• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hadden we het over breaking dawn???}

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 17:02 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach en til haar op. 'Ja raar, maar als we weer honger krijgen gaan we gewoon weer terug.' Ik loop terug naar het rooster en lach even. Ik help haar het rooster in en trek mezelf dan op. Ik maak het rooster dicht en draai me om naar naomi. Ik laxh even naar haar en trek haar tegen me aan. Ik plant mijn lippen op de hare en geef haar een kus. Dan kruip i richting de uitgang van de schacht en zucht even. 'We zouden hier ook kunnen blijven zitten?' Ik kijk haar grijnzend aan en blijf stil zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze komt weer op me zitten en diezelfde grijns zit nog op haar gezicht.
    'Juist omdat je zegt dat ik niet bang hoef te zijn zal ik oplettender zijn, dat weet je hè?' Zeg ik tegen haar terwijl ik haar aan kijk.
    Ze laat haar vingers over mijn buik glijden
    'Vleeskeuring?' Herhaal ik. 'Laat je wel iets van me heel?'
    En ik zie haar naar mijn buik kijken maar laat haar gewoon begaan.

    Nala
    Ik grijnsde en haalde grinnikend mijn schouders op.
    "Misschien."
    Ik volgde met mijn duim weer de contouren van zijn sixpack. Ik keek even naar hem op en boog me voorover, terwijl ik hem bleef aankijken. Toen keek ik weer naar zijn huid en drukte op ieder blokje een kus.
    Ik ging grijnzend weer wat naar boven om mijn lippen op de zijne te drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach en til haar op. 'Ja raar, maar als we weer honger krijgen gaan we gewoon weer terug.' Ik loop terug naar het rooster en lach even. Ik help haar het rooster in en trek mezelf dan op. Ik maak het rooster dicht en draai me om naar naomi. Ik laxh even naar haar en trek haar tegen me aan. Ik plant mijn lippen op de hare en geef haar een kus. Dan kruip i richting de uitgang van de schacht en zucht even. 'We zouden hier ook kunnen blijven zitten?' Ik kijk haar grijnzend aan en blijf stil zitten.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en knik dan en houd hem goed vast als hij me optild. Hij loopt naar het rooster en helpt me erin en trekt zichzelf dan ook op en al snel zit hij naast me in het rooster. Hij maakt het rooster dicht en draait zich dan om naar mij. Als hij lacht moet ik zelf ook lachen en hij trekt me tegen zich aan en ik voel zijn lippen al snel op de mijne en sluit mijn ogen en zoen gewillig terug. Dan kruipen we weer verder naar een van de uitgangn van de schacht en ik hoor hem even zuchten. Dan vraagt hij grijnzend dat we hier ook zouden kunnen blijven en ik grinnik even. 'Wat wil je hier dan doen.' vraag ik dan grijnzend en kijk hem aan en blijf ook stil zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze zegt misschien en ik weet niet waarop ze dat zegt. Ik zie de grijns nog steeds op haar lippen en ik houd haar in de gaten met oplettende ogen. Haar duim gaat over mijn buik en dan drukt ze op alle blokjes een kus. Als ze dat gedaan heeft komen haar grijnzende lippen weer naar die van mij en ik leg een hand op haar wang en streel even met mijn duim over haar lip en dan pas kus ik haar. Haar lippen zijn zo zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Hij was zo geweldig. Gewoon deze kus smaakte al overheerlijk.
    Mijn handen streelden weer over zijn borstkas, terwijl de kus intens verder ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar lachend aan. 'Weet ik het. Wat wil je buiten de schacht dan doen?' Ik grinnik en kijk om me heen. We zaten nu op een kruising, dus het was hier best ruim. Ook kwa hoogte. Dit was denk ik het beste punt om te blijven, als je hier wilde blijven. Hier zaten we veilig, we hadden elkaar en tja... Niemand die ons hier kon vinden. Ik kijk haar met een lachje aan en duw haar dan achterover op haar rug en ga boven haar hangen. Dan druk ik mijn lippen weer op de hare en bijt speels op haar onderlip. 'Verzin maar iets wat we kunnen doen,' murmel ik teegen haar lippen aan, voordat ik mijn tong de hare laat vinden en ze een vurig spel spelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    De kus gaat intens verder en ik kus haar zo dat die zelfs vurig wordt. Mijn handen glijden van haar wangen af over haar schouders door naar haar rug. Ze strelen haar onder rug weer. De kus voelt goed, en ik weet dat ik de goede keuze heb gemaakt door voor Nala te kiezen en niet voor Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. 'Weet ik veel.' zeg ik dan als hij vraagt wat we buiten de schacht kunnen doen. Dan voor ik het weet word ik zacht achterover geduwd op mijn rug en komt Ian oven me hangen. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en voel hem speels in mijn onderlip bijten en grijns dan ook even kort tegen zijn lippen aan. Dan hoor ik hem tegen mijn lippen murmelen en grijns weer en voel dan zijn tong en er ontstaat een tongzoen en ik grijns kort tegen zijn lippen en sluit dan mijn ogen en zoen/tongzoen gewillig mee. Na een tijdje haal ik dan toch mijn lippen een centimeter van de zijne af en kijk hem met een ondeugende blik aan. 'Wat wil jij dan graag doen?.' vraag ik dan nog steeds met de ondeugende lik in mijn ogen en grijns even en bijt dan ook speels in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    {hadden we het over breaking dawn???}


