• Ik herken het niet meer terug, daaaaamn. Hmm, ik vind het best mooi eigenlijk, maar héél erg wennen ><

    Ik kwam eigenlijk terug om een liedje op te zoeken want ik ooit in een topi vond, maar ik kon het niet laten om verder te kijken. Haha, al mijn gemiep in topic's over mijn ex, volges mij keken er een paar van jullie er echt tegen op om uberhaupt een topic van me te bekijken. (Ik weet overigens niet wie van de mensen die ik hier op heb leren kennen er nog zitten)
    (sidenote, het is permanent uit met m'n ex, precies 9 maanden een knipperlicht relatie gehad, nu is 'ie er vandoor met een vriendin van me. Ik heb 'm nog proberen te steunen maar datwerd 'm niet. We hadden altijd ruzie omdat hij een specifieke stoornis had en ontzettend veel dronk en blowde, dat heb ik nooit echt er uit gegooit in een toopic om hem een beetje te verdedigen, en ik daar niet tegen kon, ik houd er niet van als mensen waar ik veel om geef zichzelf elke dag lam moeten zuipen of helemaal weg moeten blowen, maar hij doet maar. Het is nu bijna een maand uit en hij mag zichzelf helemaal kapot blowen, drinken, truffelen, van mijn part zet 'ie zichzelf aan de speed ik wens 'm veel succes. Ik weet het, heb ik vaker gezegt, maar een vriend van me heeft echt mijn ogen geopend diezelfde dag dat hij het uitmaakte, de lul heeft me een paar keer geslagen en ik heb me een aantal keer uit de naad gewerkt om niet van de trap af gegooit te worden en ik besef nu pas wat hij allemaal heeft gedaan, dus... DIE ZIEN WE NOOIT MEER TE-RUG! :Y)

    Oh opluchting, ik dacht dat mijn vorkjessmiley bij de goldmembers hoorde, ik zag 'm niet meer in het rijtje staan D:
    Anyways, heb ik veel gemist? Wie zijn er allemaal nog in leven? En sinds wanneer is deze lay-out er? XD


    Let it come and let it be

    Ik ben in leven :Y)
    En, ehm, de lay-out bestaat sinds.. Ik geloof 10 oktober.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik ben in leven :Y)
    En, ehm, de lay-out bestaat sinds.. Ik geloof 10 oktober.

    Dat meen je niet ._.
    Wauw, ik heb echt lang geslapen ._.


    Let it come and let it be

    .. Hé Sevda


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    .. Hé Sevda

    It'se me! Mario... Ik bedoel Sevda :Y)


    Let it come and let it be

    Welcome back C:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Welcome back C:

    Zenkjoeh c:


    Let it come and let it be

    Sevvieeeeeeeeeeee!
    Er komt weer leven in de brouwerij! :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Sevvieeeeeeeeeeee!
    Er komt weer leven in de brouwerij! :3

    Hellyeaaaaah! PARTYHARDY!
    En dit keer zonder mijn zeiktopics, ik ben de afgelopen 3 weken een stuk vrolijker en dat zal ook zeker aanhouden c:


    Let it come and let it be

    Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder je naïeve topics waarin je boos werd op iedereen die je de waarheid probeerde te vertellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder je naïeve topics waarin je boos werd op iedereen die je de waarheid probeerde te vertellen.


    Aparte manier van welkom heten..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder je naïeve topics waarin je boos werd op iedereen die je de waarheid probeerde te vertellen.


    No offence, maar iedereen maakt wel eens naïeve topics aan en dit is inderdaad een beetje een vreemde manier van welkom heten vind ik.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder je naïeve topics waarin je boos werd op iedereen die je de waarheid probeerde te vertellen.

    Ach, ik denk dat die ook niet meer zullen komen. Sowieso heb ik een hele belangerijke les geleerd, zelfvertrouwen is toegeven dat je fout zit/zat en jezelf niet meteen verdedigen. Bijdeze, het spijt me ook echt dat ik de sfeer af en toe flink aan het verpesten was, maar die tijd is voorbij en ik hoop dat ik je dat heel snel kan bewijzen :3


    Let it come and let it be

    Devourer schreef:
    (...)

    No offence, maar iedereen maakt wel eens naïeve topics aan en dit is inderdaad een beetje een vreemde manier van welkom heten vind ik.

    Ze heeft opzich wel een punt hoor, in de periodes dat ik me kut voelde kon ik aan een stuk door kuttopics maken en vatte ik alles verkeerd op.


    Let it come and let it be

    Leuk je weer te zien Sev, ook ik leef nog.
    Trouwens, fijn te horen dat het goed met je gaat :')

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:14 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Combustible schreef:
    (...)
    Ze heeft opzich wel een punt hoor, in de periodes dat ik me kut voelde kon ik aan een stuk door kuttopics maken en vatte ik alles verkeerd op.


    Dat heb ik zelf ook gehad, in de periode dat ik depressief was.


    26 - 02 - '16