• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik zie haar grijnzen en dan blosjes verschijnen op haar gezicht. Maar het lijken niet blosje sluit schaamte. En dat wordt eigenlijk een beetje bevestigd als ze zegt dat ze net wakker aan het worden is. De sexy Nala. A O.. 'Volgens mij moet ik even mijn shirt aan gaan trekken,' zeg ik dan tegen haar en reik naar mijn shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Als jij dat van enig nut vindt... Lang zal hij niet aanblijven in ieder geval." grijnsde ik en drukte mijn lippen weer op zijn schouder, om ze dan te laten afdwalen naar zijn nek. Ik ging een stukje met mijn tong over zijn huid, om dan te eindigen met een kus vlak onder zijn oor.
    "Maar doe vooral wat je niet laten kan." fluisterde ik in zijn oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    O god, ze is echt sexy zo. Misschien had ik haar wat minder moeten uitdagen.. Hoewel dit een leuke kant is van Nala. Haar tong gaat over mijn huid en ik bijt op mijn lip en sluit even mijn ogen. Ik heb nergens pijn meer, ik word alleen nog sneller moe. Nog even en ik kan weer voorzichtig beginnen met lopen en daarna met dansen. Ze drukt een kus vlak onder mijn oor. Mijn oor zelf is echt mijn zwakke plek. En er trekt een rilling door me heen als ze in mijn oor fluistert. 'Ik denk dat ik mijn shirt maar uit laat,' mompel ik dan hees.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Een wijze beslissing." zei ik op serieuze toon, maar kon niet voorkomen dat de grijns erin doorklonk.
    Ik drukte mijn lippen op zijn oor en zoog zacht aan zijn oorlelletje. Ondertussen streelde ik met mijn hand, waar de zijne nog steeds over lag, over zijn buik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar woorden zouden serieus kunnen klinken als je die grijns er niet doorheen zou horen schemeren. Ik voel haar lippen dan op mijn oor en ze zuigt zacht aan mijn oorlelletje en ik kan niet voorkomen dat ik kreun. Ik heb mijn ogen gesloten om me erop te concentreren niet te kreunen. Haar hand streelt over mijn buik en ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde toen zijn kreun mijn gehoorgangen binnen drong. Hmm, volgens mij had ik iemand zijn zwakke plek gevonden!
    Ik schraapte zacht met mijn tanden over zijn oor, terwijl ik weer over zijn borstkas en buik kraste met mijn nagels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze schraapt zacht met haar tanden over mijn oor. Een siddering gaat door mijn haar. 'O god Nala,' fluister ik. Want ik voel ook haar nagels krassen over mijn buik. Ik kreun weer en open even mijn ogen en kijk naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hmm, wie was hier niet gek te maken?" vroeg ik grijnzend.
    Ik liet mijn lippen terug afdwalen naar zijn lippen en zoende hem vurig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze vraagt grijnzend wie hier niet gek te maken was. 'Ik,' zeg ik, mijn stem nog steeds hees. Maar dit keer niet van het slapen. Maar van opgewondenheid. Niet zo erg dat ik een stijve heb, maar als Nala zo door blijft gaan.. Ik kus haar gewillig terug en blijf gewoon voor de rest stil liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora stopte met lopen terwijl ze naar de deur keek en knikte. "Je hebt gelijk, we moeten het eerst wel zeker weten, dus zullen we het moeten testen..." Eleadora zette haar linkerhand in haar zij en krabte even met haar rechterhand op haar achterhoofd, terwijl een kleine bedenkelijke frons op haar gezicht verscheen. "De vraag is alleen hoe...?" mompelde ze iet wat in zichzelf terwijl ze haar armen wee rlangs haar lichaam liet hangen en rond begon te kijken opzoek naar eventuele camera's


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik grijnsde. "Dat zullen we wel eens zien."
    Ik ging weer op hem zitten en in eenzelfde beweging duwde ik hem op zijn rug. Mijn handen streelden over zijn borstkas, terwijl mijn lippen opnieuw afdwaalden naar zijn oor. Ik drukte er enkele kusjes op en zoog toen zacht aan zijn oorlelletje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik grijns en voel al snel zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn handen langs de zijkant van mijn lichaam omhoog gaan en stopen ter hoogte van mijn borsten en grijns dan even tegen zijn lippen. Ik voel dan zijn tong langs mijn onderlip strijken en open gewillig mijn mond en voel al snel zijn tong in mijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. De geluiden weergalmen door de schacht en ik grijns weer tegen zijn lippen. Ik kijk hem dan aan en lach even. 'Dit is zo belachelijk.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar ook zo geniaal.' zeg ik dan met een grijns. Dan voel ik zijn handen onder mijn shirtje glijden en sluit even mijn ogen en glimlach en voel dan al snel weer zijn lippen op de mijne en zoen hem gewillig terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze grijnst dat we dat wel zullen zien en ze gaat dan op me zitten. Ik kijk naar haar en ze duwt me dan achterover. Ze gaat me echt gek maken en ik sluit mijn ogen. Ik kreun weer en bijt op mijn lip. 'Nala,' zeg ik zachtjes verlangend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik verveel me..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Ja?" vroeg ik grijnzend, op zachte, uitdagende toon.
    Ik liet mijn nagels weer over zijn sixpack glijden, terwijl mijn tanden over zijn oorlelletje schraapten. Mijn lippen dwaalden af, tot vlak onder zijn oor en dan weer tot in zijn nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”