• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Zachte voetstappen verstoren me uit mijn gedachten en ik ga snel een beetje normaal zitten, sta dan op en ga voor de spiegel staan. Wat ik liever niet wil, want ik zie er ellendig uit. Alsof ik hier nog maar heel even sta om mijn haar te doen ofzo. Ik weet het niet. Maar in ieder geval zodat het lijkt alsof ik hier nog maar even ben en ik ook een reden heb weer weg te gaan. De voetstappen worden harder -de persoon komt dichterbij- en gaan ook sneller, en echoën dan door de ruimte heen. Mijn ogen zoeken automatisch de bijbehorende persoon op. Eleadora. Met haar hand bij haar neus en haar halve hand al onder het bloed. Bloedneus of iets ergers? Hoe dan ook, ik pak snel een heleboel van dat papier om je handen mee af te drogen -geen eens föhns hier. Misschien is er over nagedacht- en geef het Eleadora, terwijl ik zwijgend blijf toekijken. Ik vind het niet leuk als ze pijn heeft of bloedt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ugh, gotta go. Zo geen zin in die k*tverjaardag -,-
    ByeBye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan, toen ik hem hoorde kreunen.
    Ik opende mijn ogen om hem recht aan te kijken. Ik liet mijn handen weer naar boven afdwalen en begroef mijn vingers in haar haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze opent haar ogen en kijkt me recht aan. Om haar te plagen verbreek ik de kus.
    'Vlees goedgekeurd?' Vraag ik dan met een glimlachje op mijn lippen.
    Ik reik naar het shirt op het kastje zodat ik die weer kan aantrekken, als Nala me niet zal tegenhouden tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja, hoor." grijnsde ik. Ik zag hoe hij het shirt van het kastje nam.
    Pruilend keek ik hem aan en probeerde de zieligste puppy-oogjes te trekken ooit. Ik kon proberen, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora haar passen versnelden terwijl ze iets heviger begon te bloeden, niet weten waat het zo eens vandaan kwam. Dit had ze nog nooit gehad, natuurlijk had zel al wel eens een bloedneus gehad. Maar zoiets als dit? Nee, nog nooit. Maar het was waarschijnlijk gewoon normaal. Toch? Eleadora opende de deur maar stopte abrupt met lopen toen Julio haar de prop papier vasthield, een kleine dankbare glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze met haar hand haar neus los liet en de prop over pakten. Hem tegen haar neus aanhoudend, terwijl ze hem voorbij liep en de kraan openden en het water over haar bebloede hand liet stromen. "Bedankt" zei ze zachtjes terwijl ze hem even aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ja, hoor." grijnsde ik. Ik zag hoe hij het shirt van het kastje nam.
    Pruilend keek ik hem aan en probeerde de zieligste puppy-oogjes te trekken ooit. Ik kon proberen, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sam??? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Waarom moet ik het altijd verzinnen lieverdje,'lach ik en geef haar nog een kus. 'Mmm, ik weet niet.' Ik kijk haar aan en veeg een plukje haar uit haar gezicht. Ik breng mijn lippen naar haar hals en druk daar verschillende kusjes. Dan breng ik mijn lippen naar haar oor en laat mijn lippen haar oorschelp raken. 'Ik denk dat je wel weet waar dit heen gaat,' fluister ik schor in haar oor. Mijn handen glijden langs haar zij naar haar heup. 'Als je iets anders weet, tell me,' fluister ik weer en grijns even. Dan druk ik mijn lippen weer op de hare en laat mijn handen op haar heupen rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze doet hele zielige ogen. 'Nee Nala, je moet me niet zo gaan aan kijken,' zeg ik dan vertwijfeld. Die ogen hebben echt wel een uitwerking op me, deels omdat ze het nu gooit op haar jonge, onschuldige uiterlijk en dat allemaal in haar voordeel werkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Waarom niet?" vroeg ik pruilend.
    Ik sloeg mijn ogen even neer om naar mijn handen te kijken en keek hem toen stiekem vanonder mijn wimpers aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze kijkt me expres aan vanonder haar wimpers. 'O-oké, ik laat mijn shirt wel uit,' geef ik dan toe en kijk naar haar. Ze krijgt het gewoon voor elkaar. Ik denk dat Nala best wel sluw kan zijn. Zo onschuldig nu doen, zo plagerig vanmiddag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sloeg grijnzend mijn armen om zijn nek.
    "Yeeey!" riep ik blij en drukte mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {... :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik sloeg grijnzend mijn armen om zijn nek.
    "Yeeey!" riep ik blij en drukte mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”