• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze vraagt ja? En ik kijk haar aan en klem mijn kaken op elkaar om niets te zeggen of te kreunen. Maar toch kan ik het niet voorkomen om te kreunen. 'Meer,' fluister ik als vanzelf en mijn handen glijden naar haar heupen en mijn duimen strelen daar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij mompelt dan een sorry wat ervoor zorgt dat mijn stemming gelijk weer goedgestemd wordt. Hij trekt me tegen zich aan en ik lig gewoon bij hem en een klein glimlachje zit op mijn gezicht. 'Dank je,' zeg ik zachtjes. 'En de volgende keer als je het vraagt krijg je het wel? Oke?' ik druk zachtjes een kusje op zijn kaak en lig dan gewoon bij hem. Ik hou van Josh. Hij is de eerste sinds drie jaar die ik heb toegelaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze vraagt ja? En ik kijk haar aan en klem mijn kaken op elkaar om niets te zeggen of te kreunen. Maar toch kan ik het niet voorkomen om te kreunen. 'Meer,' fluister ik als vanzelf en mijn handen glijden naar haar heupen en mijn duimen strelen daar.

    Nala
    Ik drukte een rij van kusjes tot onderaan zijn hals en liet toen mijn tong terug glijden tot vlak bij zijn oor. Ik sabbelde even op zijn oorlelletje en liet mijn lippen toen opnieuw afdwalen naar zijn nek. Ik ging even kort met mijn hand door mijn haar, om de warrige bos een beetje te temmen, zodat hij niet meer zo in de weg zou hangen.
    Daarna vervolgden mijn lippen hun weg via zijn borstkas. Mijn nagels krasten weer even over zijn sixpack, terwijl mijn tong rond zijn tepel gleed. Jongens zijn daar ook gevoelig aan, toch? Misschien niet evenveel als meisjes...
    Ah ik zou wel aan zijn reactie zien of ik het goed deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala... is echt gekmakend. En dan heb ik nog het gevoel dat dan een understatement is. De kusjes die ze in mijn nek drukt, haar tong die over mijn huid glijdt. De kreunen die zachtjes mijn lippen verlaten als ze op mijn oor sabbelt. En dan zijn haar lippen weer weg. Ik kan het allemaal niet even goed volgen, want met gesloten ogen probeer ik te voorkomen dat ik een stijve krijg. De 'meer' die ik had gezegd was er meer onbewust uitgefloept dan echt gemeend. Hoewel, ik meende die natuurlijk wel, maar onbewust. Haar handen gaan door mijn haar en daarna weer naar mijn buik waar ze met haar nagels overheen krast. En dan voel ik haar tong om mijn tepel heen gaan en ik kreun weer en bijt op mijn lip en voel een stijve opkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Normaal had ik gelachen om haar gezicht, maar we moeten serieus en voorzichtig blijven. Het is nog altijd niet de enige deur, maar áls we al verder gaan worden ze vast beter beveiligd. We zullen het hier moeten proberen. "No lo sé.."

    [Hoe kwamen Naomi/Ian/Les buiten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    [BANANA :) ]
    (banana)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [De achterdeur.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deem wil je ook nog reageren met Ian? Ik
    Reageer ook zo met Josh en in andere topic met Audrey.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik grijns en voel al snel zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn handen langs de zijkant van mijn lichaam omhoog gaan en stopen ter hoogte van mijn borsten en grijns dan even tegen zijn lippen. Ik voel dan zijn tong langs mijn onderlip strijken en open gewillig mijn mond en voel al snel zijn tong in mijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. De geluiden weergalmen door de schacht en ik grijns weer tegen zijn lippen. Ik kijk hem dan aan en lach even. 'Dit is zo belachelijk.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar ook zo geniaal.' zeg ik dan met een grijns. Dan voel ik zijn handen onder mijn shirtje glijden en sluit even mijn ogen en glimlach en voel dan al snel weer zijn lippen op de mijne en zoen hem gewillig terug.


    Ian Silvas

    Ik schiet in de lach, maar demp dat door mijn lippen in haar nek te drukken. Straks werden we nog betrapt door zo'n bewaker en dan hadden we straf en het zou awkward zijn. Als ik uit gelachen ben kijk ik haar weer aan en kietel haar express eventjes in haar zij. 'En ik houd van je,' lach ik en druk een kus op haar lippen. Ik draai ons voorzichtig om zodat ze op me ligt. Ik kus haar weer even en laat mijn handen naar haar rug gaan. Ik grijns even en bijt speels in haar onderlip. Dit was echt gestoord en idioot, maar zo grappig eigenlijk. Ik druk kusjes in haar nek en speel met een plukje haar. 'Weet je dat je hier best veilig zit. Je kan overal heen, het is nog redelijk ruim en niemand die je vindt.' Ik lach even en plaats een zuigzoen in haar nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Nala... is echt gekmakend. En dan heb ik nog het gevoel dat dan een understatement is. De kusjes die ze in mijn nek drukt, haar tong die over mijn huid glijdt. De kreunen die zachtjes mijn lippen verlaten als ze op mijn oor sabbelt. En dan zijn haar lippen weer weg. Ik kan het allemaal niet even goed volgen, want met gesloten ogen probeer ik te voorkomen dat ik een stijve krijg. De 'meer' die ik had gezegd was er meer onbewust uitgefloept dan echt gemeend. Hoewel, ik meende die natuurlijk wel, maar onbewust. Haar handen gaan door mijn haar en daarna weer naar mijn buik waar ze met haar nagels overheen krast. En dan voel ik haar tong om mijn tepel heen gaan en ik kreun weer en bijt op mijn lip en voel een stijve opkomen.

    Nala
    Ik schoof wat naar onder, terwijl ik met mijn lippen naar zijn sixpack afdwaalden. Ik voelde hoe zijn erectie in mijn onderbuik drukte en keek grijnzend naar hem op.
    "Niet gek te maken?" zei ik plagend.
    Ik drukte kusjes op zijn buik, afgewisseld met af en toe mijn tong over zijn sixpack te laten glijden, en streelde ondertussen met mijn handen over zijn bovenbenen. Ik ging met mijn handen naar zijn lies en liet ze daar plagend liggen, terwijl mijn mond weer afdwaalde naar zijn tepel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar lippen dwalen af en ze gaat dan met haar onderbuik langs mijn stijve en ik klem mijn kaken op elkaar. Ik kijk naar haar en ze kijkt grijnend naar me op.
    'Wat wil je dat ik doe?' Vraag ik dan zacht kreunend.
    Haar handen strelen nu over mijn boven benen en mijn adem stokt heel even in mijn keel als ze die naar mijn lies verplaatst. Haar tong is ondertussen over mijn buik gegaan en ik voel al aan waar ze heen gaat. Ik kan me nergens tegen verzetten, en moet me eigenlijk overgeven aan haar handelingen. Ik wil namelijk niet dat ze stopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sam heeft toch gewoon een broek aan enzo....?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik grijnsde en reageerde eigenlijk niet echt op zijn vraag.
    Zijn kreunen, zijn reacties, de blik in zijn ogen... Het zorgde ervoor dat ik ook opgewonden geraakte.
    Ik beet even op mijn lip, terwijl ik mijn hand op zijn kruis legde. Ik kuste hem weer en deed ondertussen nog niks met mijn hand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {uhuh ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”