• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Naiiiss...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Naiiiss...]


    [Nu luister ik zeker niet naar je, je schrijft mijn naam verkeerd ;p En hej, laat me met rust, ik ben nog steeds aan het leren ! Blame the internet --"]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Nu luister ik zeker niet naar je, je schrijft mijn naam verkeerd ;p En hej, laat me met rust, ik ben nog steeds aan het leren ! Blame the internet --"]


    [ik ben lui dat moet je nou toch wel weten :Y)

    Oké dan, Naïs, wees blij dat ik niet Anaïs zeg :Y)

    Regels! :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Montmartre schreef:
    David Daniel Casper Mason
    Ietwat verrast kijk ik naar Riley die ineens zijn armen om mijn middel slaat. Ik ga helemaal op in zijn omhelzing en vergeet alles om me heen. Langzaam laat ik ons naar beneden zakken en voor de tweede keer liggen we samen op de grond. Ik laat mijn handen over het onbekende landschap van zijn borst dalen, verken ieder plekje, iedere porie van zijn lichaam. Ik zoen hem terwijl ik met mijn handen door zijn haren woel. Zachtjes bijt ik op zijn lip die smaakt naar de zoete geur van liefde. Ik geef overal op zijn gezicht kleine kusjes. En zet mijn lippen dan op zijn sleutelbeenderen, ik begin heel zachtjes te zuigen, maar besluit dat ik mijn merkteken wil achterlaten en plaats een mooie zuigzoen op zijn linker sleutelbeen. Ik geef er nog een kusje op en vervolg dan mijn kusjesspoor over zijn buik naar zijn navel waar ik een kusje op druk. Daarna zet ik heel plagerig een spoor kusjes langs zijn broeksband, waarna ik mijn weg weer naar boven vervolg. Ik stop bij zijn oor en geef kusjes op zijn oorlel.
    'Je bent betoverend,' zeg ik zachtjes, mijn stem is hees.


    Riley Williams

    David laat ons naar beneden zakken op de grond, opnieuw liggen we samen op de grond. Ik voel zijn handen over mijn borskas gaan. Zijn lippen smaken zoetig, ik voel zijn handen door mijn haar gaan. Hij zet overal op mijn gezicht. Zijn lippen gaan naar mijn sleutelbeen en ik voel hoe hij er zijn kenmerk op achterlaat. Hij zet een kusjesspoor naar beneden en gaat langs mijn broekrand. Dan komt hij weer naar boven en geeft een kusje op mijn oorlel.
    "Je bent betoverend." zegt hij met een hese stem.
    "D-David... Jij ook... Maar... Mensen..." stamel ik, ik geniet er heel erg van. Maar iedereen kan het zien. Ik draai ons om zodat ik bovenop David kom te liggen. Ik ga recht zitten zodat ik wel nog op hem zit.
    Ik buig naar voor en druk mijn lippen op de zijne. Ach joh, wat maakt het uit dat mensen ons zien. Ik grijns tegen zijn lippen aan en pak het tentdoek vast, dan trek ik die over ons heen. "Privacy," grijns ik en ik lik even over zijn onderlip.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 11:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik glimlachte tegen haar lippen toen ik haar op mijn schoot voelde schuiven. Ik zoende haar iets harder, niet veel, maar een klein beetje, gewoon omdat het zo goed voelde. Ik schoof zonder er bij na te denken mijn vingers voorzichtig naar de rand van haar shirtje. Precies daar zat een randje blote huid tussen haar shirtje en haar broek. Ik liet mijn vingers over haar huid gaan. Haar huid was zo zacht als zijde en ow zo lekker warm. Ik genoot hier zo van. Toch zouden we zo moeten stoppen om wat te gaan eten of drinken. Ik wist niet hoe lang we hier al waren, of hoe lang we al bezig waren, maar iets te drinken zouden we zo toch wel moeten halen. Hopelijk was het rivierwater te drinken. In dit gebied zou dat wel... En anders zouden we het wel zien. Ik sloot langzaam de kus af, iets waar ik direct spijt van had, maar het moest. "Je bent geweldig" fluisterde ik in haar oor en met een kusje op haar wang zette ik haar naast me neer, zodat ik mijn shirt aan kon doen. "Zullen we maar eens kijken of we wat eten en drinken kunnen vinden, Hayden?" Ik vond het nogsteeds raar om haar mijn meisje te noemen, maar dat zou hopelijk wel komen. Nu was ik alleen maar heel erg blij dat ze de mijne was.


    Bowties were never Cooler

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk haar aan.
    'Tja, misschien wel,' zeg ik zacht, ik beet zeker dat de meeste niet eens door hebben dat ik weg ben, waarom zouden ze? Wie heeft me nodig?
    Ik haal mijn hand door mijn rode haren.
    Eleanor heeft gelijk, ik ben Camille de roodharige, maar dat is alles. Wat ben ik nog meer?
    'Ze zullen jou ook echt wel missen, het gestoorde vrolijke typetje dat iedereen aan het lachen maakt. Die is niet te missen hoor,' zeg ik en ik geef haar een zacht duwtje tegen haar schouder.
    'Ze zullen je echt missen, als ik daar was geweest had ik je al lang gemist.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MakeMeIrish schreef:
    (...)

