• Hay iedereen

    Ik ben echt helemaal weg van de Lita collectie van Jeffrey Campbell, maar mijn moeder vind ze helaas te duur om nog een extra paar schoenen bij te kopen.
    Dus ik vroeg me af of jullie betrouwbare sites weten waar je ze in sales kunt kopen? Of is hier iemand die ze verkoopt? Dat mag natuurlijk ook altijd (:

    Bedankt!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I love them'
    & nee, ik ben ook al een tijdje online aan het zoeken. Vind ze persoonlijk ook net iets te duur :')


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    I love them'
    & nee, ik ben ook al een tijdje online aan het zoeken. Vind ze persoonlijk ook net iets te duur :')


    Ja, ik ook helaas. Misschien moest ik nog geen winterschoenen hebben gekocht, dat ik het zou overwegen. Maar helaas is dat niet het geval.
    En de sites op internet waar er korting op is vertrouw ik niet meteen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, ik ook helaas. Misschien moest ik nog geen winterschoenen hebben gekocht, dat ik het zou overwegen. Maar helaas is dat niet het geval.
    En de sites op internet waar er korting op is vertrouw ik niet meteen..


    Nee precies .. en ik neem aan dat je die lita's wil? Of niet?


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Nee precies .. en ik neem aan dat je die lita's wil? Of niet?


    Ja, de Lita's vind ik het mooiste model, maar de sledge enkellaarsjes vind ik ook echt leuk.
    Welke wil jij?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WAAAA!! oh ben ook helemaal gek op hem.
    Ik heb op boohoo gekocht voor 50 euro en ze zijn net echt, want ja de echte zijn echt duur
    Ik heb de roze lita's met allemaal spikes achterop! Kwil ooit echte halen


    Are we satisfied?

    Boohoo! Daar zijn ze volgens mij niet echt, maar wel goede neppers.
    Ik ga ze toch misschien zelf ook aanschaffen, want ik vind ze echt fantastisch. :9~


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, de Lita's vind ik het mooiste model, maar de sledge enkellaarsjes vind ik ook echt leuk.
    Welke wil jij?


    Die grijze Lita's. Maar die zwarte met spikes zijn ook geweldig .. Ik heb nu alleen andere prioriteiten qua sparen.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Die grijze Lita's. Maar die zwarte met spikes zijn ook geweldig .. Ik heb nu alleen andere prioriteiten qua sparen.


    Ja, ik ook. Ik ga eerst wat anders aanschaffen die een grote som uit mijn budget neemt. Misschien dat de Cambells tijdens de solden ook verminderen in prijs. Ik hoop het echt, want ik ben niet zo aan nep eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. Ik ga eerst wat anders aanschaffen die een grote som uit mijn budget neemt. Misschien dat de Cambells tijdens de solden ook verminderen in prijs. Ik hoop het echt, want ik ben niet zo aan nep eigenlijk


    Nee precies. Plus ze lopen lang niet zo lekker als de echte!


    To infinity and beyond •

    Primark, k heb ze gepast, ik kon maat 39 uitrappen & 38 was weg dus daarom nam ik ze niet maar ze leken er wel heel erg op haha.
    en anders heb ik geen idee haha


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander