• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze glimlacht en gaat dan van me af gelijk. Er zit wel wat afstand tussen ons, maar mij maakt het niet zoveel uit.
    'Als je me nodig hebt, maak me dan wakker,' zeg ik zachtjes en kijk haar nog even aan waarna ik mijn ogen sluit.
    Ik heb niet meer de moeite genomen om mijn shirt aan te trekken, want ik val echt bijna gelijk al in slaap. Ik ben vermoeider dan ik dacht. Maar geheel onlogisch is het natuurlijk niet. Mijn lichaam is nog steeds niet optimaal. En ik lig hier al 5 dagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Als hij slaapt, sta ik voorzichtig op. Zacht legde ik het deken over hem heen en drukte licht een kus op zijn voorhoofd.
    Ik bleef even gewoon staan, terwijl ik denkend in het niets staarde. Meestal als ik dat deed betekende het niet veel goeds.
    Langzaam draaide ik me om naar het kastje. Met trillende handen deed ik de schuif open en haalde het potje met de foetus eruit. Ik beet op mijn lip, terwijl ik het glas dicht tegen mijn gezicht hield om de foetus goed te kunnen zien.
    Verleden... dit is ook verleden, allemaal voorbij...
    Heel langzaam liep ik met het potje in mijn handen naar de kamer waar ik Marcell vaak in was verdwenen om dingen te gaan halen. Ik zette het op de kast daar en draaide mijn rug ernaartoe.
    Ik wou al gewoon weer naar buiten stappen, maar dit voelde niet goed. Niet als een volledig afscheid. Ik draaide me opnieuw om en keek naar het potje. Twijfelend stapte ik naar voren om dan heel voorzichtig mijn lippen tegen het glas te drukken.
    "Vaarwel. Het had mooi kunnen zijn." zei ik zacht.
    Ik draaide me opnieuw om, liep de kamer uit en sloot de deur met een definitieve klik achter me.
    Een zucht verliet mijn lippen en toen was het gedaan. Voorbij...
    Nu ook een deel van het verleden. Een afgesloten hoofdstuk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    *slaapt* :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zie dat hij grijnst en hij vraagt in mijn oor of ik het zeker weet. En hij drukt weer kusjes en ik rol een keer in mijn ogen. Hij fluistert zacht in mijn oor dat hij weet dat ik het wel wil. En hij bijt in mijn oorlel waardoor er een rilling door me heen trekt. Want het is en blijft een zwakke plek van me, niet mijn zwakste. Zijn hand streelt mijn heup en hij zet dan een zuigzoen. 'Josh, stoppen oké?' Zucht ik dan en kijk naar hem. 'Kan ik niet gewoon even bij je liggen?' En ik druk een kus op zijn lippen. Dat wel, maar dat is gewoon lieflijk. Ik heb echt geen zin in die eeuwige lust.


    Joshua Gayle
    Ik zucht en rol van haar af en rol met mijn ogen. 'Dan niet hè.' zeg ik dan en wend even mijn hoofd af en kijk hem dan weer aan. 'Wat wil je dan doen.' mompel ik dan wat nors, ja, mijn humeur was nu echt niet meer zo vrolijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik trek een wenkbrauw op als hij zo ongeveer gepikeerd reageert. 'Ja sorry hoor, ik-' maak mijn zin niet af. Ik zucht een keer en houd me in. 'Ik heb er gewoon even geen zin in. En wat ik wil doen? Gewoon even bij je liggen zonder telkens die aanrakingen. Tenzij je wat anders verstaat onder vriendje en vriendinnetje?' en ik kijk hem dan aan met een blik die ik zelf niet eens zou kunnen plaatsen. Ik wil gewoon bij hem liggen, even mijn vader vergeten. Dat ligt nu dicht aan de oppervlakte nu ik dat met Marcell heb besproken. 'Of gaat het er om dat ik je nu afwijs en meneer dat niet kan hebben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Waarom niet.' herhaal ik dan ook grijnzend. 'Iets nieuws.' herhaal ik dan ook grinnikend en kijk hem dan met een ondeugende blik aan. Als ik zijn andere optie hoor grijns ik weer, het was me wel al snel duidelijk welke optie Ian leuker vindt, jongens ook. Ik laat mijn handen nu langs zijn borst glijden en pak dan zijn shirt vast waarna ik hem wat dichter na me toe trek. 'Wat dacht je van eerst optie 1 en dan optie 2.' fluister ik zwoel in zijn oor en kijk hem dan weer aan met een ondeugende grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik ging weer naast Sam liggen. Ik had de neiging om tegen hem aan te kruipen, maar omdat ik hem niet wou wakkermaken, draaide ik me met mijn rug naar hem toe, ging helemaal op de rand van het bed liggen en staarde voor me uit. Ik was misschien wel moe, maar had nog geen zin om te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Na een tijd viel ik toch in slaap.
    Af en toe bewoog ik een beetje in mijn slaap en kwam zo nog dichter bij de rand... gevaarlijk dicht.


    {Laten we ze nu wakker worden? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [:Y) maar Sam slaapt zo lekker :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nja, ooit moet hij toch wakker worden (krul)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Na een hele tijd word ik een beetje wakker. Maar nog niet heel erg. Ik kijk even opzij en zie Nala liggen slapen ook. Ik glimlach een beetje en sla mijn arm om haar heen. Vervolgens trek ik haar warm en dicht tegen me aan. Hm. Lekker warm zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik werd een soort van half wakker. Met een glimlach om mijn lippen en nog steeds gesloten ogen, liet ik mijn hand over zijn arm glijden, tot ik bij zijn hand was en mijn vingers met de zijne kon verstrengelen. Zijn borstkas voelde warm en beschermend tegen mijn rug en mijn glimlach werd een tikkeltje groter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora haar passen versnelden terwijl ze iets heviger begon te bloeden, niet weten waat het zo eens vandaan kwam. Dit had ze nog nooit gehad, natuurlijk had zel al wel eens een bloedneus gehad. Maar zoiets als dit? Nee, nog nooit. Maar het was waarschijnlijk gewoon normaal. Toch? Eleadora opende de deur maar stopte abrupt met lopen toen Julio haar de prop papier vasthield, een kleine dankbare glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze met haar hand haar neus los liet en de prop over pakten. Hem tegen haar neus aanhoudend, terwijl ze hem voorbij liep en de kraan openden en het water over haar bebloede hand liet stromen. "Bedankt" zei ze zachtjes terwijl ze hem even aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik werd een soort van half wakker. Met een glimlach om mijn lippen en nog steeds gesloten ogen, liet ik mijn hand over zijn arm glijden, tot ik bij zijn hand was en mijn vingers met de zijne kon verstrengelen. Zijn borstkas voelde warm en beschermend tegen mijn rug en mijn glimlach werd een tikkeltje groter.


    “To live will be an awfully big adventure.”