• De laatste tijd krijg ik vaker en vaker pijnscheuten door mijn hoofd, word ik duizelig als ik rechtsta, zie ik opeens erg wazig (gemengd met hoofdpijn), heb ik zo ongeveer 2 seconden een duizeling in mijn hoofd en wordt het dan ook voor korte tijd (ook ongeveer 2 seconden) zwart, of heb ik een erg drukkend gevoel aan mijn hoofd.
    Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen? Want erg gezellig is het namelijk niet...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou toch maar eens een dokter raadplegen.. Beste advies dat ik je kan geven.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Tekort aan ijzer? Dat kan het ook zijn. Ik zou de huisarts raadplegen. Als dit zo is kom je er snel genoeg achter.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Heb ik ook al eens aan gedacht. Volgens mij is het iets dat in de familie zit... mijn moeder heeft daar ook last van (maar dan erger), haar tante had daar ook last van (en bij haar was het stukken erger, dat is wel gebleken uit de gevolgen).
    Ik zal dat misschien best maar eens doen als ik het nog eens heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aan je hoofd. Ga naar een dokter. Alles wat hier wordt gezegd is ook maar een wilde gok.

    Sterkte!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb iets vergelijkbaars ook gehad een aantal weken geleden, maar dat was na drie dagen weer weg.
    Wat de mensen hierboven ook al zeiden; het beste advies dat ik kan geven, is dat je even naar de dokter gaat!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:46 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Klinkt als bloedarmoede. (Tenminste die symptonen had ik toen die tijd wel)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk ook iets van ijzertekort ofzo, ik zou als ik jou was even bloed laten prikken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je hoofd zegt: "Breng mij naar een dokter!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Scourgify schreef:
    Ik zou toch maar eens een dokter raadplegen.. Beste advies dat ik je kan geven.


    16 - 09 - '17

    Barnabas schreef:
    Je hoofd zegt: "Breng mij naar een dokter!"


    Hamartia

    Barnabas schreef:
    Je hoofd zegt: "Breng mij naar een dokter!"


    26 - 02 - '16

    Artpop schreef:
    Klinkt als bloedarmoede. (Tenminste die symptonen had ik toen die tijd wel)

    Mijn antwoord ^^
    Zeker als ik moe ben, of als het warm is.
    Heb het nu nog wel eens, maar probeer het te voorkomen door rustig op te staan.


    You oughta know

    Lage bloeddruk waarschijnlijk, althans volgens mijn ouders. Zij werken bij het bloedonderzoek in het ziekenhuis. Zou wel even naar de dokter gaan, maar als het lage bloeddruk is, valt er helaas weinig aan te doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Lage bloeddruk waarschijnlijk, althans volgens mijn ouders. Zij werken bij het bloedonderzoek in het ziekenhuis. Zou wel even naar de dokter gaan, maar als het lage bloeddruk is, valt er helaas weinig aan te doen.


    Ik heb ook een bloeddruk die aan de lage kant is, en dit gebeurt mij ook soms. Alhoewel het de laatste tijd wat meer is.
    Maar ik zou me er geen zorgen over maken. Het is vrij normaal. Ik zou wel even oppassen dat je niet valt of iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Parachutes schreef:
    Ik denk ook iets van ijzertekort ofzo, ik zou als ik jou was even bloed laten prikken.


    From these ashes, I will rise