• Ik zit op google chrome, maar als ik op een verhaal klik dan krijg ik bij sommige worden te zien 'vul nu een etique in van zus en zo' Niet dat het erg is, maar sommige doen een link naar een plaatje, en dan is dit nogal vervelend, omdat het er hetzelfde uitziet!

    x'


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Dan moet je CyberLord even vragen.


    26 - 02 - '16

    Oke, dat zal ik doen!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Oh, wacht dat had ik ook! Ik weet wel hoe je 't moet weghalen.


    EDIT: Als je dus een tabblad open hebt, heb je rechtsboven een klein menu (naast je adresbalk). Daar klik je op en dan ga je naar > Instellingen >Extensies. Daar heb je dan een app, die "Yantoo" of ziets dergelijks heet. Dat is de app die voor die lijntjes zorgt - hij installeert zich vanzelf op je PC. Daarna ga je naar je configuratiescherm ->
    >Start > configuratiescherm > programma en onderdelen. En daar verwijder je dan diezelfde app. Zo heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:21 ]


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Oh, wacht dat had ik ook! Ik weet wel hoe je 't moet weghalen.


    EDIT: Als je dus een tabblad open hebt, heb je rechtsboven een klein menu (naast je adresbalk). Daar klik je op en dan ga je naar > Instellingen >Extensies. Daar heb je dan een app, die "Yantoo" of ziets dergelijks heet. Dat is de app die voor die lijntjes zorgt - hij installeert zich vanzelf op je PC. Daarna ga je naar je configuratiescherm ->
    >Start > configuratiescherm > programma en onderdelen. En daar verwijder je dan diezelfde app. Zo heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen.

    Het heeft inderdaad hiermee te maken. Hoewel het niet persé het programma / de extensie Yantoo hoeft te zijn. Verwijder bij extensies gewoon alles wat je niet kent / verdacht is en ont hou dan die naam om hem vervolgens bij Programma en Onderdelen weg te verwijderen (als deze er al tussen staat).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een mac, dus ik moest hem iets anders verwijderen, maar bedankt!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.