• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oja, daar heb ik nog niet op gereageerd he?]

    Julio Martinéz
    Een minuscuul glimlachje verschijnt even op mijn lippen als Eleadora een bedankt fluistert, maar verder geef ik geen reactie. Ik laat mijn handen ook onder het koude water stromen en probeer haar hand een beetje schoon te wassen - dat gaat veel sneller. Ik negeer de kriebels die in mijn buik ontstaan om het feit dat ik haar aanraak, wat vrij makkelijk gaat nu, aangezien er totally no romance is. In ieder geval.. Niet echt. Ik help haar haar hand schoon te krijgen en zet dan de kraan uit, droog haar hand af en leun tegen de wasbakken terwijl ik een losgevallen lok achter haar oor streel, gewoon om mijn tijd te verdoen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik werd een soort van half wakker. Met een glimlach om mijn lippen en nog steeds gesloten ogen, liet ik mijn hand over zijn arm glijden, tot ik bij zijn hand was en mijn vingers met de zijne kon verstrengelen. Zijn borstkas voelde warm en beschermend tegen mijn rug en mijn glimlach werd een tikkeltje groter


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik voel haar hand over mijn arm glijden en bij mijn hand eindigen. En ik glimlach. Ik druk een kusje op haar rug met nog steeds gesloten ogen en trek haar nog dichter tegen me aan -als dat al mogelijk is- en ik val dan al bijna weer in slaap. Ik heb mijn slaap gewoon echt nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whoopwhoop, de stemmen zijn begonnen met de wedstrijd ^.^

    Deemz, nogmaals, je verdient het om te winnen c: ik heb toch geen kans xd.

    Ik vind het wel jammer dat we nu nog niet kunnen zien wie hoeveel stemmen heeft xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jij wel een kans hebben]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik glimlachte nog eens en murmelde wat. Iets wat op 'ik hou van je' zou moeten lijken, maar doordat ik nog half sliep, kwam het er iets vervormd uit.
    Ik legde mijn hoofd goed en liet me weer meevoeren door de slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Met vriendjespolitiek wel :Y) maar anders echt totaal niet ^.^ en ik ga sowieso niet aan vriendjespolitiek doen xd. Anders kan ik nog heel wat lieve mensjes optrommelen c:

    En misschien is mijn verhaal wel ansich goed, maar in de wedstrijd niet goed genoeg :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ook zonder vriendjespolitiek. Duuhh.
    Ik heb de rest niet geleen, behalve die van Deems, maar natuurlijk maak je wel een kans. Dat moet!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoooiii hier ben ik. OKEE JAIMZ... JIJ HEBT WEL KANS KANS KANS KANS KANS KANS KANS
    Is mijn punt duidelijk? Ik gun het ook jouw Jaimz.... En je hebt dus wel kans.... Hahaha x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan zou ik als ik jou was die van Assassin lezen; klik en die van Kyoshi; klik

    HOPPPAAA! Weg kans XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [Hoooiii hier ben ik. OKEE JAIMZ... JIJ HEBT WEL KANS KANS KANS KANS KANS KANS KANS
    Is mijn punt duidelijk? Ik gun het ook jouw Jaimz.... En je hebt dus wel kans.... Hahaha x]


    [Degene waarvan ik denk dat die een kans hebben; Bes/Frodo, Nikki/Assassin, Kyoshi en jij :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hahah skip de laatste maar. Ik denk ook frodo en assasin. Maar in de poll waar wij instaan is het meeste gestemd. En als ik de mijne teruglees vind ik hem slecht haha, dus ik lees hem niet meer terug :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Me no chance c:

    Ik ben trots op mijn verhaal, zeker, en ik heb in ieder geval 1 stem gekregen :3 maar ik denk gewoon niet dat het aan mij gegeven is ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [huh? Je hebt in iedergeval 1 stem gekregen maar je denkt niet dat die aan jouw gegeven is?? Huh?

    En ik heb ook 1 stem! Yeah jaimmzzzzz x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben onduidelijk :3 ik heb een stem.

    Maar ik denk niet dat het aan mij gegeven is om te winnen :3 en dan bedoel ik het geluk ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.