• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik kijk even naar haar op als ze zegt dat ze het al warm heeft en ik grijns. 'Weet je het zeker?' zeg ik dan zwoel in haar oor en druk weer kusjes en haar hals en op haar schouder. 'Ik weet wel dt je het wilt.' fluister ik dan weer zacht in haar oor en bijt dan zacht in haar oorlelletje en laat mijn hand nu zacht langs haar heup strelen terwijl mijn lippen alweer in haar hals zijn geplant en ik zuig zacht de huid omhoog zodat er een klein vlekje ontstaan, een zuigzen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes en kijk haar aan. 'Waarom niet?' Ik bijt grijnzend op mijn lip. 'Is een keer iets nieuws,' grinnik ik en trek haar dicht tegen me aan. Ik laat mijn handen weer via haar heup omhoog glijden en zet mijn handen dan naast haar heup neer. Ik grijns even en kijk haar aan. 'Of we gaan het hele gebouw rond, kijken waar je allemaal uit kan komen?' Ik kijk haar vragend aan en ik glimlach even. Ik zelf heb meer zin in optie 1, maar ja.Misschien een beetje veel zo 2 keer achter elkaar. Ik grinnik even en houd mijn hoofd schuin. 'Kies maar.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze heeft dus door dat ik geen grapje maak. 'Oke sorry, hij heeft mijn leven gered en ook voor jou gezorgd. Maar gewoon het feit dat hij hier überhaupt werkt.' En ik kijk even naar Nala. Ik kan het gewoon niet anders zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "He, ik snap het wel." glimlachte ik. "Ik zit gewoon anders in elkaar. Ik kan iemand niet haten."
    Ik keek naar mijn vingers die nog steeds over zijn wang streelden.
    "Ik hoop nog steeds dat mijn vader ooit gaat veranderen, ook al beseft ik hoe dom het is."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes en kijk haar aan. 'Waarom niet?' Ik bijt grijnzend op mijn lip. 'Is een keer iets nieuws,' grinnik ik en trek haar dicht tegen me aan. Ik laat mijn handen weer via haar heup omhoog glijden en zet mijn handen dan naast haar heup neer. Ik grijns even en kijk haar aan. 'Of we gaan het hele gebouw rond, kijken waar je allemaal uit kan komen?' Ik kijk haar vragend aan en ik glimlach even. Ik zelf heb meer zin in optie 1, maar ja.Misschien een beetje veel zo 2 keer achter elkaar. Ik grinnik even en houd mijn hoofd schuin. 'Kies maar.'


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Waarom niet.' herhaal ik dan ook grijnzend. 'Iets nieuws.' herhaal ik dan ook grinnikend en kijk hem dan met een ondeugende blik aan. Als ik zijn andere optie hoor grijns ik weer, het was me wel al snel duidelijk welke optie Ian leuker vindt, jongens ook. Ik laat mijn handen nu langs zijn borst glijden en pak dan zijn shirt vast waarna ik hem wat dichter na me toe trek. 'Wat dacht je van eerst optie 1 en dan optie 2.' fluister ik zwoel in zijn oor en kijk hem dan weer aan met een ondeugende grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie dat hij grijnst en hij vraagt in mijn oor of ik het zeker weet. En hij drukt weer kusjes en ik rol een keer in mijn ogen. Hij fluistert zacht in mijn oor dat hij weet dat ik het wel wil. En hij bijt in mijn oorlel waardoor er een rilling door me heen trekt. Want het is en blijft een zwakke plek van me, niet mijn zwakste. Zijn hand streelt mijn heup en hij zet dan een zuigzoen. 'Josh, stoppen oké?' Zucht ik dan en kijk naar hem. 'Kan ik niet gewoon even bij je liggen?' En ik druk een kus op zijn lippen. Dat wel, maar dat is gewoon lieflijk. Ik heb echt geen zin in die eeuwige lust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    'Je vader zal niet veranderen Nala,' zeg ik tegen haar. Ik kijk haar aan, ik vind het rot om te zeggen. Maar ze moet het wel echt doorhebben. Anders krijgt ze alleen maar meer pijn. 'Maar 1 geluk, die klootzak hoef je nooit meer te zien.' En ik glimlach naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Jah." zuchtte ik en haalde mijn schouders op. Ik wou er niet aan denken. Het verleden moest het verleden blijven.
    Ik glimlachte terug en boog me toen naar voren tot mijn lippen vlak voor de zijne hingen.
    "Blijf jij nu voor altijd bij mij?" vroeg ik zacht, maar anders dan ik hiervoor zou gedaan hebben. Ik vroeg het eerder op een speelse manier en vroeger zou ik het half smekend gezegd hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    "Jah." zuchtte ik en haalde mijn schouders op. Ik wou er niet aan denken. Het verleden moest het verleden blijven.
    Ik glimlachte terug en boog me toen naar voren tot mijn lippen vlak voor de zijne hingen.
    "Blijf jij nu voor altijd bij mij?" vroeg ik zacht, maar anders dan ik hiervoor zou gedaan hebben. Ik vroeg het eerder op een speelse manier en vroeger zou ik het half smekend gezegd hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze brengt haar lippen tot vlak voor die van mij en ik kijk van haar lippen naar haar. Ze vraagt of ik nu voor altijd bij haar blijf. En eigenlijk wil ik een echte Sam-actie doen. Maar Nala is niet zoals alle anderen vanuit mijn verleden.
    'Wat denk je zelf lief?' Vraag ik haar glimlachend. 'Ik hou van je.'
    En strijk heel zacht met mijn lippen langs die van haar, maar kus haar nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik hou ook van jou." glimlachte ik.
    Hij streek heel zacht met zijn lippen langs de mijne en ik moest glimlachen.
    Ik legde mijn hand nu vlak tegen zijn wang en kuste hem vurig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ik hou ook van jou." glimlachte ik.
    Hij streek heel zacht met zijn lippen langs de mijne en ik moest glimlachen.
    Ik legde mijn hand nu vlak tegen zijn wang en kuste hem vurig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar hand legt ze tegen mijn wang, hiervoor streelde die, en ze kust me vurig. Ik kus haar terug en glimlach tegen haar lippen aan. Maar na even verbreek ik toch de kus.
    'Is het goed als ik even ga slapen? Ik ben nogal moe. Nog niet helemaal de oude.'
    Dat valt ook wel te bezien aan het feit dat ik mezelf in een rolstoel verplaats.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zie dat hij grijnst en hij vraagt in mijn oor of ik het zeker weet. En hij drukt weer kusjes en ik rol een keer in mijn ogen. Hij fluistert zacht in mijn oor dat hij weet dat ik het wel wil. En hij bijt in mijn oorlel waardoor er een rilling door me heen trekt. Want het is en blijft een zwakke plek van me, niet mijn zwakste. Zijn hand streelt mijn heup en hij zet dan een zuigzoen. 'Josh, stoppen oké?' Zucht ik dan en kijk naar hem. 'Kan ik niet gewoon even bij je liggen?' En ik druk een kus op zijn lippen. Dat wel, maar dat is gewoon lieflijk. Ik heb echt geen zin in die eeuwige lust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ok." glimlachte ik en ging meteen van hem af.
    Ik ging naast hem liggen, met een klein beetje afstand. Tot nog toe was ik altijd tegen hem aan gaan liggen, maar eigenlijk wist ik niet of hij zo wel wou liggen.
    Misschien kon hij zo wel niet goed slapen, hield hij meer van afstand als hij naar dromenland vertrok...


    “To live will be an awfully big adventure.”