• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik sta na een tijdje recht en doe de douche uit. Ik sta op en droog me af. Ik kijk even naar de handdoek om mijn arm en zie dat het bloed er door komt. Ik panikeer lichtjes en kleed me vlug om. Ik doe een panty onder mijn short en loop dan met natte haren naar de living. Ik druk de handdoek stevig tegen mijn arm aan en kijk Axton niet aan.

Axton
    "Met het genaaid worden?" vroeg ik bezorgd, toen ik de bloedrode handdoek zag die ze om haar arm geklemd hield.
    "Kom, dan gaan we naar de keuken." Ik liep op haar af en leidde haar met voorzichtige hand in de juiste richting. Ik liet haar zitten en liet de nodige spullen verschijnen. Ik begon weer met de verdoving.
    Ik legde haar amr op tafel, sloeg de handdoek even terug om haar de spuit te geven en winde hem er toen weer rond.
    "Zeg het als je niets meer voelt." glimlachte ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Hoe kan zo'n klein sneetje zoveel bloeden? Ik voel mijn arm lichtjes gevoeloos worden en knik dan zachtjes. 'ik voel niets meer.' zeg ik en kijk hem even voorzichtig aan. Niet echt waar maar ik heb de pijn nodig om niet te flippen. En op dit moment... ik ga straks een trui aandoen als er bezoek komt.

Axton
    Ik sloeg de handdoek terug en nam naald en draad.
    Voorzichtig begon ik haar huid weer aan elkaar te naaien. Daarna speolde ik haar arm af, gooide alles wat ik niet meer nodig had, waaronder de handdoek, in de vuilbak en ging weer voor haar zitten.
    "Ik moet je nog steeds iets vertellen."

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zie dat hij verrast kijkt en ik vraag me af waarom. Dan zegt hij dat ik het me weer herinner. En hij draait me dan een rondje. 'Heb je me dat niet verteld?' Vraag ik dan aan Jake en kijk hem aan. Ik weet nog dat ik bij Jake was, in New York, en we gingen beiden drinken. En lachen. En dansen en we eindigden op de grond. Dat is wat ik weet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Moet eten en daarna naar musical les bay]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik kijk hem iets bezorgt aan en wacht tot hij verder gaat.
    Wil hij het uitmaken? ik bijt zachtjes op mijn lip en probeer niet te huilen. 'Is het over?' vraag ik hem zachtjes en probeer rustig te blijven. Ik zou het nog verstaan ook. I'm a mess.

Axton
    Ik keek haar verward aan.
    "Huh, wat? Wat zou over moeten zijn?" en dan had ik het door. "Oh, wij?! Nee, dat is nooit over!!" zei ik snel en recht uit mijn hart.
    "Nou, tenzij jij dat wilt..." zei ik er onzeker achterna, omdat ik wist dat ik op geen enkele manier haar geluk zou willen in de weg staan.

Alexi
    'Nee...' zeg ik 'dat wil je niet.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. Ik pak zijn hand voorzichtig vast en bijt op mijn lip.
    'Wat wilde je zeggen?' vraag ik weer zachtjes.

Jake
    'Nee ik heb je dat nooit gezegd.' glimlach ik en kijk haar aan.
    'Hm wat wil je doen?' vraag ik haar. 'Nick wacht op je volgens mij.' Ik zucht zachtjes.

Nick
    'Kun je niet op zijn minst doen alsof je het leuk vind om me te zien Jakie?' Vraag ik met een grijns,
    'Maargoed, ik denk dat ik maar ga' Deel ik vervolgens aan hun twee mee.

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Nou..." ik keek een tikkeltje zenuwachtig naar haar handen. Dit was nog steeds een grote stap. Ik wist nu meer over de risico's en zou de niet met Alexi willen nemen, maar het moest wel. Alles was beter dan dit, bovendien zou ze me anders al veel te snel verlaten...
    "Ik weet dat je ermee zit dat ik een demon ben en dus blijf leven en jij niet... En je weet vast dat ik zit met de pijn die je zou moeten doorstaan en je dat niet wil aandoen..." ik keek even naar haar gezicht en dan weer naar haar handen. "Maar ik heb een manier gevonden. Een manier waardoor de pijn veel word ingekort. Het duurt minder lang en... misschien ben ik bereid dan... de stap te wagen." ik keek weer naar haar op.
    "Als jij dat wilt natuurlijk."

Jake
    'Hm nee normaal wel maar vandaag niet en je weet de deur zijn.' mompel ik en neem Leslie in mijn armen. Het is niet zo aardig maar ik ben moe door het huilen bij Kate's graf.

Alexi
    Ik laat de woorden even tot me binnendringen. 'Ik wil enkel bij je blijven Ax. Als ik daarvoor demon moet worden, doe ik dat met plezier.' zeg ik en knijp zachtjes in zijn hand. 'Maar nu niet natuurlijk aangezien Maddie & oma en opa er binnen een paar uur zijn.' zeg ik zachtjes.

Axton
    "Ja, nu niet, ik bedoelde het nu niet meteen. Morgen of overmorgen... Maar ik moest het je gewoon vertellen. Ik hoopte dat je je er beter door zou voelen. Binnenkort kan jij ook vliegen, schat. En dingen in de fik steken. Je zal sterker zijn en sneller. Niemand zal je nog in de weg kunnen staan." glimlachte ik voorzichtig, met een twijfelend tintje. Omdat ze zo... gewoontjes reageerde.

Nick
    'Dat laatste was niet voor jouw bedoelt Jakie, dat was meer voor Leslie.' Zeg ik terwijl ik me omdraai en aanstalten en richting de voordeur loop.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik knik gewoon. Ik kan op dit moment niet echt nadenken over de betekenis van zijn woorden. Ik sta op en pak mijn tassen op om ze naar de kamer te dragen. Vanbinnen voel ik me nog iets onzekerder. Blijkbaar ben ik niet sterk genoeg.