    Riley Williams

    David laat ons naar beneden zakken op de grond, opnieuw liggen we samen op de grond. Ik voel zijn handen over mijn borskas gaan. Zijn lippen smaken zoetig, ik voel zijn handen door mijn haar gaan. Hij zet overal op mijn gezicht. Zijn lippen gaan naar mijn sleutelbeen en ik voel hoe hij er zijn kenmerk op achterlaat. Hij zet een kusjesspoor naar beneden en gaat langs mijn broekrand. Dan komt hij weer naar boven en geeft een kusje op mijn oorlel.
    "Je bent betoverend." zegt hij met een hese stem.
    "D-David... Jij ook... Maar... Mensen..." stamel ik, ik geniet er heel erg van. Maar iedereen kan het zien. Ik draai ons om zodat ik bovenop David kom te liggen. Ik ga recht zitten zodat ik wel nog op hem zit.
    Ik buig naar voor en druk mijn lippen op de zijne. Ach joh, wat maakt het uit dat mensen ons zien. Ik grijns tegen zijn lippen aan en pak het tentdoek vast, dan trek ik die over ons heen. "Privacy," grijns ik en ik lik even over zijn onderlip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Daniel Casper Mason
    Ik huiver van genot bij het gevoel van Riley's tong over mijn onderlip. Onder het tentdoek ligt het een beetje ongemakkelijk, aangezien ik het gevoel heb dat we zo alleen nog maar meer aandacht trekken.
    'Is het geen goed idee om de tent eerst op te zetten?' vraag ik hijgend, 'Dan mag je alles doen wat je wilt.' Ik knipoog naar hem en geef hem nog een kusje op zijn neus. Dan sta ik op en kruip ik voorzichtig onder het tentdoek vandaan.
    'Je mag me niet afleiden, Riley,' zeg ik grijnzend, 'Zo duurt het alleen maar langer.' Ik buig me over de tent heen en probeer heel voorzichtig de tweede tentstok op zijn plaats te schuiven. Als deze eenmaal op zijn plaats staat begint de tent vorm te krijgen. Ik zie dat hij zwaar gehavend is door Eleanors aanval. Een van de scheerlijnen is gebroken, dus waarschijnlijk waait de tent om als er een storm opsteekt.
    'Help je even met de scheerlijnen?' vraag ik aan Riley, 'Dan zijn we wel klaar denk ik.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hayden Noralie Everett
    Ik voel de kus harder worden, maar ik vind het niet erg. Mijn armen liggen om zijn nek en kriebelen daar aan de rand van zijn haargrens. Ik voel zijn vingers dan brandende plekken achterlaten op de plaats waar zijn vingertoppen ineens over mijn huid gaan bij de rand van mijn shirtje. Ik voel dan hoe de kus eindigt maar ik vind het niet zo erg. Later kunnen we nog meer kussen. En ik denk niet dat ik snel durf te gaan. 'Jij bent geweldiger,' fluister ik terug en het kusje op mijn wang vind ik heel erg lief. Hij zet me weer naast zich en ik kijk toe hoe hij zijn shirt aan trekt.
    'Eh ja, ik denk wel dat het handig is,' zeg ik met een knikje van mijn hoofd. 'Moeten we nog met de anderen gaan zoeken of gaan we samen?' Vraag ik aan hem.
    Bij mijn volgende gedachte ontstaan er blosjes op mijn wangen.
    'Rory...? Zijn we nu.. Vriendje en vriendinnetje?' Vraag ik dan lip bijtend.
    Dadelijk wijst hij dat af omdat hij dat niet wil.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 15:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WAT IS ER GEBEURT ASDFGHJKL
    Ja sorry, mijn cijfers tot nu toe zijn niet zo best.
    Scheikunde: 3.4
    Biologie: 5.3.
    Maatschappijleer: 5.4.

    ............]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [vanaf waar heb je gemist?]

    [Uhhhhm, pag. 14 ofzo x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [uhhmm, ik weet niet precies maar in het groot is het ongeveer
    dat Rory en Haydey samen zijn, Riley en David lagen eerst te zoenen in het bos en daarna onder een tent die afgebroken was door Eleanor, nu zijn ze de tent aan het opzetten omdat het anders heel erg opvalt of zo.
    Camile en Eleanor gingen zwemmen en hadden het over hun problemen dacht ik.

    De rest weet ik niet maar volgens mij klopt dit allemaal aardig.]

    [Ja dat klopt wel redelijk geloof ik :3 Camille en Eleanor zijn weg gelopen :3 om David, Riley, Ian en Cathy een schuld gevoel te geven en te kijken hoe erg ze gemist worden ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja dat klopt wel redelijk geloof ik :3 Camille en Eleanor zijn weg gelopen :3 om David, Riley, Ian en Cathy een schuld gevoel te geven en te kijken hoe erg ze gemist worden ^.^]


    Je heette toch niet Noralie Anderson ? :p
    - Hayden Noralie Everett dat was je naam ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.