• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jonathan Fieldd
    Ze mompelt zachtjes dat ze het ooit zullen moeten weten, en ik weet het ook. Maar ik wil mijn familie niet kwijt, het allerliefst zou ik het de rest van mijn leven verborgen houden. Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Rachelle omdat zij ook haar familie kwijt is. Ze antwoordt misschien als ik zeg dat ik me afvraag waarom het blij is. En ik zie een glimlach op haar gezicht. Rachelle kan dingen heel goed voor me verbergen, maar ik zie dat deze glimlach echt oprecht is. Mede door een korte twinkeling die ik in haar ogen zag. Ik hoor haar dan kermen -ik neem aan van pijn- als ik aanstalten maak om weg te gaan van haar en ze vraagt of ik liever blijf. 'He kleine, wees eens lief voor je moeder,' zeg ik tegen haar buik en sla mijn armen weer goed om haar heen en druk weer een kus op haar wang.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    "Oh, leuk." mompelde ik en krabte even over mijn hoofd. Ik bleef even staan waar ik stond en dacht na, of probeerde dat.
    "Hmm, eten, ja..." ik liep naar de keuken en smeerde me een boterham.
    Ik liep terug naar de woonkamer, liet me naast haar in de zetel vallen en beet van de boterham. Na een hap of drie keek ik verward naar het brood en zag dat ik er smeerkaas op had gesmeerd.
    "Ieuw, ik lust geen smeerkaas." pruilde ik zacht, maar na even staren naar het voedsel, besloot ik uiteindelijk verder te eten, anders moest ik nog een nieuwe boterham smeren en nog eens rechtstaan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik zucht en pak een outfit uit mijn zak (die met de snor-shirt) en gewoon ondergoed. Ik laat de zak staan en loop naar de badkamer. Ik sluit de deur achter me en kijk rond. Ik voel me weer slecht. Ik voel me eigenlijk al de hele tijd slecht maar door vrolijk te doen denkt hij dat er niets aan de hand is en dat moet zo blijven. Nu heb ik de deur tenminste wel geloten. Ik zoek in de kastjes naar iets en vind na een tijdje een scheermesje. Ik ga op de grond zitten en zet het op de zijkant van mijn pols zodat hij niet in de beurt van mijn slagader komt en druk erop. Bloed welt weer op en ik laat mijn hoofd tegen de koele muur leunen. Tranen rollen over mijn wangen en ik bijt op mijn lip om niet te kreunen van de pijn.

Leslie Day
    'Hm, wat betekent voor de bijl gaan?' Vraag ik aan Jake en drink dan wat van de whisky weer. 'Ik merk helemaal niets van dit drinken. Volgens mij probeer je me gewoon wat wijs te maken.' En ik moet dan gewoon lachen, om niets. 'Hm ja wat jij wilt. Je mag me best naar boven dragen.' Ik drink het glas leeg en pak dan weer wat whisky. 'Ik merk niets van de alcohol,' zeg ik dab. En drink dan weer een glas whisky en lach dan weer en hang tegen het aanrecht aan.

Jake S.
    'Nee je merkt er echt totaal niets van.' zeg ik iets sarcartisch en lach even. Blijkbaar is ze ook vergeten wat dronken zijn inhoud. Ik til haar op en zet het glas weg voor ze de hele fles opdrinkt. 'Kom op princess, gee whisky meer voor jouw. Anders word je verslaafd.' grinnik ik en draag haar terug naar boven. Ik zie Nick zitten en negeer hem. Ik leg haar op het bed en stop haar in.

Rachelle Lemmons.