    [JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJA]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    De kus gaat intens verder en ik kus haar zo dat die zelfs vurig wordt. Mijn handen glijden van haar wangen af over haar schouders door naar haar rug. Ze strelen haar onder rug weer. De kus voelt goed, en ik weet dat ik de goede keuze heb gemaakt door voor Nala te kiezen en niet voor Naomi.

    Nala
    Ik kraste met mijn nagels over zijn borstkas en beet zacht op zijn lip.
    Ik genoot van zijn handen op mijn rug en voelde de warmte door heel mijn lichaam stromen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    (...)

    [JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJA]

    {hebk ook gezien!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [En en en en en en en en en?

    Ik moet over 5 minuten weg.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Haar gewicht dragend op haar rechtertenen en haar handen sierlijk samen gevouwen, haar linkervoet tegen de hoogte van haar rechter knie, en de zool van haar schoen die over de vloer schuurden terwijl Eleadora een pirouette maakten. Ze zat dan wel niet op ballet, maar een pirouette was belangrijk. Het zorgde dat je leerde wat balans was, en hoe je dat moest gebruiken, en vooral de houding was iets waar je op moest letten. Dan vooral de kleine details. Geconcentreerd volgde Eleadora haar eigen bewegingen in de spiegel terwijl ze spotte, je hoofd draaide niet mee in de circkel maar volgden later, iets dat er voor zorgde dat je niet snel duizelig word. Een kleine rode vlek schoot in een vlaag voorbij aan haar oog hoeken, terwijl een klenie frons tussen haar wenkbrauwen speelden toen ze de kleine bloedspettertjes op de spiegel zag, die eveneens ook onder haar neus en op haar bovenarm zaten. Onmiddelijk stopte ze met draaien terwijl ze even met haar vingertoppen onder haar neus ging, waarna ze naar het bloed keek en nuchter haar schouders ophaalden. "Gewoon een bloedneus." mompelde ze terwijl ze haar hand om haar neus had geklemd en de ballroom zaal uitliep. Eleadora keek even om zich heen waarna ze de deur sloot en richting de badkamer begon te lopen, steeds sneller aangezien ze het bloed al langs haar pols voelden stromen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik kraste met mijn nagels over zijn borstkas en beet zacht op zijn lip.
    Ik genoot van zijn handen op mijn rug en voelde de warmte door heel mijn lichaam stromen.


    Sam
    Ik voel haar nagels weer over mij borstkas gaan en ik kreun zachtjes en voel haar op mijn onderlip bijten. Mijn handen blijven haar rug strelen en ik hoop eigenlijk dat ze me niet gek gaat maken. Niet opwindend gaat doen zoals vanmiddag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.