• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Vandaag begint mijn proefwerkweek! Argggg!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O succes!!!!!!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    'Nee, niet echt, nee.' zeg ik dan toch eerlijk en grijns. Ik knik dan als ze zegt dat ze maar kort buiten is geweest en ze niet weet hoe ze zo koud kan zijn. Toch geloofde ik het niet helemaal, maar hield mijn mond daarover, ik vertrouw Leslie dus ik vertrouw er dan ook op dat ze mij de waarheid vertelt, net zoals ik bij haar zou doen. 'Ik warm je wel op.' zeg ik dan grijnzend en druk een kort kusje op haar lippen en kijk haar dan weer met een scheve glimlach aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zal reageren :3 en en en hoe ging(en) je toets(en)?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tsja, mijn frans ging wel goed, alleen wiskunde, argggg! Dat heb ik echt verknald....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Ik had ook niets anders van je verwacht,' zeg ik met een klein knipoogje. Het is inderdaad wel lekker warm zo bij Josh. Hij zegt dat hij me wel opwarmt. 'Die uitspraak had best normaal kunnen zijn,' zeg ik hem. 'Maar door die grijns op je gezicht twijfel ik er toch aan.' En ik druk een kusje terug op zijn lippen. Ik hoop er gewoon op dat we samen zo even kunnen liggen. Zonder alle lust dingen. Maar misschien ziet Josh dat wel anders.

    [Heb jij zin in drama..? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, wat ben je van plan? XD En weetje dat hij het helemaal niet zo bedoelde, whaha! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jammer dat hij het niet zo bedoelde :3 want anders... Thsjaa... :Y) Leslie wil gewoon even zo lekker rustig liggen, zonder gefriemel of kusjes.

    En je weet toch wel dat Josh en Les het beiden altijd weleens ontkennen, meestal Les, en dat Josh dan zegt; ik weet dat je het wel wilt.

    Dan kunnen ze ruzie krijgen :Y) whoopwhoop ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, dan lijkt Josh wel zo'n sex verslaafde, whaha! XD Maar ik doe het wel.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En je wil zeggen dat hij dat niet is? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [..... Stilte xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je negeert me XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Was even bezig...]

    Joshua Gayle
    Ik grinnik en veeg een pluk haar achter haar oor. 'Ik kan je ook op die manier opwarmen.' fluister ik dan hees in haar oor en grijns en draai ons dan om waardoor Leslie in het matras ligt en ik er boven hang en ik kijk haar met een scheven grijns aan en druk mijn lippen op de hare en laat ze dan na een tijdje afdwalen naar haar hals en druk daar allemaal kleine kusjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik grinnik, ik heb de blosjes wel gezien op haar wangen. 'Ik ken hem niet dus ik heb geen indruk van hem. En ik leef nog dus van mij had hij die Man best wel mogen slaan.' Hij werkt hier, dus hij is gewoon een klootzak. Maar dan bedenk ik me dat hij Nala heeft geholpen. Dus zeg ik er achteraan, 'Grapje.' Zo verzacht ik het. Want die Aireal is ook wel een goed persoon opzich. Behalve dat ze hier werkt.

    Nala
    Ik hief mijn hoofd weer op.
    "Nou, van mij niet." glimlachte ik. "Maar ik snap het wel dat je er zo over denkt." Want, ik wist wel dat hij het niet als grap bedoelde.
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik mijn vingers licht over zijn wang liet strelen. Hij was echt heel mooi...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry :Y) ik ben gewoon irritant bezig :Y)]

    Leslie Day
    Hij fluistert hees in mijn oor dat hij het ook op die manier kan proberen. En dan draait Josh ons om en ik lig met Josh boven me. Ik zie de scheve grijns op zijn gezicht en hij kust me. Ik kus niet echt terug, en ben eigenlijk blij dat hij mijn lippen dan verlaat. Maar dan drukt hij kleine kusjes in mijn nek. 'Oke Josh, ik heb het al warm,' zeg ik tegen hem, als teken dat hij moet stoppen. Ik heb er gewoon geen zin in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.