• Ik heb net mijn nickname veranderd maar ik heb een huge spelfout maar ik kan dat pas volgende maand verandere !! Wat moet ik doen !!

    Wachten tot je hem weer mag veranderen.


    Take risks and conquer your fears.

    zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen HUGE spelfout

    Je zult helaas moeten wachten tot de volgende maand.


    I am an idiot, I move.

    Aotearoa schreef:
    zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen HUGE spelfout

    You're not the only one


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aotearoa schreef:
    zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen HUGE spelfout

    Het zou 'pink panther' moeten zijn

    OT: Word Golden Member. Dan hoef je maar 2 weken te wachten:Y)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 15:07 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Het zou 'pink panther' moeten zijn

    OT: Word Golden Member. Dan hoef je maar 2 weken te wachten:Y)

    als je het me niet verteld had, had ik me er geen druk om gemaakt. Weet ik ook weer dat er een h tussen moet.

    Aotearoa schreef:
    zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen HUGE spelfout


    Shoganai i ne~

    Had ik ook een keer :'D

    Nah, ik heb ook een spelfout in mijn naam. Het had eigenlijk Ancora moeten zijn, de naam van een liedje dat ik speel op de piano en het betekent "nog steeds". Maar ik typte natuurlijk weer Ancore (wat ankers betekent) en dat vind ik eigenlijk ook een hele mooie naam :Y) Daarbij valt toch bijna niemand het op dat jij een spelfout hebt gemaakt, dus gewoon geduldig een maandje wachten. Misschien kom je dan met een naam die je nog mooier vind.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Nah, ik heb ook een spelfout in mijn naam. Het had eigenlijk Ancora moeten zijn, de naam van een liedje dat ik speel op de piano en het betekent "nog steeds". Maar ik typte natuurlijk weer Ancore (wat ankers betekent) en dat vind ik eigenlijk ook een hele mooie naam :Y) Daarbij valt toch bijna niemand het op dat jij een spelfout hebt gemaakt, dus gewoon geduldig een maandje wachten. Misschien kom je dan met een naam die je nog mooier vind.


    En Ancora heb ik al gehad :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    (...)

    En Ancora heb ik al gehad :W


    Dat is het uiteindelijk alleen maar goed van mijn typfout (: Dus een tip voor alle mensen die een nieuwe gebruikersnaam willen: Maak een typfout! (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)

    Dat is het uiteindelijk alleen maar goed van mijn typfout (: Dus een tip voor alle mensen die een nieuwe gebruikersnaam willen: Maak een typfout! (cat)


    Haha :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had een keer Hongary in plaats van Hungary.


    26 - 02 - '16

    Dat probleem heb je niet als je je naam niet verandert. :'D

    Maar ik snap dat het rot is. Helaas zul je inderdaad moeten wachten, zoals de rest al zegt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Da's even vette pech :').


    The odds are néver in our favor.