• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij zegt aarzelend een springbal en ik knik dan. Dat is zo makkelijk. Ik laat een springbal in mijn hand verschijnen. 'Hier, een springbal,' zeg ik dan en gooi die voorzichtig in zijn richting. Ik wacht gespannen zijn reactie af. Hij weet nog niet eens alles. Het feit bijvoorbeeld dat ik een demon ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach als ik zijn armen om me heen voel en zijn stem hoor. 'Niet eerlijk, jij bent sterker dan mij.' zeg ik met een neppruillipje en draai me om om hem aan te kijken. Plots valt me iets in en kijk ik naar beneden. Het was al doorzichtig maar nu is het nog doorzichtiger. 'Oeps?' mompel ik weer en schud mijn hoofd. Alweer iets verpest.


    Drew H.
    Ik kijk met grote ogen naar haar dan terug naar de springbal en laat het even bezinken. Ze controleert vuur en laat dingen verschijnen maar ik mag niet vergeten dat ze ondanks dat nog steeds het meisje is waar ik nu al 2 maanden op verliefd ben en dat kan niets veranderen. Zelfs als ze een vampier of de duivel of zo zou zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik zie dat hij met grote ogen naar me kijkt en ik zucht zachtjes. 'Dat is de reden dat ik het niet kan en dan weet je nog niet eens wat ik ben,' zeg ik dan en sla mijn ogen op naar hem. Ik besta al 317 jaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Michelle Fox
    Ik schud zachtjes met een glimlachje mijn hoofd. 'Nee, ik heb geen vriendje, maar daar heb ik zo mijn redenen voor,' zeg ik dan. Want diegene zou er dan vanzelf achterkomen dat ik niet ouder word. Demondingetje. 'Een reden is dat ik bang ben dat ik je pijn zal doen. Nier fysiek, maar mentaal.'

    Leslie Day
    Ik ga aan de keukentafel zitten met het glas cola onaangeroerd voor me. Ik leg mijn hoofd op de tafel. 'Toch bedankt,' zeg ik dan en zucht eventjes. 'Zou het nu niet makkelijk zijn om gewoon te verdwijnen?'


    Nick
    'Hangt er vanaf waar je heen verdwijnt, want als je verdwijnt zullen een helehoop mensen naar je opzoek gaan' Andwoord ik en blijf in de deuropening staan.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik sta recht en loop naar haar toe en knuffel haar. 'Mich al ben je de duivel zelve, ik zou je nooit laten vallen om zoiets. Je blijft voor mij het meisje die ik al 2 jaar ken en van wie ik houd.' prevel ik zachtjes in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'Weet ik veel, naar de Noordpool ofzo?' Zeg ik dan en zucht even zachtjes. 'Ik ken ze niet eens, dus ik weet ook niet met wie ik allemaal rekening moet houden. Vast niet veel.'

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michelle Fox
    Hij knuffelt me en zegt dat zelfs als ik de duivel zelve zou zijn hij me niet zou laten vallen. 'Je bedoelt twee maanden?' Zeg ik dan tegen hem. Ik maak me los uit zijn knuffel. 'En je zit er dicht bij. Ik ben een demon.' Ik kijk hem aan. 'Zo'n slechte met vleugels en vuur.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach als ik zijn armen om me heen voel en zijn stem hoor. 'Niet eerlijk, jij bent sterker dan mij.' zeg ik met een neppruillipje en draai me om om hem aan te kijken. Plots valt me iets in en kijk ik naar beneden. Het was al doorzichtig maar nu is het nog doorzichtiger. 'Oeps?' mompel ik weer en schud mijn hoofd. Alweer iets verpest.

    Axton
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op, maar schoot echt in de lach bij haar vragende 'oeps'.
    "Ik zie het probleem niet." grijnsde ik, terwijl ik haar bleef vasthouden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:07 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    'Ja 2 maanden sorry het voelt als jaren.' zeg ik schaapachtig en ze zegt dan dat ze een demon is. Ik bekijk haar gezicht om te zien of ze geen grapje of zo maakt. 'Ok daar kan ik mee leven.' zeg ik en kijk even naar de dakrand. 'Vleugels he...' zeg ik nadenkend 'Dus als ik van het dak spring zou jij me kunnen vangen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Nee? Hm misschien moet je een beetje lager dan mijn gezicht kijken?' stel ik lachend voor en druk een kusje op zijn lippen. Ik moet onthouden te trappelen anders ga ik onder en daar heb ik niet zo veel zin in nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde. "Maar al te graag." grijnsde ik en deed wat ze vroeg.
    Ik keek glimlachend naar haar borsten en bleef kijken, omdat ik wist dat ze vanzelf mijn hoofd zou terugduwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en tik dan tegen zijn hoofd. 'Bevalt het zicht je?' lach ik en duw hem dan zachtjes met zijn hoofd terug omhoog. Ik kus hem weer lichtjes en laat mijn armen om zijn hals liggen dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik zie dat hij mijn gezicht bekijkt en dan zelf tot de conclusie komt dat ik het meen. 'Ik hoop gewoon voor jezelf dat je niet van het dak af zal springen,' zeg ik dan. 'Maar ja, dat zou kunnen.' Ik kijk hem aan. 'Maar je snapt het niet Drew. Je bent een mens. En ik heb zoveel mensen al pijn gedaan. Want dat hoort bij demon zijn.' In mijn ogen tenminste, en dat is me ook duidelijk gemaakt door mijn familie. 'En ik word niet ouder. Ik ben eigenlijk 317 jaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik verschiet iets van haar leeftijd maar toon het niet. 'En? Dat is maar 300 jaar verschil het kan erger.' grinnik ik 'Kijk maar naar maria en god.' Flauw grapje ik weet het 'En wat? Dat moet toch leuk zijn zo springen en niet vallen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    Ik slenter naar de plaats waar ik met Abigaïl had afgesproken. Ik zie haar staan en glimlach. Ze komt naar me toegelopen en haakt haar arm vrolijk door de mijne. 'Hi Sam.' zegt ze en ik rol met mijn ogen. 'Hi Abs.' zeg ik droog en ze grinnikt even. 'He he kop op. Zo erg word het niet! Gewoon kijken of je pak bij mijn jurk past.' zegt ze 'en me dan details vertellen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'