• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik sta op en ga op mijn eigen bed liggen. Mijn armen sla ik achter mijn hoofd en ik sluit mijn ogen. 'Arme Jakey,' zeg ik tegen hem. 'Zijn je lippen nu verlaten?' En ik lach zachtjes met mijn ogen nog steeds gesloten. De hoofdpijn is weggebleven.


    Jake S.
    'Ja.' zeg ik zielig en draai me om zodat ik op mijn buik lig. 'Zijn vriendin wil hel geen kusjes meer geven en dat vind Jakey jammer.' zeg ik alsof het over een derde persoon ging.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik als hij in derde persoon praat. 'Dat is Jakey zijn eigen schuld omdat hij een vriendin heeft die niet beleefd is en het leuk vindt om Jakey te pesten.' Ik blijf gewoon zo liggen, maar hoor wel dat Jake verplaats is ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan gaat Jakey nu slapen.' murmel ik zachtjes en sluit mijn ogen. Ik zak weg in het kussen en trek het deken over me heen. Het zou nog lukken ook. Niet dat ik zo moe ben maar gewoon uit luiheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik doe mijn ogen open kijk naar hem. 'Slaap lekker dan,' zeg ik. Ik sta zacht op en loop naar hem toe en druk dan een kus op zijn lippen. 'Tevreden zo?' En druk nog een kusje erop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik krul mijn armen om haar heen en glimlach. 'Heel tevreden. Nu wil ik niet meer slapen.' zeg ik en druk nu een kus op haar lippen.
    'Je lippen zijn veel te kissable.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn armen liggen om me heen en hij drukt nog een kusje op mijn lippen. 'Wat een toeval dat jouw lippen ook heel kissable zijn,' glimlach ik en druk mijn lippen op die van hem voor een langere tijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach zachtjes en kus haar teder terug. Dan leg ik mijn hoofd tegen het hare en adem rustig in en uit. 'Wat gaan we nog doen vandaag? Naast Vans zoeken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk even na over zijn vraag. 'Ik denk dat ik thuis even lekker in bad ga,' zeg ik glimlachend. 'En ik kan wel koken voor ons vanavond?' Maar dat is niet echt tijd dodend. 'Ik heb niet echt een voorkeur ergens voor, jij wel?' Misschien gewoon even lekker samen thuis zijn. Dat ik een boek ga lezen ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Naar huis gaan straks?' vraag ik haar dan maar en glimlach. Ik neurie zachtjes Beautful van Christina Aguilera en speel wat met haar haren. 'Je mag ze nooit afknippen.' mompel ik zachtjes. Toppen ok maar niet de korte coupe, ik hou van haar lange haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja graag, gewoon even lekker rustig. Jij en ik,' zeg ik met een glimlach. Ik herken bijna gelijk het nummer dat Jake neuriet en ik zing zachtjes mee. 'Zal ik niet doen,' zeg ik tegen Jake. 'Tenzij je me ooit dumpt. Dan gaat het kort,' grinnik ik. Jake en ik gaan nooit meer uit elkaar, mag ik toch hopen tenminste. Ik druk een vlinderkusje op zijn mondhoek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach 'Inderdaad, maar nu kan het niet anders want anders kunnen ze niet drinken.' doelend op de borstvoeding. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar de living. 'Oke... dus... ik denk dat we moeten nadenken over een kinderkamer. Ik wil gaan werken achter de vakantie om mee te betalen voor alles, maar ze kunnen niet eeuwig in je kamer blijven. Ze hebben ruimte nodig.' zeg ik zachtjes. Ik voel me schuldig dat ik eigenlijk halve eisen aan het stellen ben terwijl hij degene is die dit alles betaald.

    Axton
    Ik liet me in de zetel ploffen.
    "Ja, ok... ik kan ook gewoon alles laten verschijnen en dan moet er niet betaald worden?" stelde ik voor. Dat van hun eigen kamer, was ik er al meteen mee eens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Dat gaat niet gebeuren.' zeg ik met een glimlachje. Niet weer, ik heb al één keer die fout gemaakt en ik maak die niet een tweede keer. Ik strijk zachtjes met mijn duim over haar heup.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach terug naar hem. 'Dat weet ik,' zeg ik warm tegen hem. Ik ga dichter tegen hem aan liggen met mijn hoofd op zijn borstkas. 'Eigenlijk best wel raar dat we op Lily's bed liggen,' lach ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik sla met mijn hand tegen mijn voorhoofd. 'Tuurlijk, vergeten.' zeg ik en glimlach dan. 'Oke is goed.' Ik ga op zijn schoot zitten en kijk even naar de klok. Al 22 uur ondertussen. En nog steeds niet moe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik grinnik 'Maar wat niet geweten is, deert niet.' Ik kus haar weer zachtjes en druk dan een plagend kusje in haar haal. 'Nog een massage?' grinnik ik iets speels. We weten hoe het de voorlaatste keer afgelopen is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'