• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht en loop heel zachtjes naar hem toe en ga over hem hangen. 'Wil je niet iets anders dan een kus?' fluister ik zachtjes. 'Een knuffel of zo?' Ik wacht op een reactie en steun helemaal op mijn armen.

    Axton
    Ik opende mijn ogen en keek haar nadenkend aan.
    "Nope." zei ik toen glimlachend. "Als extra graag, maar ik wil mijn kus."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lach maar stop dan wel. Ik blijf gewoon op hem zitten en laat hem op adem komen. 'Wat is er Jakey? Moet je zo erg lachen lief?' Vraag ik onschuldig. 'Hoe komt dat?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht zachtjes en druk dan mijn lippen op de zijne. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en kijk hem dan weer aan. 'Mag de deur nu open?' vraag ik hem en leun weer op mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Omdat het kriebelt.' zeg ik en wijs naar mijn zij. Ik adem diep in en uit en kijk haar aan. 'Mag ik een kusje?' vraag ik op een kinderlijk toontje. Ik kijk haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar recht aan en glimlachte.
    "Ja, hoor." grijnsde ik en vouwde mijn hand open en stak de sleutel naar haar uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Nee je krijgt geen kusje, want ik heb je al genade gegeven door je niet door te kietelen,' leg ik simpel uit. Ik kijk hem aan en glimlach dan met een sluw lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik druk een kus op zijn wang en pak de sleutel. Deze kleren zitten toch niet zo gemakkelijk. ik trek ze vlug uit en gooi ze terug in de doos voor ik naar de deur loop en de sleutel in het slot steek en hem omdraai.

    Jake
    Ik pruil en ga op een ander bed liggen. 'Oke dan, dan lig ik hier wel.' zeg ik iets mokkend en sla mijn armen over elkaar. Ik reken even iets na. Overmorgen is het het bal en kerstavond. Hoe lang kennen we elkaar dan al?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging op mijn ellebogen rechtop zitten, te lui om echt recht te gaan staan, terwijl ik haar aankeek.
    "Zonder dat teveel aan kleren zie ik je liever." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik sta op en ga op mijn eigen bed liggen. Mijn armen sla ik achter mijn hoofd en ik sluit mijn ogen. 'Arme Jakey,' zeg ik tegen hem. 'Zijn je lippen nu verlaten?' En ik lach zachtjes met mijn ogen nog steeds gesloten. De hoofdpijn is weggebleven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dus jij wilt dat ik hele dagen halfnaakt rondloop?' grinnik ik en laat de deur nog even dicht terwijl ik hem aankijk. Straks moeten we nog dingen bespreken... zoals waar de babykamer komt, ze kunnen toch niet de hele tijd in zijn kamer slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm nee... eigenlijk niet. Anders kan ik me op niets meer concentreren. Je mag iedere avond halfnaakt rondlopen." verbeterde ik haar. Nja, het moest niet persé 's avonds, maar ik bedoelde dus niet heel de dag. Want nu was ik voor even wel bevredigd, maar als ze nog lang zo rondliep...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik 'Nou dan heb je geluk want als de kinderen kunnen kruipen loop ik niet meer zo rond. Ik wil hen een trauma besparen.' lach ik zachtjes en pak zijn hand vast en trek hem recht. 'Kom op Luilak. We moeten nog iets bespreken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, ok." mopperde ik en volgde haar naar buiten. "En ja... ookal zie je er prachtig uit... voor hen blijf je hun moeder."
    En die wou je gewoon niet halfnaakt zien. Al hield je nog zoveel van haar...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach 'Inderdaad, maar nu kan het niet anders want anders kunnen ze niet drinken.' doelend op de borstvoeding. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar de living. 'Oke... dus... ik denk dat we moeten nadenken over een kinderkamer. Ik wil gaan werken achter de vakantie om mee te betalen voor alles, maar ze kunnen niet eeuwig in je kamer blijven. Ze hebben ruimte nodig.' zeg ik zachtjes. Ik voel me schuldig dat ik eigenlijk halve eisen aan het stellen ben terwijl hij degene is die dit alles betaald.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jake? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.