• Ik was vandaag dus naar de aula aan het lopen, zie ik op de bank naast de lerarenkamer een of ander klein brugklasmensje liggen, met wat leraren en de brugklascoördinator die hem een soort van ondersteunden. Hij was dus bij gym uit de touwen gevallen en toen zijn een paar wervels omhooggeschoten (hij was op z'n hoofd gevallen). Tenminste, dat heb ik gehoord:Y). En toen kwam de ambulance om hem af te voeren.

    Verder heb ik awesome leraren._O_ Ik stond voor het wiskundelokaal met nog een paar andere mensjes, ik zat een heel verslavend spel op mijn telefoon te spelen loopt er iemand langslopen, die zei: 'Bruggers! 'Ik keek niet op, maar de rest wel en die zeiden zo van 'het is kleine minimensjes!' (bekende quote van mijn tekenleraar, coolste docent op aarde). Whut? Waarom zou je dat tegen een vijfdeklasser zeggen? Ik weer verder spelen, lopen ze opeens achter hem aan. 'Jolie (ik dus) heeft hele mooie nieuwe tekeningen gemaakt!' Dat was echt een wtfomg momentje. Bleek die "vijfdeklasser" mijn tekendocent te zijn, lol. Totally awesome.Omdat ik hem heb gespeeld in een musical noemt hij mij soms bij zijn naam, echt heel vaagxD


    maarja, wat waren jullie avontuurtjes vandaag?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:58 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Geen. Mijn dag was saai, just like all the other days.


    26 - 02 - '16

    - tegen dat grote kast ding bij gym aangelopen.. We waren een slagbal hinderdisbaan aan het doen... Dus ik liep volop tegen die kast aal :|


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik werd zowat besprongen door een vriendin van me bij gym en ik kreeg een bal op mn kop :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb een 6,2 voor mijn PTA M&O. That sucks. Maar ik ga vanavond naar Nederland - Duitsland_O_.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb bij mijn male-friend een krijtbordborstel tegen zijn zwarte shirt geduwd.
    Haha, ik moest dat gwn doen. Ik vind het leuk om hem te plagen. Maar toch is heel aardig ^^
    Hij mag dan wel bijna 17 zijn... O3o
    Toch is het best een sukkel. Op een leuke manier xd


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik heb weer eens een liefdesverklaring gehad (50ste keer van die persoon) en het avontuurlijke aan dat alles is dat ik hem mocht afwijzen door me weer eens voor te doen of ik oerdom ben (cat)
    En mijn broertje heeft me proberen te hypnotiseren, niet gelukt, een heel avontuur :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik kreeg een tennisracket tegen mijn kop(cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik zwaaide met mijn boeken naar een vriendin, die toen tegen een kast aanliep en door mij en haar andere vriendinnen uitgelachen. Het was zoo grappig, ook omdat het mijn schuld was.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik moest vreselijk dansen met gym. Wij zitten in een groepje van 4 en een zo'n meisje denkt dat ze heel goed kan dansen en neemt de leiding. Vervolgens bedenkt ze álles zelf en wordt er niet naar mijn voorstellen geluisterd. Ik doe 7 jaar dansen dus ervaring heb ik wel. Het enige wat het is, is dat zij Jazz doet en ik hip-hop en hip-hop is raar voor haar, dus wordt er niet geluisterd naar mij. De andere twee meisjes zijn echt helemaal voor haar ideeën en vinden haar echt geweldig, dus nou hebben we een dansje dat ik mijn zusje van 7 binnen een minuut kan aanleren. De rest van de klas lachte ons al uit, haha. Zo kan ik wel zeggen dat ik het nie verzonnen heb :')

    Dus, wat een 'avontuur'.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haha, grappig verhaal!
    Ik heb niet veel meegemaakt. Nouja, mijn docent Muziek was eidel. Hij zei dat zijn concert (ja, onze Muziek docent is heel bekend en geeft concerten) direct was uitverkocht. Dat was wel grappig, want hij zegt het zo raar. Verder was er niet veel gebeurd. ^^

    Deze vraag gaat over dinsdag. Toen had ik gym.
    Even denken hoor, wat voor belachelijks heb ik toen - OHJA
    We gingen een variant op trefbal doen. Winkel van Sinkel, en dan kan je punten verdienen op verschillende manieren, en met die punten kun je kasten oid kopen en die gebruiken voor bescherming, of je kan andere spelers jatten van de tegenpartij c:
    Maar er stond ergens achterin in beide velden een pion, en als je die omgooide, kreeg je een punt.
    Nou was ik op een gegeven moment af, en ik faal echt keihard in sporten, dus toen ging ik steeds die pion van achter raken, want daar werd hij niet verdedigd (wat kneiterdom was), dus toen heb ik heel veel punten binnengehaald c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Gelukkig ben ik niet de enige die stiktxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    haha wat een dag dus;p

    je hebt tenminste geen leraar die naar alle leerlingen aanhet kijken is.. :S

    ik heb al vier uur vrij gehad op school, telt dat ook?:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    10 t/m 6 stage


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.