• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    'Perfect,' fluister ik en druk mijn lippen stevig op de hare. Mijn handen laat ik omhoog glijden, tot de hoogte van haar borsten, maar dan aan de zeikant van haar lichaam. Ik grijns even tegen haar lippen aan, voordat ik met mijn tong over haar onderlip strijk en open mijn mond dan helemaal. Mijn tong speelt een vurig spel met de hare. De geluiden weergalmen en dat laat me lachen. Dit was eigenlijk echt idioot... Ik bedoel, in een luchtschacht! Dat doet niet iedereen! Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Ik kijk haar even aan met een ondeugende twinkeling. Dan laat ik mijn handen onder haar shirt glijden en druk mijn lippen weer op de hare.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grijns en voel al snel zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn handen langs de zijkant van mijn lichaam omhoog gaan en stopen ter hoogte van mijn borsten en grijns dan even tegen zijn lippen. Ik voel dan zijn tong langs mijn onderlip strijken en open gewillig mijn mond en voel al snel zijn tong in mijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. De geluiden weergalmen door de schacht en ik grijns weer tegen zijn lippen. Ik kijk hem dan aan en lach even. 'Dit is zo belachelijk.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar ook zo geniaal.' zeg ik dan met een grijns. Dan voel ik zijn handen onder mijn shirtje glijden en sluit even mijn ogen en glimlach en voel dan al snel weer zijn lippen op de mijne en zoen hem gewillig terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Joossshhhg? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik zucht. 'Sorry.' mompel ik en trek haar tegen me aan, maar doe niks en blijf gewoon rsutig liggen. 'Een beetje.' geef ik dan eerlijk toe.

    [Sorry, weet even niks....]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij mompelt dan een sorry wat ervoor zorgt dat mijn stemming gelijk weer goedgestemd wordt. Hij trekt me tegen zich aan en ik lig gewoon bij hem en een klein glimlachje zit op mijn gezicht. 'Dank je,' zeg ik zachtjes. 'En de volgende keer als je het vraagt krijg je het wel? Oke?' ik druk zachtjes een kusje op zijn kaak en lig dan gewoon bij hem. Ik hou van Josh. Hij is de eerste sinds drie jaar die ik heb toegelaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte bevestigend. Ze kon de hoop niet laten varen, niet nu. Ze had de hoop nóóit laten varen, dus waarom nu wel? Een zacht zuchtjes verliet haar mond terwijl ze haar hoofd van zijn schouder haalden maar zijn hand wel vast bleef houden. "Je hebt gelijk, de kans is er." zei ze met een klein glimlachje terwijl ze hem even aankeek. Na een aantal minuten te hebben rondgezwerfd opzoek naar iets zoals een uitgang, bleef Eleadora staan toen ze aan het einde van een gang een ijzeren deur zag staan. "Denk je dat dat de uitgang zou kunnen zijn?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Volgens mij zijn Sam en Nala dood :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Lol, dat zou erg zijn xd.
    Ik zit nu in de auto dus kan biet lange stukken typen. Anders word ik misselijk. Wagenziek. Maar we kunnen ze wel wakker laten worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, ja
    Doe maar rustig hoor, maar ik zou ze idd graag wakker hebben ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik word na ik weet niet hoe lange tijd wakker en ik knipper een paar keer met mijn ogen. Ik kom tot de ontdekking dat Nala in mijn armen ligt en ik glimlach een keer. Ik druk een kusje op haar schouderblad. Zelf blijf ik voor de rest stil liggen, want ik wil haar niet wakker maken ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet nu gaan want zijn bij familie. Baayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik werd weer half wakker. Een gevaarlijke situatie. De eerste momenten na het wakker worden, was ik altijd nogal duf en glipten er soms heel vage dingen uit mijn mond. Ik voelde Sam zijn lippen op mijn schouder en opende knipperend mijn ogen. Het ligt viel mijn oog binnen en ik sloot ze meteen weer. Ik zou ze langzaam aan het licht kunnen laten wennen, maar dat kostte teveel moeite...
    Dat was dus al het eerste verschijnsel van mijn duffe halfslaap bij het net wakker worden.
    Ik glimlachte, terwijl ik me omdraaide in zijn armen. Ik begroef mijn gezicht tegen zijn schouder en snoof zijn geur op.
    "Hmm, je ruikt zo lekker." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok, bye!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {me boredsta}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Nala blijkt toch half wakker te zijn en ze draait zich om in mijn armen. Ik glimlach een beetje en ik zie dat ze nog niet echt wakker is. Haar gezicht drukt ze tegen mijn schouder en ze mompelt dan zacht dat ik lekker ruik. Ik lach zachtjes. 'Dank je,' zeg ik zacht en hees. Het enige wat ze ruikt is mijn lichaamsgeur vermengd met zweet. Volgens mij is ze nog niet echt wakker


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.