• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga slapen x


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake S.
    Ik kijk haar moeilijk en verdrietig aan. 'Ik ben zo bang dat je niet meer van me houd.' flap ik er uit en draai me om zodat ze mijn tranen niet meer ziet. Les verliezen is als... je ziel verliezen. Onverdraagbaar veel pijn.

    Alexi
    Ik ga op de grond zitten en zie hoe er bloed uit mijn wondes blijft stromen. Zou ik een ader geraakt hebben? Dat kan toch niet? Ik heb het helemaal niet in de buurt van een slagader gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hees mezelf overeind en liep op haar af.
    "Mag ik erbij?" vroeg ik zachtjes, doelend op de douche. Ik zie plots het bloed en frons mijn voorhoofd.
    "Shit, Alexi!" Ik knielde bij haar neer, waardoor ik ook onder de stralen terecht kwam.
    "Vroeg of niet, we moeten praten nu!"
    Ik nam voorzichtig haar arm en keek naar de wond. "Stopt ze normaal niet al met bloeden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [reageer morgenochtend wel x ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In een klap besef ik me echt alles weer als hij zegt dat hij bang is dat ik niet meer van hem houdt. De alcohol heeft me gelijk niet meer in zijn greep. Jake heeft zijn rug naar me toegekeerd. Maar ik loop om hem heen en voordat ik me ook maar kan bedenken druk ik mijn lippen op die van hem. In de hoop dat ik iets voel, iets ga voelen, iets herinner wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ja.' zeg ik zachtjes. Beschaamt. Waarom kon hij niet gewoon terug uit de badkamer gegaan zijn dan had hij niets doorgehad. Ik kijk niet naar zijn gezicht. Ik wil niet zien dat ik hem teleurgesteld heb. Mijn tranen mengen zich met het warme water.

    Jake S.
    Ik schrik even maar kus haar dan teder terug. Mijn armen liggen om haar middel en ik voel me even terug gelukkig. Ik probeer niet te gelukkig te zijn aangezien het straks weer kapot kan gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik probeer me er niet op te concentreren wat ik zou moeten voelen, ik concentreer me op wat ik voel. En wat ik voel voelt goed. Zijn armen liggen om mijn midden en mijn handen liggen tussen ons in tegen zijn borstkas aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Na een tijdje haal ik mijn lippen terug van de hare en leun met mijn voorhoofd tegen het hare. 'Ik hou van je' prevel ik zachtjes en zucht dan even. Ik weet niet wat dit betekend. Dat ze daadwerkelijk nog iets voor me voelt of dat ze medelijden met me herft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij leunt met zijn voorhoofd tegen dat van mij en ik kijk naar hem. Hij prevelt dan zachtjes dat hij van me houd. 'Sorry dat ik daarstraks die whisky bleef drinken. De vorige keer was in new york met jou,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar verrast aan. 'Je herinnert het je weer.' glimlach ik en draai haar een rondje. Ik kijk haar glimlachend aan. Dat kan nick haar niet vertrld hebben want hij was er niet bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat hij verrast kijkt en ik vraag me af waarom. Dan zegt hij dat ik het me weer herinner. En hij draait me dan een rondje. 'Heb je me dat niet verteld?' Vraag ik dan aan Jake en kijk hem aan. Ik weet nog dat ik bij Jake was, in New York, en we gingen beiden drinken. En lachen. En dansen en we eindigden op de grond. Dat is wat ik weet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morning lieverds!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ja.' zeg ik zachtjes. Beschaamt. Waarom kon hij niet gewoon terug uit de badkamer gegaan zijn dan had hij niets doorgehad. Ik kijk niet naar zijn gezicht. Ik wil niet zien dat ik hem teleurgesteld heb. Mijn tranen mengen zich met het warme water.

    Axton
    Ik stond even op om een handdoek te nemen. Die bond ik zo goed mogelijk om de wond. Daarna nam ik haar in mijn armen. Ik wiegde haar zacht heen en weer.
    "Het is goed, schat. Het is goed." murmelde ik zacht in haar oor.
    "Ik zorg dat het goed komt. Ik zorg dat alles weer helemaal in orde is."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik snik zachtjes en fluister zachtjes. 'Dat kan niet.' Ik sluit mijn ogen en leun tegen hem aan.
    Ik hoor Mayra huilen en zucht zachtjes. 'Ik moet denk ik maar gaan kijken.' Waarschijnlijk een vuile luier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, ik ga wel." zei ik zacht, maar standvastig. "Fris jij je nog wat op, ik moet je wat vertellen." ik glimlachte even bemoedigend naar haar en stond op.
    Meteen toen ik vanonder het water was, liet ik mezelf opdrogen en liep naar de slaapkamer.
    Ik nam Mayra uit het bedje en rook meteen het probleem.
    "Oh, jij hebt je ook even laten gaan." mompelde ik, maar glimlachte erbij. Ik liet zo'n dingetje verschijnen waar ze baby's op leggen als ze pampers verversen en deed toen het nodige.
    Blij keek ik naar het resultaat. Zeg nog eens dat ik geen pampers kan verversen... Niet dat iemand dat ooit gezegd heeft, maar goed.
    Ik nam Mayra weer op en legde haar terug naast Tyler.
    "Slaapwel schat." glimlachte ik en boog nog voorover om een kus op haar voorhoofd te drukken. Daarna liep ik naar de woonkamer en ging daar op Alexi wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”