wat gaat miss Lakes vandaag doen?' stuur ik terug en leg me mobiel naast me. Ik eet rustig veder met mijn blik op de tv gericht. Als ik weer een sms zou krijgen dan hoorde ik het wel. Ik had geen zin om de hele tijd met me mobiel in me hand te zitten terwijl ik wacht op een sms terug.

    Louis William Tomlinson

    Ik was al een tijdje wakker, maar had eigenlijk nog geen zin om iets te doen. Ik zat dan ook nog steeds in het vensterbank en staarde uit het raam. Ondertussen had ik me wel al omgekleed en gegeten, maar daarna had ik hier weer plaats genomen. Het was een van de plekken waar ik ook vaak te vinden was. Meestal met mijn gedachten ergens ver weg en totaal niet bewust van wat er om me heen gebeurde. Niet dat dat heel veel zou zijn, maar alsnog. Deze keer was dat ook weer het geval. De tijd was echt heel erg snel gegaan. Ik kan nog steeds niet geloven dat we al vijf jaar verder zijn. Er is in die tijd heel veel gebeurd, maar toch lijkt het nog allemaal zo kort geleden.

    ( zit weer eens op mijn telefoon dus spelfouten kunnen voorkomen en ook dat ik ineens weg ben (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is Harry bij Louis, ja toch?]

    ( Ja, ik denk het wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké:) ik ga schrijven]

    Harry Edward Styles

    Langzaam wordt ik wakker en open mijn ogen. Ik zie dat Louis al uit bed is, jammer. Ik stap uit bed en besluit hem te zoeken. Op dit moment had ik alleen me boxer nog aan maar dat maakte me niet uit, kleren pakte ik zo wel. Zo lopen vond ik ook wel lekker. Mijn blik valt op Louis die met zijn rug naar mij toe zit in de vensterbank. Ik loop er rustig op af en sla mijn armen vanachter om hem heen. 'Goodmorning handsome' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang. Ik glimlach even en laat hem weer los. Ik haal mijn hand even door mijn nog warrige haar, dat moest ik zo ook maar even goed doen.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik zat net in de auto en werkte mijn lippen bij, waarna ik mijn telefoon hoorde. Zachtjes vloekend pakte ik de mobiel in mijn handen en keek ernaar, waarna een licht glimlachje mijn gezicht sierde. Liam.
    'Jep, al een tijdje. Wat gaat Miss Lakes vandaag doen?'
    Ik zuchtte en stuurde meteen een berichtjes terug. 'Werken, zoals altijd! Jij? xx' stuurde ik terug, waarna ik de mobiel in mijn tas wierp en mijn nagels snel bijvijlde. Ik pakte de sleutels, stak ze in het slot en draaide hem om, waarna ik de motor langzaam hoorde aanslaan.
    Met een lichte glimlach op mijn gezicht begon ik naar mijn winkeltje te rijden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik heb nu NL dus ik reageer als ik thuis ben


    Whoever is trying to bring you down, is already below you