• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [WAYOOOO, DIE VAN KYOSHI!!! OW EM EF DJIE.

    Sorry Jaims, die is echt heel erg goed.. En die andere eigenlijk ook..
    Alleen zijn al die story's wel heel erg sad ;(

    Ik wil de rest lezen, maar k moet offline, dus..
    Byebye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Zie je, ik heb geen kans. Ik weet het zelf, dus het is niet erg als je het zegt hoor c:
    Bay Nowi]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had haar rechterhand stevig geklemd om het stuk papier dat ze tegelijkertijd bedrukt hield tegen haar neus. Ze volgden de bewegingen van Julio zijn eigen handen die de hare schoon maakten, iets dat haar klein liet glimlachen. Het water voelde ijskoud aan op haar hand terwijl de stof van de handdoek een soort van schurend gevoel na liet. De zachte perziken blos verscheen weer op haar jukbeenderen toen Julio een verloren haarlok achter haar oor streelden. Maar ergens twijfelde ze over het feit of de bloedneus gewoon een puur toeval was. Net toen Eleadora het papier van haar neus afhaalden met het gevoel dat het voorbij was, liet een dikke puur rode druppel bloed een streep achter onder de huid van neus en over haar lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik trek een wenkbrauw op als hij zo ongeveer gepikeerd reageert. 'Ja sorry hoor, ik-' maak mijn zin niet af. Ik zucht een keer en houd me in. 'Ik heb er gewoon even geen zin in. En wat ik wil doen? Gewoon even bij je liggen zonder telkens die aanrakingen. Tenzij je wat anders verstaat onder vriendje en vriendinnetje?' en ik kijk hem dan aan met een blik die ik zelf niet eens zou kunnen plaatsen. Ik wil gewoon bij hem liggen, even mijn vader vergeten. Dat ligt nu dicht aan de oppervlakte nu ik dat met Marcell heb besproken. 'Of gaat het er om dat ik je nu afwijs en meneer dat niet kan hebben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je hebt nog steeds een kans: JE DOET MEE JAIMS, ONTKEN HET NOU NIET! xD]

    Julio Martinéz
    Ook bij de nieuwe druppel rood bloed die uit Eleadora's neus komt zeg ik niks. Ik pak simpelweg een nieuw stuk papier en hou het opnieuw bij haar neus, waarna ik het oude weggooi. Ik blijf zwijgend gewoon bij haar staan om de bloedneus te stoppen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {laten we ze nu wakke worden?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine waterige en flauwe glimlach verscheen op Eleadora haar gezicht terwijl Julio het stuk papier tegen haar neus aanhield. Dit al maakte haar een beetje bezorgd. Maar zoals ze al eerder had gedacht, was het vast maar een normale bloedneus. Niets ernstig en het zal wel snel weer over zijn. Toch? Eleadora sloeg een zucht terwijl ze Julio even aankeek en de bloedneus net zo snel weer stopte als dat hij gekomen was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Waarom niet.' herhaal ik dan ook grijnzend. 'Iets nieuws.' herhaal ik dan ook grinnikend en kijk hem dan met een ondeugende blik aan. Als ik zijn andere optie hoor grijns ik weer, het was me wel al snel duidelijk welke optie Ian leuker vindt, jongens ook. Ik laat mijn handen nu langs zijn borst glijden en pak dan zijn shirt vast waarna ik hem wat dichter na me toe trek. 'Wat dacht je van eerst optie 1 en dan optie 2.' fluister ik zwoel in zijn oor en kijk hem dan weer aan met een ondeugende grijns.


    Ian Silvas

    'Perfect,' fluister ik en druk mijn lippen stevig op de hare. Mijn handen laat ik omhoog glijden, tot de hoogte van haar borsten, maar dan aan de zeikant van haar lichaam. Ik grijns even tegen haar lippen aan, voordat ik met mijn tong over haar onderlip strijk en open mijn mond dan helemaal. Mijn tong speelt een vurig spel met de hare. De geluiden weergalmen en dat laat me lachen. Dit was eigenlijk echt idioot... Ik bedoel, in een luchtschacht! Dat doet niet iedereen! Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Ik kijk haar even aan met een ondeugende twinkeling. Dan laat ik mijn handen onder haar shirt glijden en druk mijn lippen weer op de hare.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat is er met Eleadora aan de hand? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat vraag ik me ook af... Tenzij het is wat ik denk dat het is. Als Myrthe zich aan 1 van haar ideeën houdt, wat ze hiervoor niet kon doen omdat ze niet leuk genoeg zouden zijn :Y)]

    Julio Martinéz
    Een klein glimlachje kronkelt nu ook om mijn lippen. Maar die is al snel weer verdwenen. Het was gewoon geruststellend bedoeld. Ik pak het papier weer van haar over en gooi het in de prullenbak, zonder me ook maar om het bloed te bekommeren. Nieuw papier is nu niet nodig - het is gestopt. Ik kijk haar vragend aan. "Gewoon een bloedneus of heb je je bezeerd?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hallo mensjes, vandaag is de laatste dag van mijn proefwerkweek, jeej, eindelijk! Dus straks zal ik dan op alles reageren en weer wat actief zijn hier. Ik had het echt zo druk, vooral gisteren, pfffff.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is wat je denkt dat het is :Y)]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek toe hoe Julio het opgekropte papiertje in de prullenbak gooiden waarna ze nog even zachtjes met haar vingertoppen onder haar neus ging om daadwerkelijk te achterhalen of het gestopt was. En tot haar grote opluchting, was het gestopt. Ze kantelde haar hoofd wat naar rechts en haalde even nuchter haar schouders op waarna ze even in haar onderlip beet. "Ik weet het niet." zei ze zachtjes. "Bezeerd heb ik me niet, dus ik neem aan dat het gewoon een normale bloedneus was...Hoop ik."


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Geeft niets hoor c: je toetsweek is belangrijk! Ik had die twee... Bijna drie weken geleden c:

    Lol. Ik hoef maar 2 dingen te herkansen, van de 8. Dus dat vind ik echt goed van mezelf.

    Maar sommigen die gaan er 5 van de 6 herkansen xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mogen jullie dat? Wij mochen er maximaal 3 vd 12 herkansen, dus een kwart -_-'

    En oehoee, Eleadoraaa]

    Julio Martinéz
    "Ik hoop t ook" Zeg ik een beetje vaag. Ik snap niet waarom Eleadora er al meteen aan denkt dat het meer is. Is er ooit iets anders gebeurd ofzo?


    Stop acting normal. It gets bored.

    [bij ons mag je er geen herkansen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne