• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    'Omdat je dan tegen voorwerpen loopt.' zeg ik met een lachje en ga ook op het bed zitten. 'Was het leuk met Nick daarnet?' vraag ik haar dan en bijt zachtjes op mijn lip. Dronken mensen zeggen vaak de waarheid.

Leslie Day
    'Hm ja hoor,' zeg ik met een glimlach op zijn vraag. 'Alleen in het begin niet. Toen een gedeelte wel. Een stukje weer niet. En nu wel weer,' antwoord ik. 'In het begin vond ik hem namelijk eng. Hij kwam achter me aan.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik loop bezorgt naar hem toe en wrijf zachtjes over zijn rug terwijl ik geruststellende woordjes fluister. Bijvoorbeeld dat het zo voorbij is en zo. Strategisch draai ik mijn arm zo dat hij niets ziet. Kan een demon ziek worden?

Jake S.
    Ik zucht. Zou ik het leuker gevonden hebben als ze hem nog altijd eng zou vinden? Ik weet niet, ik zou het rot voor hem gevonden hebben dat is zeker. 'Leuk voor je.' zeg ik en denk weer wat na.

Axton
    Toen het gedaan was, bleef mijn maag nog even zielig en leeg in elkaar krimpen. Ik kreunde even zacht, spoelde toen door en hees mezelf overeind om mijn mond te spoelen met wat water. Daarna liet ik me weer op de grond zakken en zuchtte.
    "Gewoon wat verkeerd gegeten." wist ik uiteindelijk uit te brengen. Niet omdat het allemaal zo ernstig was, nee, ik was gewoon heel gevoelig aan mijn maag.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'Het is alleen vervelend dat hij niet wil zeggen waarom hij me misbruikt heeft,' Zeg ik dan. 'Maar hij heeft wel de reden gezegd waarom ik wel dichterbij heb kunnen komen.' En ik glimlach weer naar Jake. 'Omdat hij van me houdt.' En ik grinnik dan en haal simpel mijn schouders op. Ik heb op dit moment gewoon niet echt de betekenis van dit alles door.

BTW SOMEONE HAVING INSTAGRAM? (:

The duty of youth, is to challenge corruption.

Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons.

Ik zucht eventjes. Families, waarom moesten zij altijd zo'n ophef hierover maken. Ik dacht even terug aan Ray, misschien moest ik het John toch zeggen?
    'He kleine, wees eens lief voor je moeder,' Zegt John dan tegen mijn buik en slaat zijn armen weer goed om me heen. Ik glimlach en ik voel de pijn wegtrekken. Hij drukt een kus op mijn wang en ik grinnik zachtjes. 'Lekker kind dan, wordt ook lekker opstandig.' mompel ik en zucht.
    Ik draai me even kort om naar John en kijk hem dan serieus aan. Ik pak zijn hand even vast en zucht. 'Ray is hier geweest.' mompel ik dan zachtjes. Ik bijt op mijn lip. 'Vanochtend.' bevestig ik dan. Ik kijk hem aan om zijn reactie te pijlen. 'Ik kwam uit de douche en toen verscheen hij in één keer.' zeg ik dan met een lichte frons op mijn gezicht.
    John was in de les en ik had stom uurtje vrij, een uurtje die ik liever niet vrij had gehad. Ik sloeg even vermoeid mijn ogen neer en keek hem toen aan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Alexi
    Ik knik even flauw glimlachend en leun wat tegen de muur aan. Ik zucht en loop dan terug naar de wastafel. Ik trek mijn kleren uit. Ik kan straks verder gaan met depri gedoe als hij weer weg is. Ik had gisteren opgelet hoe de douche werkte en leg de douche ondertussen aan.

Jake S.
    Ik knik. Ik trek dit niet meer. Ik draai me om en mompel 'Ik slaap thuis wel vanavond.' in de zin van thuis, bij mijn familie. Normaal was dit thuis maar nu blijkbaar niet meer. Ik ren de trap af en pak mijn gsm en begin een bericht te sturen naar mijn ma. Er rolt alweer een traan over mijn wang.

Axton
    Ik leun met gesloten ogen tegen de muur aan.
    "Alexi." zei ik dan zacht, net luid genoeg om me boven het water te horen. "Ik heb wat zitten nadenken..."

{reageer je ook even in het andere topic, Jaimz? ;)}

Alexi
    Ik zucht zachtjes en kijk weg. Er welt nog steeds bloed op uit mijn wonden en het water kleurt roze waar de druppels vallen. 'We zijn net wakker Ax, kunnen we straks praten?' vraag ik hem en bijt op de binnenkant van mijn wang.

Leslie Day
    Ik kijk verbaasd naar Jake en mijn mond valt open. Ik stap uit het bed en wankel heel even een beetje maar sta dan gelukkig normaal recht. Ik loop dan achter Jake aan en zie hem staan. 'Jake? Waar ga je heen?' Vraag ik dan licht beteuterd en verward. 'Ik dacht dat dit thuis was?' En ik kijk naar hem. 'Wil je hier niet zijn?' En ik loop dan tot voor hem en zie dan een traan over zijn wang rollen. 'Wat is er?' En ik veeg de traan bij hem weg.

Axton
    "Maar het is-..." ik zuchtte even. "Ok." mompelde ik zacht.
    Ik ging op de grond liggen en sloot mijn ogen, gewoon...