Ik zucht eventjes. Families, waarom moesten zij altijd zo'n ophef hierover maken. Ik dacht even terug aan Ray, misschien moest ik het John toch zeggen?
    'He kleine, wees eens lief voor je moeder,' Zegt John dan tegen mijn buik en slaat zijn armen weer goed om me heen. Ik glimlach en ik voel de pijn wegtrekken. Hij drukt een kus op mijn wang en ik grinnik zachtjes. 'Lekker kind dan, wordt ook lekker opstandig.' mompel ik en zucht.
    Ik draai me even kort om naar John en kijk hem dan serieus aan. Ik pak zijn hand even vast en zucht. 'Ray is hier geweest.' mompel ik dan zachtjes. Ik bijt op mijn lip. 'Vanochtend.' bevestig ik dan. Ik kijk hem aan om zijn reactie te pijlen. 'Ik kwam uit de douche en toen verscheen hij in één keer.' zeg ik dan met een lichte frons op mijn gezicht.
    John was in de les en ik had stom uurtje vrij, een uurtje die ik liever niet vrij had gehad. Ik sloeg even vermoeid mijn ogen neer en keek hem toen aan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Leslie Day
    Hij tilt me op en noemt me princess en ik moet weer lachen. 'Nee inderdaad, ik ben niet dronken,' ik merkte de sarcastische toon van hem niet. 'En ik pak straks anders nog wel wat whisky,' zeg ik dan alsof het water is weer. Ik zie Nick dan zitten en zwaai naar hem. 'Hoi Nick,' grinnik ik. Jake legt me neer op het bed en stopt me dan in. 'Waarom moet ik liggen?' Vraag ik dan aan Jake. 'Dat hoort toch niet bij het laten lachen hè?'

Jake S.
    'Eigenlijk wel maar dat gaan we nu mooi niet doen.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'En je moet liggen omdat ik je niet naar de dokter wil brengen.' Ofwel voor comazuipen ofwel voor een gebroken been of iets anders.

Axton
    Ik at de boterham, zonder smaak op, ging weer liggen en trok het kussen over mijn hoofd.
    Ik kreunde wat. Alles bleef zo wazig in mijn hoofd en begon ik nu buikpijn te krijgen? Ah, vast niet. Verbeelding.

[Wat is er met Axie?]

Alexi
    Ik druk het mesje nog eens in mijn pols en kijk naar het 2de wondje. Ik snik zachtjes nu en druk het nog een derde maal in mijn huid. Het doet me de andere pijn vergeten maar deze wonden branden van het scheerschuim dat er nog een beetje op zit.

{don't know, vond het gwn leuk xD}
    Axton
    Ik ging snel rechtstaan, toen het voelde alsof ik ging moeten overgeven. Ik liep snel naar de badkamer, maar die deur was op slot. Ik klopte even op de deur.
    "Doe even open, Alexi. Ik-" ik moest even een nieuwe vlaag inslikken. Het was misschien niet smakelijk, maar de hele vloer onderkotsen was dat al helemaal niet.

Alexi
    Ik hoor Axton en leg vlug het mesje op de gootsteen en hou mijn pols achter mijn rug terwijl ik de deur open draai. Ik stap naar achteren terwijl ik hem het zicht op mijn wonden beneem.

Axton
    Ik keek haar nauwelijks aan, terwijl ik naar binnen liep, boven de wc-pot ging hangen en mijn maaginhoud er weer uit kwam. Ik hoopte dat ze nu niet zat te kijken, liefst had ik gehad dat ze gewoon weg was gegaan. Ik wou niet dat ze dit moest zien. Ik wou het zelf niet meemaken.

LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Eigenlijk wel maar dat gaan we nu mooi niet doen.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'En je moet liggen omdat ik je niet naar de dokter wil brengen.' Ofwel voor comazuipen ofwel voor een gebroken been of iets anders.

Leslie Day
    'Waarom zou je me naar een dokter moeten brengen als ik niet lig?' Vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw en ga overeind zitten en zucht een keertje. Ik neurie als vanzelf een riedeltje. Geen idee waarom ik doe het ineens.

Alexi
    Ik loop bezorgt naar hem toe en wrijf zachtjes over zijn rug terwijl ik geruststellende woordjes fluister. Bijvoorbeeld dat het zo voorbij is en zo. Strategisch draai ik mijn arm zo dat hij niets ziet. Kan een demon ziek worden?