• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    'Hm, grote kans dat je dan nooit meer weg komt,' zeg ik met een glimlachje. 'En als je weg loopt, dan ben je wat mij betreft vrij om te gaan.' Ik pak een slaapkleedje en kleed me gewoon om waar hij bij is. Kom op. We hebben al seks gehad dan is dit minder "erg".


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik lach 'Laat ik die eerste optie totaal niet erg vinden.' zeg ik en wacht tot ze klaar is. 'Wil je dat ik hier blijf slapen? Of moet ik gewoon wachten tot je in slaap gevallen bent?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Vergeleken met de hele wereldbevolking ja,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan. 'Maar voor jou is dat dus blijkbaar veel. Hij vraagt of de cola niet lekker proeft en ik schud mijn hoofd. 'Nee, eigenlijk niet nee,' zeg ik dan. 'Ga je mee naar boven. De slaapkamer, en nee, daar bedoel ik niet iets mee.' Ik zwijg heel even. En vervolg dan zacht, 'Ik wil nu gewoon niet alleen zijn nu ik niets meer weet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michelle Fox
    'Hm, aangezien ik wil veranderen zal ik maar niet egoïstisch zijn,' begin ik dan. 'Dus als je wilt mag je gaan. Als je gewoon liever in je eigen kamer slaapt zonder mij.' En ik kijk hem aan. Dit voelt zo raar om me zo te moeten aanpassen. Maar ik moet wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze schud haar hooft als ik vraag of de cola niet lekker proeft en vraagt vervolgens of ik mee ga naar boven en naar haar slaapkamer en maakt duidelijk dat ze daar niets mee bedoelt. Heel zacht vervolgt ze er achteraan dat ze niet alleen wil zijn nu ze niets meer weet. Hoe kon ik haar ooit weerstaan als ze zo begon? Hoe kon ik daar nee tegen zeggen? 'En mij vertrouw je wel?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H.
    'Ik wil graag bij je blijven hoor.' zeg ik met een glimlach. Ik kleed me uit op mijn boxer en ga onder de dekens liggen. Ik trek haar zachtjes naast me en leg de dekens mooi over ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik word weer lichtjes rood en kus hem zachtjes. 'Dank je.' prevel ik tegen zijn lippen aan en glimlach dan. Ik verstrengel onze vingers. 'Eh zou je ook niet iets aan doen Crawford?' vraag ik iets plagend.

    Axton
    "Eigenlijk zou ik jou nu ook moeten laten kiezen... maar ik vrees dat je daar misbruik van zou kunnen maken." grijnsde ik.
    "Dus zal ik maar gewoon een bokser laten verschijnen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Daar heb je helemaal gelijk in, nochtans een roze boxer met hartjes zou je ook nog leuk staan.' grinnik ik en wacht op hem. Ik kijk even rond en blijf me verbazen. Axton heeft een goede smaak wat meubelen & kleren betreft dat is zeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Yeah right." Ik trok mijn wenkbrauwen naar haar op, terwijl ik een gewone zwarte boxer liet verschijnen. Ik trok hem aan en keek toen naar haar. Ik keek zorgvuldig alleen naar haar gezicht. Ze zag er nu heel sexy uit en gewoon naar haar kijken zou me al geil maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak zijn hand terug vast en trek hem zachtjes mee naar de slaapkamer. 'Shtt de kindjes slapen.' fluister ik zachtjes en sluip op de toppen van mijn tenen naar het bed. Ik kus hem zachtjes en ga zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Tijdens het lopen kon ik mijn ogen niet van haar af houden.
    Ik ging naast haar zitten en ging meteen liggen. Zachtjes trok ik haar ook neer, om daarna het deken over ons heen te slaan. Ik trok haar tegen me aan en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Slaapwel." fluisterde ik zacht in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik hem vertrouw. 'Zegt het niet genoeg als ik achterop bij je op de motor kom zitten terwijl ik niet eens weet waar we heen gaan en geen herinneringen meer hebt?' Zeg ik dan, weer zachtjes. Ik sta op en zeg dan, 'Maar als je het niet wilt snap ik het ook hoor.' En ik loop dan langs hem de gang in richting de trap. Die weet ik nu wel te vinden. Ik loop naar boven en ga gewoon met mijn kleren aan in bed liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach. 'Slaapwel Ax.' prevel ik zachtjes en kruip iets dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en probeer me te ontspannen. Ik ga iets beter liggen en zucht zachtjes terwijl ik in slaap probeer te geraken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Drew ligt nu zelfs eerder in mijn bed dan ik. En hij trekt me naast zich, hij heeft alleen zijn boxer nog aan. 'Weet je dat je echt een heel goed lichaam hebt,' zeg ik met een lachje. 'Slaap lekker Drew.' Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem dan nog aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik en loop vervolgens achter haar aan richting haar kamer om vervolgens in de deuropening te blijven staan terwijl zij op het bed gaat liggen.


    Don't be like the rest of them, darling