• Lieve Quizletters,

    ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen dus hier komtie.

    Ik ben vijftien jaar en zit op een judo, misschien wat apart voor een meisje, maar care.
    Op judo is het merendeel een jongen. Eerder judode ik vaak me dezelfde jongen, maar hij begon steeds meer playerig te doen, helaas.
    Er kwam toen een jongen die een tijdje afwezig was geweest terug van waar hij dan ook geweest mag zijn. Ik kan goed met hem opschieten en we hebben vaak ook behoorlijk wat lol met zijn tweeën of soms zelfs met zijn drieën als die andere jongen ook meedoet en we dus een drietal moeten vormen.
    Nu is het 'm dus dat ik hem wel zie zitten, of nouja ik ben wel geïnteresseerd in hem.
    Hij zit op zelfde school als ik alleen een niveau lager. - Ik doe VWO, hij doet HAVO -
    Hij is ongeveer een maand jonger dan dat ik ben en niet lelijk, helaas weet ik wel dat hij in de brugklas gepest is, want toen zat ik bij hem in de klas.
    In de brugklas was hij behoorlijk stil en sprak ik hem ook niet vaak, dat is dus nu wel totaal anders.
    Ik spreek hem nu ook elke dag ongeveer op whatsapp. En als ik dan een hint geef van, houd je van dansen of knuffel? zegt hij vaak ja en/of gezellig.
    Gisteren, fietsen we samen naar huis en bleef hij nog even bij mijn huis staan. Ik wilde naar de deur lopen maar hij zei: 'Hey mag ik nog een knuffel.'
    Ik raakte deels in paniek omdat ik nog niet echt iets voelde en ik dacht dat hij mij misschien wel wilde zoenen. Dus ik onhandig met mijn fiets terug en omhels hem, als we uitgeknuffeld zijn kijk ik hem even aan en zeg ik 'Tot whatsapp of volgende week.' en dan fiets hij weg. Het was donker dus ik heb zijn blik niet gezien. Maar ik weet het gewoon niet meer. Als ik aan hem denk krijg ik wel een warm gevoel van binnen en ik denk veel aan hem. Maar het is gewoon zo verwarrend dat ik niet weet of het allemaal vriendschappelijk is of dat het echt in liefde bedoeld is. Zelf ben ik ook nog nooit verliefd geweest en het is echt geen must-have. Maar misschien weet iemand van jullie wat ik hiermee aanmoet, iemand met ervaring misschien?

    Help! c:

    xo' Briannah


    nothing is true, everything is permitted.

    Kijken hoe het verdergaat en misschien moet je er zelf over spreken met hem, dat je niet verder wilt gaan dan knuffelen omdat je nog niet zeker weet of je verliefd bent. Sterkte en succes!


    Some people are art and do art at the same time

    Oh lol, ik zit al meer dan acht jaar onder kickboksen en daar ben ik het enige meisje.

    Je zegt het hem gewoon. Een bericht sturen zou ook kunnen maar dat lijkt me nogal zwak. Laat het een tijdje rusten en kijk dan verder :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik weet het dus echt niet, aan de ene kant vind ik m toch wel heel leuk, maar of ik nou echt al klaar ben voor een vriendje, en ik weet ook helemaal niet hoe hij t bedoeld. Confusinggg.


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik herken mezelf hier best wel in. Ik mag dan wel een paar jaar ouder zijn, maar dat doet er even niet toe. Afgelopen zomer heb ik een jongen leren kennen en hij liet nogal blijken dat hij me leuk vond. Zo vroeg hij soms inderdaad ook om een knuffel, of wilde zijn arm om me heen leggen. Ik wilde dit eerst niet, omdat ik dacht dat ik alleen maar vrienden wilde zijn, maar daarna begon ik tw twijfelen. Ik dacht heel veel aan hem en praatte elke dag via facebook of sms. Ik kon me eigenlijk niet meer voorstellen hoe het was zonder hem. En kijk nu, ik ben toch verliefd geworden en we zijn nu twee maanden een stelletje c:

    Mijn punt is.. Gun jezelf wat tijd om er achter te komen wat je voelt (; Het zegt iniedergeval al wat dat jullie zo veel met elkaar praten en dat je een warm gevoel krijgt als je aan hem denkt tenminst, dat vind ik dan.


    Inspiration can hit you any time

    Okee, dankje~dat zal ik dan doen :)


    nothing is true, everything is permitted.

    Stel hem voor om te judo'en. Bij jou thuis. Naakt! OP JE BED!

    Of neem de saaie route: Vogel uit of je wat voor hem voelt en zo ja ga op een date, trouw, krijg kindertjes, en ga tegen hem klagen dat ie jullie hele pensioen spendeert aan nutteloze dingen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Die knuffels zijn denk ik gewoon vriendschappelijk. Ik geef zo vaak vrienden van mij een knuffel.
    Toen ik de eerste keer "verliefd" was, dat was bij mijn huidige vriend en daarbij voelde het niet echt als verliefdheid. Ik kon gewoon nog eten en slapen, etc.
    Dus hoe verliefdheid voelt, kan ik niet echt een mening geven. Dus weet ik ook niet of jij nou verliefd bent of niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    Die knuffels zijn denk ik gewoon vriendschappelijk. Ik geef zo vaak vrienden van mij een knuffel.
    Toen ik de eerste keer "verliefd" was, dat was bij mijn huidige vriend en daarbij voelde het niet echt als verliefdheid. Ik kon gewoon nog eten en slapen, etc.
    Dus hoe verliefdheid voelt, kan ik niet echt een mening geven. Dus weet ik ook niet of jij nou verliefd bent of niet.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 19:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.