• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Vast wel, maar daar breek ik wel doorheen,' grinnik ik. We lopen naar de auto en ik stap dan in en doe mijn gordel om. 'Het bal is al bijna inderdaad. Die zal dan misschien niet eens tijd hebben om met ons te praten. Ach ja, dan gaan we gewoon naar onze kamer als we haar niet kunnen vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Bedoel je dan mijn kamer of de jouwe?' lach ik. Ja eigenlijk is het bijna de mijne. Sky is er nooit en aangezien Ax met Alexi op zijn appartement woont... 'Hm ik heb een kamer voor me alleen.' lach ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Daniël en Sky zijn er nu -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Ja dat is waar, ik heb eigenlijk ook een kamer voor me alleen. Ik heb Damon en Lily al in geen eeuwigheid gezien. Maar dat heb ik met Damon zo vaak, dan zien we elkaar een hele tijd niet, en dan ineens weer voor een tijd. Alleen duurde dat dit keer niet zo lang.' En ik glimlach eventjes. 'En het maakt me echt niet uit welke kamer.'

    -Lol, Sky is toevallig nu wel op de kamer xd. Met Daniël :3-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {JEAH MINDREADING :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Ik zou je kunnen plagen door te zeggen dat ik een whisky ga nemen, maar in plaats daar van bestel ik ook maar een warme choco.' Ik haal mijn muts van mijn hoofd af en leg die naast me neer. Er komt een jongen in onze bestelling op te nemen, ik schat hem 20 jaar. Ach ja. Een beetje jong. Qua uiterlijk ben ik zeventien, maar in het echt al over de vierhonderd jaar. Ik durf niet eens meer te denken hoe oud ik wel niet ben.

    Sky
    'Hm, ik heb nog geen jurk,' zeg ik dan. 'Dus dat kunnen we wel gaan doen ja. Het bal is namelijk al bijna.' En ik glimlach naar Daniël. Ik sta op en loop naar hem toe, ik druk een lief kusje op zijn lippen. 'Met wie gaat Nathan?' Vraag ik dan.


    Daniël
    'Geen idee, als hij al iemand heeft weet ik niet wie' Zeg ik schouderophalend, 'Wanneer wil je naar de stad? Morgen of zometeen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lees het papiertje en haal opgelucht adem. Ze was toch niet alleen. 'Weet je wat meisje? Morgen gaan we voor jouw een vriendje kopen.' zeg ik en wrijf over haar hoofdje. 'En als Axton dat niet goed vind, gebruiken we onze speciale tactiek.' zeg ik geheimzinnig en Safier miauwt. Ze geeft het me vergeven.

    Axton
    "Wat? Wat zei je daar?" vroeg ik grijnzend.
    Ik liep dreigend op haar af, maar het plezier in mijn ogen en glimlach verzachtte mijn houding.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik grinnik en laat haar instappen. Ik stap ook in en rijd de baan op.
    (...)
    Ik parkeer de auto op de parking voor de school en stap uit. 'Miss Day.' zeg ik grinnikend en doe haar portier open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ENGERD XD]

    Sky
    'Laten we maar morgen naar de stad gaan, ik heb vandaag niet zo'n zin,' zeg ik met een glimlachje. Ik ga weer op het bed zitten. Ik denk dat het komt dat ik geen zin heb door die zwangerschap. Ik ben gewoon zwanger. Ik kan het echt niet geloven, maar de pijn en het feit dat ik dikker ben geworden zegt genoeg. 'Daniël?' vraag ik dan. 'Moet ik niet een keer naar het ziekenhuis ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Vlucht Safier! Vlucht voor je leven!' zeg ik lachend en laat haar los voor ik het op een rennen zet. 'Pak me dan als je kan.' en we gaan weeer de kinderachtige toer op. Ik loop de gang door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet mijn portier open, en in tegenstelling tot zijn beleefdheid stap ik gewoon uit en loop hem zo voorbij. Ik kijk achterom. 'Kom je nog Sadler of hoe zit dat?' vraag ik dan met een scheef lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {-wbw- Stiekem ben ik een 500 jaar oude vampier die gedachten kan lezen}

    Daniël
    'Geen idee, ik weet niet of je kunt zien dat het anders is dan een gewone baby..' Andwoord ik nadenkend, 'Maar als jij er heen wilt' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik blijf even staan en doe of ik nadenk over haar achterna gaan en blijven staan maar ren haar dan achterna. Ik sla mijn armen om haar middel. 'Dat was niet beleefd.' grinnik ik en druk een kus in haar nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Slaaaaaappeen :3


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Vlucht Safier! Vlucht voor je leven!' zeg ik lachend en laat haar los voor ik het op een rennen zet. 'Pak me dan als je kan.' en we gaan weeer de kinderachtige toer op. Ik loop de gang door.

    Axton
    Ik begon te lachen en liep haar achterna.
    "En waar ga je heen rennen?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”