• Ik krijg koppijn van hoe egoistisch sommige mensen kunnen zijn, echt.

    Een vriendin zei. ''Sorry hoor, maar wat jij jezelf aandoet, verpest het wel een beetje voor ons om leuke dingen te doen samen. Mis jij het dan niet?!''
    Dus ik: ''Als jij je ook nogal depri voelt, heeft het niet zoveel zin samen iets te gaan doen.''
    Zegt ze: ''nou, tis voor mij afleiding, dan hoef ik even niet aan alle crap te denken en zwemmen vind ik echt leuk! Je verpest het wel een beetje voor ons zo.''


    Oh my god. Ik word er ziek van :'D

    Ik haat btw zwemmen, maarja :'D mensen denken alleen aan zichzelf.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 20:51 ]

    uuuh? 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je wou niet mee gaan zwemmen of wat? Haar reactie is inderdaad heel stom. ;o Ik ken ook zo'n mensen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Je wou niet mee gaan zwemmen of wat? Haar reactie is inderdaad heel stom. ;o Ik ken ook zo'n mensen.


    Ja :'D. En omdat zei zich kut voelt, is het mijn schuld dat ik niet meekan.

    Perish schreef:
    (...)

    Ja :'D. En omdat zei zich kut voelt, is het mijn schuld dat ik niet meekan.

    Pf, laat haar gewoon met iemand anders gaan zwemmen. Van zo'n reactie zou ik al zin krijgen om niet mee te gaan, ook niet als ik kon, maarja. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Pf, laat haar gewoon met iemand anders gaan zwemmen. Van zo'n reactie zou ik al zin krijgen om niet mee te gaan, ook niet als ik kon, maarja. xd

    haahaa. Idd :'D. Gewoon 't hele gesprek met haar maakt me chagarijnig. Ze denkt dat alles maar moet gaan zoals zei wil.

    ahw et komt goed schatje ;D

    ghehe ik haat dat ook ;P
    voral bij 1 persoon-.- altijd haar problemen vertellen en dan heb ik ff klein dingetje zegt ze; jij denk ook alleen maar an je eigen hea de wereld draait niet alleen om jou
    like wtf XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    ahw et komt goed schatje ;D

    ghehe ik haat dat ook ;P
    voral bij 1 persoon-.- altijd haar problemen vertellen en dan heb ik ff klein dingetje zegt ze; jij denk ook alleen maar an je eigen hea de wereld draait niet alleen om jou
    like wtf XD


    Omg. That sucks :'D

    Dat is echt raar. Dat zij zich depri voelt, betekent niet dat je gelijk met haar mee moet x'D Ik ben het mde rest -en jouw- eens :3


    To live would be an awfully big adventure

    Het motto van zulke mensen is:
    Mensen zijn hier op aarde om mij te dienen, en daarmee het hiernamaals te bereiken.


    Life's too short to take too seriously

    Maggs schreef:
    Het motto van zulke mensen is:
    Mensen zijn hier op aarde om mij te dienen, en daarmee het hiernamaals te bereiken.


    Hahaha. Van sommige mensen denk ik dat wel :'D

    Infinitum schreef:
    Dat is echt raar. Dat zij zich depri voelt, betekent niet dat je gelijk met haar mee moet x'D Ik ben het mde rest -en jouw- eens :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.