• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik glimlach door haar woorden en kijk haar warm aan. Ik kus zachtjes haar lippen door over de tafel te buigen. 'Ik hou van je... zoveel dat het pijn doet.' fluister ik zachtjes tegen haar lippen aan.

    [Zusje :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Zusje. ;D Wayt hebt ikt allemaalt gemist? |


    kindness is never a burden.

    [Leslie had haar geheugen verloren maar heeft het ondertussen weer terug, Samuel is bij Abbi, en de rest niet veel eigenlijk;...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en flitste weg. Toen ik in de kamer stond, zag ik meteen hoe Safier gewoon rustig op mijn kussen lag te slapen. De kattenbak stond niet en ze had nog een klein beetje eten in haar bakje. Ok, we waren maar 2 dagen later, maar toch... ze moest toch tenminste haar eten opgegeten hebben.
    Ik zag plots een briefje op het bureau liggen. Ik nam het op en begon te lezen.
    Gelieve jullie kat volgende keer mee te nemen.
    Nadat ze me bijna de hele nacht wakker gehouden had, heb ik besloten even in te breken en in plaats van jullie voor dat arme dier te zorgen. Ik laat het feit dat huisdieren waarschijnlijk verboden zijn even achterwege, maar neem dat beestje mee...
    Oh en een kleine beloning kan ook geen kwaad.

    grtjes, Joris (uit de kamer links)

    Ik glimlachte en nam safier en de nodige spullen op. Het papiertje hield ik ook vast. Ik had nu geen geld bij of zo, maar zorgde er wel voor dat die jongen zijn 'beloning' nog kreeg. Ik flitste snel terug, voor Alexi ongerust zo worden of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kust zachtjes mijn lippen en fluistert ertegen dat hij zoveel van me houdt dat het pijn doet. 'Dan ben ik niet goed voor je,' zeg ik terug en kijk hem aan. Ik geef hem nog een klein kusje. 'Want het hoort geen pijn te doen.' Zo is het eigenlijk wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Owkadja. Hrm... :/ Is Maartje al online gekomen? ): |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik zie hem weer in de kamer staan met Safier. Ik spring recht en loop naar hem toe. Ik druk een kus op zijn mondhoek en pak Safier over. 'Meisje het spijt me zo zo zo zo ontzettend erg.' zeg ik en ze kijkt me een beetje beledigd aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik grinnik zachtjes. 'Je verstaat het niet. De gedachte dat ik je verlies doet me pijn, niet het feit dat ik van je houd.' zeg ik met een glimlachje en druk weer mijn lippen zachtjes op de hare. Dan ga ik weer gewoon zitten en drink nog wat chocomelk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja dat is ze :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik gaf haar glimlachend het papiertje, terwijl ik de spullen van Safier aan de kant zette.
    Die Joris leek me wel een grave gast, waarom had ik hem nooit ontmoet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hm, misschien. 'Je spreekt nu alsof je me nu aan het verliezen bent,' zeg ik dan. 'maar dat doe je niet. En dat zal je ook niet doen. Nooit.' Hij drukt zijn lippen nog even op die van mij en hij gaat dan weer terug recht zitten. Ik drink mijn chocomelk op en veeg dan mijn mond af. Ik wil niet een chocomelksnor ofzo. Ik kijk even het cafeetje door, het is niet zo heel erg druk. Maar gezellig druk. Ik kijk dan weer naar Jake en glimlach eventjes naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lees het papiertje en haal opgelucht adem. Ze was toch niet alleen. 'Weet je wat meisje? Morgen gaan we voor jouw een vriendje kopen.' zeg ik en wrijf over haar hoofdje. 'En als Axton dat niet goed vind, gebruiken we onze speciale tactiek.' zeg ik geheimzinnig en Safier miauwt. Ze geeft het me vergeven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik leg wat geld op het tafeltje dan en sta op. 'Naar huis? Of wil je nog ergens naartoe? We kunnen Axton en Alexi met een bezoekje vereren? Of Vans?' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Hm, ik kies voor Vans, haar heb ik echt te weinig gezien. We gaan later wel een keer naar Alexi en Axton. Die zijn toch druk bezig met Tyler en Mayra denk ik.' En ik sta ook op. Ik pak zijn hand vast en pak op het laatste moment nog mijn muts van de bank. Bijna vergeten. Ik zet die op en trek Jake dan mee naar buiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik en volg haar naar buiten. We lopen op ons gemak naar de auto. 'Ze zal wel weer haar humeurige zelf zijn door de drukte rond het bal.' zeg ik lachend. Ik ben de Haat-liefde verhouding niet vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'