• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Hakuna Matata!' zing ik na een tijdje mee met Timo en Bumba. Ik word veel te hyper van deze film. 'Ax? Krijg ik een leeuwwelpje?' vraag ik hem met een pruillip. Dan noem ik hem Simba! Of als het een meisje is Nala.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik fronste mijn wenkbrauwen.
    "Euhm? Is dat niet illegaal?" vroeg ik toen. "En gevaarlijk?"

    {oeps... waar is... hun katje, shit, hoe heet het weer? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [safier xd nog steeds op school! :P oeps]

    Alexi
    Ik zucht. 'Oke dan niet.' mok ik en kijk hem verschrikt aan. 'Axton... waar is Safier?' Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik ben echt het slechtste baasje ooit. 'Safier vergeeft het me nooit!' piep ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik zou je kunnen plagen door te zeggen dat ik een whisky ga nemen, maar in plaats daar van bestel ik ook maar een warme choco.' Ik haal mijn muts van mijn hoofd af en leg die naast me neer. Er komt een jongen in onze bestelling op te nemen, ik schat hem 20 jaar. Ach ja. Een beetje jong. Qua uiterlijk ben ik zeventien, maar in het echt al over de vierhonderd jaar. Ik durf niet eens meer te denken hoe oud ik wel niet ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Geen whisky voor Les.' zeg ik grinnikend. 'Thuis mag je maar hier is het niet zo'n goed plan.' Er komt een ober. '2 warme choco's met slagroom alsjeblief.' bestel ik beleefd en hij knikt en loopt weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, je denkt dat ik me niet in kan houden als ik whisky ga drinken hè?' vraag ik dan aan Jake en kijk even naar hem. Hij bestelt voor ons beiden te drinken en de jongen loopt weg. Ik wacht op antwoord van Jake. Eigenlijk is het niet eerlijk als hij dat zou denken. Want de eerste keer werd hij zelf ook dronken. En de tweede keer, dat was gisteren, toen wist ik niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Niet dat maar als je whisky drinkt wil ik liever dat het thuis is of in een club anders word het hier iets te gezellig.' grinnik ik. 'Trouwens het is nog maar middag, iets te vroeg om whisky te drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm oke,' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk even in de richting van de bar, ik heb zin in die choco, maar het duurt altijd zo lang. Ik zucht een keer zachtjes en kijk dan terug naar Jake. 'We moeten weer een keer uitgaan!' zeg ik dan enthousiast. 'Daar heb ik wel zin in. Wat dacht je van vanavond?' Dat lijkt me best een goed idee, ik heb zin om te dansen en te drinken. Dit is nou een reden waarom ik nog geen kinderen wil. Ik kijk naar Jake en glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd 'Vergeetkopje, vanavond zou Nick komen vergeten?' grinnik ik en kijk haar even aan. 'Maar we kunnen daarna best gaan als je wil.' de ober komt terug en zet de choco's op het tafeltje neer met koekjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [safier xd nog steeds op school! :P oeps]

    Alexi
    Ik zucht. 'Oke dan niet.' mok ik en kijk hem verschrikt aan. 'Axton... waar is Safier?' Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik ben echt het slechtste baasje ooit. 'Safier vergeeft het me nooit!' piep ik zachtjes.

    Axton
    "Oh, oh."
    Ik keek geschrokken voor me uit.
    "Euhm... euhm... Ik ga meteen." Ik stond op, al klaar om weg te flitsen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Oja,' mompel ik dan. Eigenlijk was ik Nick al weer vergeten. Ach ja, dat zou andersom net zo goed gebeuren. Ik weet wat Nick tegen me gezegd heeft, toen ik niets meer wist. Ik kijk op als de jongen terugkomt met ons drinken en ook met koekjes. Jum. 'Ja, daarna gaan we wel,' zeg ik glimlachend. Ik kijk naar Jake en zorg er dan gewoon voor met mijn krachten dat de choco drinkbaar wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik wil niet dat hij gaat maar hij moet wel. Ik sta op en druk een kus op zijn lippen. 'Kom snel terug.' fluister ik zachtjes en laat hem dan los zodat hij kan wegflitsen. Ik weet niet waarom maar ik voel me nu iets afhankelijk van hem.

    Jake
    Ik drink wat van de choco en stop een koekje in mijn mond. 'Viva la cookies!' zeg ik iets hyper en pak haar hand terug vast. Ik speel met haar vingers en kijk haar aan.'Je bent prachtig.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand zin om mee te doen aan nog een rpg?
    + reageer je ff in het andere topic Jaimz?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |BAM! Ik heb veel gemist. :/ |


    kindness is never a burden.

    [Ik heb je RPG gezien, en ik zou wel willen :3 maar ik doe gewoon aan teveel rpg's mee xd]

    Les
    Jake wordt ineens best wel hyper waardoor ik ietwat breed moet glimlachen. Jake pakt dan mijn hand en speelt met mijn vingers. 'Dank je,' zeg ik gemeend en met een glimlach. 'Jij doet me prachtig voelen,' zeg ik dan tegen hem. Met mijn vrije hand drink ik wat van de choco.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.