• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik wachtte af of je zaterdag je geheugen nog niet terug zou hebben, zo niet dan ging ik het afbellen. We zouden later dan wel nog eens naar daar gaan of zo.'

LostMagic schreef:
    [Ik ga met school naar de musical van the lion king gaan kijken in Londen :) vlak voor pasen ]

[ZOO AWESOME!!!!]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik krijg een idee. Als ik dan toch via het raam ga dan niet in babydoll. Anders ziet heel de stad mijn kont. Ik zoek wat in dozen tot ik oude kleren vind en trek een jeans aan en een shirt over mijn babydoll. En wat nu...

Leslie Day
    'Dat heb je mij niet verteld.. Toch?' Vraag ik dan twijfelend. Ik denk koortsachtig na over wat me allemaal verteld is maar ik kan me er niets over herinneren dat hij wel of niet heeft afgebeld. Jake hangt nog steeds boven me en ik kijk hem dan weer aan. 'Hang je lekker zo?' Lach ik.

Axton
    Ik keek haar met 1 oog open aan. Wou ze nu echt door dat raam klimmen?
    "Door dat raam klimmen betekent een zekere dood. Ik zou het maar niet doen. Ik en de kindjes hebben je hier nog nodig." glimlachte ik en sloot mijn oog weer.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake S
    'Nee dat heb ik je niet gezegd en ja ik hang hier wel goed. Mooi uitzicht.' grinnik ik en kijk haar glimlachend aan. Ik druk een kusje op haar neus. 'Dat is lang geleden.' grinnik ik weer.

Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Niet als ik me goed vasthoud en het is alsof je me maar tijdelijk even nodig is.' grinnik ik en voel me iets beledigd maar sluit dan het raam toch. Ik kijk weer in de dozen en vind een speltje. geen idee wat hij ermee moet maar oke. Ik ga bij de deur zitten en vervorm het speldje iets waardoor ik er een deur zo moeten mee openkrijgen. Jammergenoeg ben ik heel onhandig in deuren zo openprutsen en breekt het af. Ik zucht.

Leslie Day
    Ik sla mijn hand voor mijn neus. 'Neeeeee niet mijn neus!' Zeg ik dan. En zet dan mijn handen in zijn zij. Ik kietel hem dan en grinnik. Ik ga hem echt geen genade geven.

Jake S
    Mijn armen begeven het en ik laat me snel naast haar vallen voor ik haar plet. Ik lach ondertussen en probeer haar handen weg te duwen waardoor ik uit het bed val en met een harde bonk op de grond terecht kom.

Leslie Day
    Jake laat zich naast me vallen maar ik kietel gewoon door. Hij valt van het bed maar ik schrik er niet van. Hij is een demon, hij kan tegen een stootje. Ik laat me gewoon van het bed af op hem vallen. Ik kietel hem dan weer door en lach.

Axton
    "Je bent voor eeuwig nodig." glimlachte ik en ging op mijn rug liggen. Ik gaapte eens.
    "Hmm, als je me nog lang laat wachten, val ik echt in slaap." grinnikte ik.

Jake S.
    'Stop!!!' lach ik en mijn hoofd bonkt zachtjes. 'Wil je alsjeblief stoppen, liefste meisje van de hele wereld?' smeek ik nu en blijf lachend waardoor er tranen in mijn ogen komen.

Alexi
    Ik ga even door mijn haar met mijn hand. 'Hm ja doe dat, dan kan ik de sleutel gewoon van je afpakken.' grinnik ik en leun tegen de deur een beetje aan terwijl ik hem lacherig aankijk.

Axton
    "Hmm, nee, dan word ik wel wakker." glimlachte ik en klemde mijn hand wat steviger om de sleutel.
    Ik had nog steeds mijn ogen niet geopend.

Alexi
    Ik zucht en loop heel zachtjes naar hem toe en ga over hem hangen. 'Wil je niet iets anders dan een kus?' fluister ik zachtjes. 'Een knuffel of zo?' Ik wacht op een reactie en steun helemaal op mijn armen.

Leslie Day
    Ik zie dat er tranen in zijn ogen komen van het lachen waardoor ik moet lachen. 'Nee. Geen genade voor Jakey,' zeg ik en ik blijf hem ook gewoon doorkietelen. Geen genade, helemaal niet!

Jake S.
    'Als.' 'Je' 'Zo' 'Doorgaat' 'Is' 'er' 'geen' 'Jakey' 'meer.' kan ik met moeite al lachend uitbrengen. Ik probeer haar handen weer te ontwijken en weet niet meer wat te doen. Het moet stoppen... anders stik ik nog.