• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik heb trouwens voor zo'n NL toets die 3 keer meetelt en in de toetsweek is een 8.6 :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wij mogen ook niet herkansen, damn... En ik heb een 5 voor Duits boekbespreking.... (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Voor de zekerheid ging Eleadora nog even met de toppen van haar vingers onder haar neus, gewoon om er zeker van te zijn dat het niet meer bloedde. Ze richtte haar blik weer op naar Julio en keek hem aan. "Het klinkt nogal raar, ik weet het. Maar mijn moeder had ook altijd hevige bloedneuzen, dus ik denk dat ik het daar van heb, ofzo." Eleadora draaide de kraan open en keek toe hoe het water het bloed vervaagden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ja maar voor een herkansing moet je wel de zogenoemde handelingsdelen maken. En dat is extra werk naast je gewone werk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bij ons alleen bij wiskunde. Bij de andere vakken moet je allemaal toestemming van bepaalde mensen hebben én de hele toets vd toetsweek doorgesproken hebben met je leraar én zelf inplannen met de leraar wanneer je gaat herkansen. Ofzo. Geloof ik. Ik ga er namelijk helemaal geen herkansen, aangezien mijn cijfers tussen een 5,8 en een 9,0 in zitten :Y)]

    Julio Martinéz
    "Heb je het vaker gehad dan?" Niet op de momenten dat ik bij haar was, in ieder geval. En dat was vrij vaak.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eeladora draaide de krana dicht en keek even doormiddel van de spiegel naar Julio. Zachtjes schudde ze haar hoofd. "Nee...niet echt...Allhoewel...één keer, maar dat is al een tijd geleden." Eleadora staarde even terug naar haar eigen spiegelbeeld, toekijkend naar het zelfbeeld van een meisje met een verward uiterlijk. De knot die haar haren bij elkaar hield was uitgezakt tot een hoopje en had haren los gelaten, licht gekleurde paarse kringen zaten onder haar ogen en haar lichaam was vermagerd. "Ik zie er niet uit.' mompelde ze met een zucht waarna ze de kraan weer open draaiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Srry voor de late reactie, k was ff eten]

    Julio Martinéz
    "Welles" Zeg ik zacht. "Alleen je kan er beter uitzien, dat moet ik toegeven.." Maar dat geldt ook voor mij. Ik heb óók wallen onder mijn ogen, ben óók vermagerd, en ik voel me óók niet zo gelukkig als hoe ik me hoor te voelen. Hoe ik me wil voelen. Gewoon omdat dat hier niet kan. En nog een verschil met vroeger: Ik heb meer littekens. Door die stomme wonden die zo groot waren dat ze altijd een spoor zullen achterlaten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een schamper en flauw lachje verliet Eleadora haar mond, terwijl ze het bloed van haar vings spoelden. "Het geeft niet dat je het zegt, het is de waarheid. Ik zie eruit als een of andere zombie." Eleadora mompelde haar laatste woorden zachtjes terwijl ze de kraan weer terug dicht draaiden en zich weer omdraaiden naar Julio. "We zien er allemaal uit alsof we een stelletje zombies zijn, ze putte ons gewoon uit, het maakt me zelfs depressief omdat ik niet naar buiten kan." Eleadora wende haar ogen even af naar de grond terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en een zucht haar lippen verliet. "Gelukkig heb ik jou nog, anders weet ik niet hoe ik dit alles hier zou moeten doorstaan."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Wie zegt er dat we niet naar buiten kunnen?" Grijns ik. Het idee om op verkenning te gaan is eng en verboden - maar hebben we ons daar ooit door laten tegenhouden? Zoveel wat we deden mocht niet -bijvoorbeeld bij elkaar zijn- en was spannend -het niet ontdekt worden-. Maar het maakte ons beiden gelukkig, en dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat. Dit is precies dezelfde situatie. Het mag niet en is spannend, maar het zal ons gelukkig krijgen. Dus waarom zouden we ons nu wel laten tegenhouden?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek op bij Julio zijn woorden terwijl een kleine twinkeling in haar ogen verscheen, en haar rechter mondhoek omhoog krulde in een schuine, kleine grijns. "Je hebt gelijk. We zouden het kunnen proberen. Een leven zonder risico's is een leven niet geleefd." Eleadora grinnikte zachtjes waarna ze Julio een kusje gaf, zijn hand pakte en hem mee wegtrok uit de badkamer en hem meetrok over de gangen. "Het enige probleem is alleen dat ik begod niet weet hoe we naar buiten komen..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Vinden we wel uit, hoop ik" Zeg ik met een grijns. Ik ben weer in een roes van energie bij het nieuwe idee om misschien wel op -waarschijnlijk bewaakt, maargoed- ander terrein te komen als hier binnen, het standaard, saaie, dansersgedeelte van DanceRule. Al is het gewoon echt saai gemaakt. Het is steeds hetzelfde, steeds dezelfde marteling. "Als we niet gepakt worden vinden we het wel uit.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora draaide haar hoofd even naar links terwijl ze hem aankeek en hem een kleine knik ter bevestiging gaf. "Het lukt ons wel..." Tenminste, dat was wat ze hoopte, ze moest er niet aan denken wat er zou gebeuren als ze zouden worden betrapt door de bewakers. Maar het verlangen naar de frisse lucht, en de zachte wind liet ze niet aan zich ontgaan. Eleadora huiverde licht bij die gedachten en liep verder met Julio door de gangen. "Misschien kunnen we zelfs wel een weg vinden die ons weglied van hier?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Daar zou ik niet op hopen" Zeg ik ietwat teleurgesteld. "Het is nog altijd goed beveiligd hier.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze haar ogen weer afwende naar de grond en langzaam knikte. "Dat is waar, de kans dat we naar buiten kunnen is klein...De kans is zelfs klein dat we een uitgang kunnen vinden." Eleadora sloeg een zachte zucht terwijl ze voor een kort moment haar hoofd even tegen Julio zijn schouder aanvleiden, en haar vingers in de zijne vlocht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Maar hé, de kans is er.." Zeg ik zacht. "De kans is er.." Herhaal ik zachter. Ik geniet van haar hoofd tegen mijn schouder en haar vingers in de mijne.

    [Gotta go]


    Stop acting normal. It gets bored.