• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik lach en laat haar dan met rust. Ik laat de scherven verdwijnen en pak een ander glas waar ik nog wat whisky inschenk. Ik drink een beetje en kijk haar lachend aan. 'Genoeg gelachen Les?' grinnik ik.

    Alexi
    Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan als ik voor de deur sta. Sleutel vergeten. Ik bel aan en leun wat tegen de muur. 'Alsjeblief doe open.' prevel ik zachtjes en kruis mijn vingers ondertussen zonder de zakken te laten vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hahah lieve schat wel gevonden?Ik kan het anders ook gewoon quoten hoor xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik stond op en slofte naar de deur. Ik opende ze en keek naar Alexi.
    "Oh, hei." verward schudde ik mijn hoofd. "Wat doe jij voor de deur?" vroeg ik loom. Ik wreef in mijn ogen en ging aan de kant, zodat ze naar binnen kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Hm, ik vind dat ik wel mag lachen na vanmiddag dus nee nog niet genoeg gelachen, op welke manier kan je me nog meer aan het lachen maken?' En ik pak dan een glas en schenk whisky erin en drink het gewoon alsof het water is ofzo. Ik weet niet dat whisky alcohol is. 'O en Nick zit nu denk ik boven te wachten. Hij lijkt zo.. Zielig soms,' merk ik dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en schud zachtjes mijn hoofd. Ik druk een kus op zijn lippen en loop naar binnen. Ik zet de tassen op de zetel en kijk hem weer niet. 'Niet goed wakker schat?' grinnik ik weer. 'Ik ben gaan shoppen wegens gebrek aan kleren hier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aeras schreef:
    Hahah lieve schat wel gevonden?Ik kan het anders ook gewoon quoten hoor xd


    [Ij ben nu in 73 aan het zoeken. EN QUOTE XD had je dat niet gelijk niet kunnen doen? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak haar glas af. 'Les dit is zuivere alcohol dus ik zou niet zo drinken.' grinnik ik en giet de rest in de gootsteen. 'Jij hebt wel genoeg gedronken denk ik en ja ik heb andere manieren maar die zijn een stuk...' Ik schud mijn hoofd. Intiemer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    OH GOD IK GA BEGINNEN MET QUOTEN. XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    'Hé waarom pak je nou mijn glas af?' Vraag ik dan aan hem. 'Het is lekker, en wat maakt een beetje alcohol nou uit?' Hij zegt dat hij wel andere manieren heeft en hij maakt zijn zin niet af. 'Kom op Jake, wat zijn die manieren?' Vraag ik dan lachend. Hm, misschien dat ik door alcohol vrolijk wordt. 'Laat het anders zien? Wat die manier is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach. 'Toch maar niet... die manieren zijn een heel stuk... intiemer dan kietelen.' zeg ik met een glimlach en drink nog wat van mijn glas. 'En het is niet een beetje alcohol Les, demonen worden niet snel dronken maar na een paar glazen van dit spul...' Ik maak mijn zin weer niet af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chará Rosella.

    'Hmmm, ik kan altijd als gids spelen?' zeg ik dan zoetjes en lach zachtjes. 'Wat altijd als een ramp kan uitpakken maar ook als een leuk avontuur. Dat is gegarandeerd.' zei ik en zette een stemmetje op.


    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Ze weten nog steeds van niets, ik weet gewoon niet of ik het aan ze kan vertellen. En vooral mijn zus zal lastig doen.' Ik knikte. John had me al het één en ander over zijn zus verteld, Grace heette ze. De perfecte engel. 'Ooit zullen ze het moeten weten..' mompelde ik zachtjes. Hij had zijn familie nog en ik was er blij om. Ik wou niet dat hij hetzelfde zou voelen als dat ik zou voelen.
    'Ik vraag me af waarom hij of zij blij is, misschien wel omdat we nu zo dicht bij elkaar zijn met z'n drieën.'
    'Misschien.' zei ik toen en een gemeende glimlach speelde op mijn gezicht, de twinkeling in mijn ogen kwam even tevoorschijn.
    Een kind voelt het op een één of andere manier aan. Tenminste dat geloof ik. 'Wie weet.'
    'Misschien dat ik dan maar weer weg moet gaan, anders blijft het trappen,' stelt hij dan voor en maakt aanstalten om weg te gaan door zijn armen iets naar achteren te trekken.
    Meteen krijg ik een harde trap in mijn maag waardoor ik even zachtjes kerm. 'Blijf liever. Alsjeblieft.' zeg ik dan en kramp even ineen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    There you are babe! En ook voor ELLIE.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik reageer zo op Rachell]

    Leslie Day
    'Intiemer?' Herhaal ik dan. 'Zoals?' Mijn nieuwsgierigheid is nu eigenlijk wel gewekt. 'En doen we dat altijd zo?' Vraag ik dan. Ik wil weten hoe ik was, ondanks dat ik bang ben dat het nooit meer terug komt. Dat geheugen. 'En maak eens je zinnen af,' mompel ik en pak dan de whisky er weer bij en schenk een glas voor mezelf in en drink dat dan gewoon. Ik denk dat Ij koppig ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik en schud zachtjes mijn hoofd. Ik druk een kus op zijn lippen en loop naar binnen. Ik zet de tassen op de zetel en kijk hem weer niet. 'Niet goed wakker schat?' grinnik ik weer. 'Ik ben gaan shoppen wegens gebrek aan kleren hier.'

    Axton
    "Oh ja..." mompelde ik zacht. "En nee... ik slaap nog." Het was net echt of ik in een soort droom nog leefde.
    "Leuke dingetjes gevonden?" vroeg ik en gaapte nog eens, terwijl ik naar de keuken liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik lach 'Demonen gaan door dit spul ook voor de bijl en dat intiemer gedeelte laten we vallen. En we deden het inderdaad veel maar dat is een bijzaak.' ik zucht als ze haar glas oppakt. 'Ok ik draag je straks wel naar boven.' grinnik ik.

    Alexi
    'Zie je nog wel.' zeg ik iets nerveus. 'Ik heb zowel kleren als lingerie gekocht.' Ik ga in de zetel zitten. Ik kan me straks nog wel omkleden. Ik vind het wel grappig om hem zo te zien. Niet zo oplettend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'