• Willen jullie op Loes van L. stemmen? Ze is een van mijn beste vriendinnen en verdient het echt. Je hoeft haar alleen maar even in de lijst te vinden en dan op stem te klikken, dan kun je weer verder met je leven. Ze verdient het echt (: http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html

    LOVE YOU GUYSS & ALVAST BEDANKTT (: x


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Nee.

    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het een beetje lullig voor die andere mensen om zomaar op haar te gaan stemmen. Ze zou moeten winnen om haar stem en niet omdat haar vriendin dit plaatste op Q...
    Dus:

    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    From these ashes, I will rise

    Mweh. toch maar niet.


    SLOAN.

    Ancore schreef:
    Ik vind het een beetje lullig voor die andere mensen om zomaar op haar te gaan stemmen. Ze zou moeten winnen om haar stem en niet omdat haar vriendin dit plaatste op Q...
    Dus:
    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    Ik vind het een beetje lullig voor die andere mensen om zomaar op haar te gaan stemmen. Ze zou moeten winnen om haar stem en niet omdat haar vriendin dit plaatste op Q...
    Dus:
    (404NOTFOUND schreef:
    Nee.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lowlands schreef:
    Mweh. toch maar niet.

    Ik vind het niet zo'n leuk filmpje, er zitten leukere bij, sorry. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ancore schreef:
    Ik vind het een beetje lullig voor die andere mensen om zomaar op haar te gaan stemmen. Ze zou moeten winnen om haar stem en niet omdat haar vriendin dit plaatste op Q...
    Dus:
    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    Ex astris, sciencia

    404NOTFOUND schreef:
    Nee.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ancore schreef:
    Ik vind het een beetje lullig voor die andere mensen om zomaar op haar te gaan stemmen. Ze zou moeten winnen om haar stem en niet omdat haar vriendin dit plaatste op Q...
    Dus:
    (...)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145044
    > algemeen topic. ^^


    Let the Night embrace you