• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    'Nee soms is het verstandiger om geen antwoord te geven als we midden in de gang staan waar iedereen ons zit aan te gapen.' Ik grinnik weer zachtjes en draag haar verde.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk om me heen. Teveel deuren. Ik weet mijn weg hier niet. Ik loop verder en open af en toe een deur. Ik loop een kamer binnen waar er veel spullen staan en verstop me. Ik sta klaar om terug de deur uit te kunnen rennen.

Axton
    Ik voelde me net een ontvoerder uit zo'n misdaadfilm. Glimlachend ging ik de rommelkamer binnen en sloot de deur achter me.
    "Waar ben je?" vroeg ik grijnzend en zette een stap verder de kamer in.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik leg mijn hand voor mijn neus en mijn mond zodat ik niet te luid ademhaal. Zie me niet, zie me niet, zie me niet, zie me niet, zie me niet... Ik volg zijn bewegingen door door een klein gaatje te kijken.

Axton
    Het was niet eerlijk, ik weet het, maar ik kon zo aan haar lichaamswarmte voelen waar ze zat.
    Grijnzend liep ik de anderre richting uit, tot ze me niet meer zou moeten kunnen zien. Vandaar maakte ik een omweg naar haar verstopplaats om haar in de rug aan te vallen.
    "Boe!" grijnsde ik en sloeg mijn armen om haar heen.

Alexi
    Ik slaak een gil en trap even om me heen voor ik doorheb dat het Axton is. 'Je liet me schrikken.' zucht ik en draai me om. Ik druk een kus op zijn lippen en sla mijn armen om zijn hals. 'Je hebt valsgespeeld! Hoe wist je anders waar ik zat.'

Leslie Day
    'Ze gapen ons toch wel aan omdat je me draagt,' merk ik dan op met een scheef lachje. 'Dus dat kan er ook wel bij. En anders vertel je het me als we thuis zijn, oké?' En ik druk een kus op zijn wang.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sky
    'Zouden we zo'n dokter kunnen vinden?' Vraag ik dan aan hem. 'Of ken je er eentje?' Ik vraag me af of ik niet te veel vragen stel. Misschien wel. Ik stop maar met vragen. 'Vast wel? Dat is een niet dus.' En ik kijk naar Daniël.

Jake S.
    Ik lach en draag haar naar mijn kamer. Ik duw met mijn voet de deur open en kijk even verwart als ik Sky en Daniel zie stem. Engeltje bengeltje. Oke dat slaat op niets. 'Hi Sky!' zeg ik vrolijk.

Axton
    Ik grijnsde.
    "Sorry, het gaat vanzelf." grinnikte ik en drukte mijn lippen nog eens op de hare.

Sky
    Ik kijk naar de deur als Jake ineens binnen komt. Hij zegt mij gedag en ik kijk even naar Daniël. Hij is er namelijk ook nog. 'Hee Jake, en Leslie,' zeg ik dan. Wel beiden gedag zeggend. Ik glimlach eventjes naar ze.

Leslie Day
    Ik fluister niet hoorbaar voor Sky heel snel tegen Jake, 'Ik dacht dat je zei dat je een kamer voor je alleen hebt? Mijn kamer dan maar?'. Voor die Daniël is het wel te verstaan. Maar hij is een engel. Ik mag hem niet, ik mag geen enkele engel.

Alexi
    'Je bent een heel stoute demon.' zeg ik met een pruillipje en draai mijn gezicht zodat zijn lippen op mijn wang terecht komen. Ik grinnik zachtjes in me zelf maar blijf nep-kwaad.

Jake S.
    'Wel normaal slaapt ze bij hem daar maar kan ik toch niet weten dat ze hier nu zouden zijn.' zeg ik nog steeds vrolijk en negeer de engel. 'Dag Sky.' zeg ik dan weer en draag Leslie naar haar kamer.

Axton
    Ik haalde grijnzend mijn wenkbrauwen op.
    "Heb je het niet graag bad, dan?" vroeg ik plagend en tilde haar op met mijn handen op haar kont.

Leslie Day
    Jake zegt alleen Sky gedag en ik grinnik. 'Doei Sky,' zeg ik tegen haar en zwaai even kort. Jake tilt me weer de kamer uit en we gaan denk ik op weg naar mijn kamer.

Sky
    Ik trek een wenkbrauw op als ze weer alleen mij gedag zeggen. Ik weet niet waarom ze zo tegen hem doen? Jake zei eerst toch dat ik juist naar Daniël toe moest gaan, toen Daniël naar Italië was, en nu doet hij ineens zo.

Alexi
    'Dat heb ik niet gezegd.' zeg ik dan met licht getuite lippen en kijk hem aan. 'Want ik houd wel van bad.' ga ik verder 'Maar niet van valsspelers.' Ik kijk hem pesterig aan. 'Dus... Axton niet meer valsspelen.'

Jake
    Ik duw de deur weer open met mijn voet en laat haar dan op haar bed vallen. 'Zo jouw kamer. Wat nu?' grinnik ik en ga op het bed van Damon zitten.