• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk om me heen. Teveel deuren. Ik weet mijn weg hier niet. Ik loop verder en open af en toe een deur. Ik loop een kamer binnen waar er veel spullen staan en verstop me. Ik sta klaar om terug de deur uit te kunnen rennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik denk even na en bijt op mijn lip. 'Ik zou het ook niet weten... straks dan ziet het er heel anders uit en denken ze dat er iets mis is. Wat in feiten voor hen ook zo zal lijken omdat ze niet afweten van het bestaan van engelen.' Ik kijk Daniël aan. 'Is er niet een ziekenhuis voor engelen ofzo?' grinnik ik. Maar dan bedenk ik me iets. 'Daniël.. weten je ouders het al?'

    Leslie Day
    Voordat ik het goed en wel door heb heeft Jake me ineens in zijn armen en grinnikt dat dat niet beleefd was. Hij drukt zijn lippen even in mijn nek en ik lach. 'Sorry, ik ben nou eenmaal niet beleefd. O.. vergeet die sorry. Ik ben niet beleefd.' En een scheef lachje speelt om mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hm daar moeten we dan maar eens iets aan veranderen.' zeg ik speels en druk mijn lippen weer in haar hals. 'Maar niet nu.' fluister ik dan lachend en loop dan door, haar nu eens achterlatend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden klinken best onheilspellend, maar het boeit me niets. Jake kennende vergeet hij het toch wel weer. Hij laat me dan ineens achter en ik grinnik. Ik verdwijn en verschijn dan vlak voor hem. 'Waar dacht je heen te gaan zonder mij?' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Naar iemand die wel beleefd tegen me is?' zeg ik nep-kwaad en sla mijn armen over elkaar heen.
    Ik maak aanstalten om weg te lopen en kijk haar even warm aan voor ik mijn act doorzet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Veel plezier met iemand anders te zoeken,' zeg ik dan tegen hem en kijk naar hem. En voordat hij weg kan lopen, loop ik gewoon weer bij hem weg. Richting de school. Dit is niet echt, gewoon een grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Oke.' zeg ik en loop de andere richting uit. Elke stap die ik verder zet word zwaarder en ook al is dit maar een spelletje, de drang word groter om me om te draaien en haar in mijn armen te nemen om haar de eerste uren niet meer los te laten. Helemaal niet. Uren knuffelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom als Jake ook echt weg loopt. Ik blijf staan en bijt even op mijn lip. Ik zucht een keer onhoorbaar, oke, toneelstukje voorbij. Ik laat mezelf voor hem verschijnen en sla dan gewoon mijn armen om zijn nek. 'En nu ga ik je knuffelen, of je het nou wil of niet. Want ik ben onbeleefd dus doe ik gewoon wat ik wil.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik wil je knuffelen en niet meer loslaten.' zucht ik zachtjes en trek haar iets dichter tegen me aan. Ik sla mijn armen om haar middel en leg mijn hoofd op haar schouder. 'Nooit gedacht dat zelfs weglopen in een toneelstuk zo moeilijk zou zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en slaat zijn armen om mijn middel. Zijn hoofd rest op haar schouder. 'Dan doen we dat gewoon nooit meer,' zeg ik met een glimlachje. 'En ik wil je ook knuffelen. Maar het gaat toch een beetje lastig worden als we elkaar nooit meer gaan loslaten.' En ik lach zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach 'Je hebt gelijk, daarom draag ik je wel weer.' grijns ik en til haar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij tilt me op en ik lach. 'Volgens mij weet ik op een dag niet meer hoe ik moet lopen omdat jij me dan altijd tilt,' grinnik ik. Maar ik laat hem me wel dragen. 'En het is ook niet beleefd om iemand zomaar op te tillen. En ik vraag me af wat ik er van kan verwachten toen je zei dat we dat zullen veranderen, mijn onbeleefdheid.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach slechts zachtjes en antwoord niet op haar 3de zin. 'Dan draag ik je wel de hele tijd en het boeit me nu niet dat het niet beleefd is.' grinnik ik en draag haar de gang door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, ook dat zal je niet gaan lukken,' zeg ik met een geamuseerd lachje. 'En anders zou ik dat knap van je vinden.' Ik kijk naar hem. 'Het is ook onbeleefd om geen antwoord te geven op wat ik zei.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik denk even na en bijt op mijn lip. 'Ik zou het ook niet weten... straks dan ziet het er heel anders uit en denken ze dat er iets mis is. Wat in feiten voor hen ook zo zal lijken omdat ze niet afweten van het bestaan van engelen.' Ik kijk Daniël aan. 'Is er niet een ziekenhuis voor engelen ofzo?' grinnik ik. Maar dan bedenk ik me iets. 'Daniël.. weten je ouders het al?'

    Leslie Day
    Voordat ik het goed en wel door heb heeft Jake me ineens in zijn armen en grinnikt dat dat niet beleefd was. Hij drukt zijn lippen even in mijn nek en ik lach. 'Sorry, ik ben nou eenmaal niet beleefd. O.. vergeet die sorry. Ik ben niet beleefd.' En een scheef lachje speelt om mijn lippen.


    Daniël
    'Geen idee, vast wel een dokter die engel is' Andwoord ik. 'Vast wel, en anders wel door Alex en Alice.' Andwoord ik, ik had de moet zelf nog niet gehad om het te vertellen.


    Don't be like the rest of them, darling