• Nouja, ik deed dus in mijn school mee aan een uitwisseling. Ik ging met een groep vrienden naar Tsjechie, we hadden het daar heel leuk gehad in november, en vorige week waren ze dus hier in nederland.
    Bij die tjechische groep zat dus 1 jongen die ik al vanaf het begin heel er knap vond, maar in tsjechie hadden we echt totaal niet met elkaar gepraat. Toen ik weer terug was in nederland zaten we daar integen wel de hele tijd met zijn twee op msn en facebook te praten.
    Toen ze vorige week hier kwamen ben ik dus eigenlijk echt als een blok voor hem gevallen.
    nu heb ik dus twee problemen...
    Hij woont echt heel verweg, we gaan in de zomervakantie nog wel terug naar tsjechie met de groep,maar dan nog, je kan elkaar niet vaak zien..
    En, het grootste probleem..
    Ik heb een vriend, en ik hou echt heel erg veel van hem en we zijn ook al langer dan een jaar samen nu..
    Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, maar ik wou dit gewoon even kwijt..
    x.


    Fallen angels never die..

    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.

    OMG ik herken mezelf hier zó in..

    Ik heb er ook een Sloveense vriend aan overgehouden.. Tis echt ontzettend lastig om dat te onderhouden.. In mei ga ik weer terug.

    Het beste kun je denk ik gewoon eerlijk tegen hem zijn. Wanneer je terug bent in Tsjechie, is een heel mooi (en officieel) moment om hem dat te vertellen. Succes<3


    ars moriendi

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    None but ourselves can free our minds.

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    Ik ben het helemaal eens met jou. ;'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 13:48 ]


    Smiling but close to tears.

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tja, nouja. Weetje, ik vind zo vaak jongens leuk, en ik smelt ook wel eens weg als ik een leuke jongen zie. En als diegene dan heel veel aandacht aan me besteed vind ik het heel moeilijk. Toch, ik houd ontzettend veel van mijn vriend. We hebben nooit ruzie en ik kan geen reden bedenken waarom ik het uit zou willen maken. Ik zou mijn vriend nooit voor een ander verlaten.
    Maar dat ben ik he.


    Life is hard and then we die

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    Ik ben het helemaal met je eens.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    Mja, over je keuze, je moet zelf maken natuurlijk, maar ik denk eigenlijk dat die Tsjech een bevlieging is (moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken). Dat gebeurt als je langer samen bent, je ontmoet andere leuke mensen. Ik heb zo ook eens in ongeveer dezelfde situatie gezeten (het was gewoon een Belg) en toen heb ik ook maar gewoon voor mijn vriendje gekozen. En ik heb er geen spijt van gehad.
    Blahblahblah, ik zou gewoon je vriend niet afdanken en het contact met die Tsjechische jongen verminderen. Als je daar al niet met hem gepraat hebt, is er volgens mij weinig sprake van een klik.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 22:19 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Mja, over je keuze, je moet zelf maken natuurlijk, maar ik denk eigenlijk dat die Tsjech een bevlieging is (moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken). Dat gebeurt als je langer samen bent, je ontmoet andere leuke mensen.
    Blahblahblah, ik zou gewoon je vriend niet afdanken en het contact met die Tsjechische jongen verminderen. Als je daar al niet met hem gepraat hebt, is er volgens mij weinig sprake van een klik.


    Only losers can act the way you do

    Diffuse schreef:
    Je moet zelf kiezen voor wie je kiest,
    maar hou er wel rekening mee dat je die jongen uit Tsjechië bijna nooit gaat kunnen zien, en je vriend wel. Je moet je vriend natuurlijk niet bijhouden, als je zelf nog smoorverliefd bent op die andere jongen. Dat is niet eerlijk voor hem.


    I need you like a heart needs a beat